Aihe: Palloja Kiinasta? - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Palloja Kiinasta?

Etusivu Foorumit Välineet Palloja Kiinasta?

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Saakohan Kiinasta netin kautta tilattuna halvimmin palloja? Olen yrittänyt etsiä netistä, mutta ei oikein tunnu löytyvän. Jos joku voisi auttaa ja pistää vaikkapa linkkiä:)

Kannattaa samalla tilata myös tiitikkuja,
    niin saa rahtikulut per yksikkö pienemmäksi.

Varmasti saa. Itse olen jo vuosia tehnyt omat palloni rakennustyömailta varastelemastani sikapleksistä ja säästänyt näin pitkän pennin. Varmasti vielä halvempaa kuin kiinalaiset pallukat ja saattavat olla ominaisuuksiltaankin laadukkaampia.

-Tein itse ja säästin-

Itse olen jo vuosikausia tilannut top-fliten kopioita suoraan kiinasta,ovat lähes yhtä kovia kuin alkuperäiset.

Miltä sivustolta olet niitä top fliten palloja tilannut?

get in the hole! kirjoitti: (26.5.2011 19:34:28)
    Itse olen jo vuosikausia tilannut top-fliten kopioita suoraan kiinasta,ovat lähes yhtä kovia kuin alkuperäiset.

Voiks ihan tosi ostaa top-flitejä, mä olen luullut, että se on Suomeksi löytöpallo ja että niitä on vaan metsissä.

ts

Just olin tilaamassa tusinaa noita palloja Kiinasta, mutta iski onglema. Rivinvaihto osuu pahaan kohtaan ja mä en tiedä miten Kiinalaisissa merkeissä se tavuviiva väliin laitetaan. Oisko tuohon mitään vinkkiä?

KL

Pitkästä aikaa hauska provo, ja ennen kaikkea hyviä vastauksia. Oikeasti naurattivat sekä että.

jaahas taas joku joka ei osaa käyttää tietokoneen asetuksia. Helpoimmin selviät kun koneen käynnityessä painat oliko se nyt F10 ja valitset kiinankielisen näppäimistön. sen jälkeen kirjoitat google.ch kiinaksi (helppoa kuin mikä) valitset sieltä googlesta aina luotettavan google-kääntäjän. Kirjoitat kiinaksi ’halvimmat kiinalaiset golfpallot’ (käytä kääntäjää apuna Kiina-Suomi) ja täsmällisellä ilmauksella Titleist PRO-V1. Sen jälkeen valitset vain haluamastisi sivustosta sen joka pyytää Visakortin numerosarjaa ja CV-koodia ja teet tilauksen omaan osoitteeseesi (toki kiinaksi). Ainut mikä pitää huomioida että kyse on tosiaan mandariinikiinankielestä eikä jostain muusta murteesta siellä esim appellsiinin kiinasta. Pallot ovat todennäköisesti edullisesti perillä seuraavana päivänä, mutta luottokortin luottoraja saattaa olla vähäksi aikaa mennyt.

Helppoa kuin mikä jos sen osaa siis.

Pieni ongelma oli kun tilaisin perheen junnulle niitä pro-v1:iä noin 1000 kpl hintaan 5€, niin ne MENIVÄT JOSTAIN SYYSTÄ VINOON joka lyönnillä;) Mutta sai halvaal!

Voi olla hyväkin että et löydä Kiinan palloja.
    Hinta / laatusuhde voi olla vähän erillainen mihin olet tottunut.
    Mutta jos hinta on ratkaiseva, niin kerää isompi porukka mukaan jotta
    saisit vielä tukkualennuksen.

En lähde mukaan

Liittyy tilaamiseen ulkoimailta. Onko kukaan tilannut golfbidder.com sivulta mailoja? Millainen kunto on ollut ja onko ollut luotettavaa toimintaa?

Rauski kirjoitti: (27.5.2011 20:28:18)
    jaahas taas joku joka ei osaa käyttää tietokoneen asetuksia. Helpoimmin selviät kun koneen käynnityessä painat oliko se nyt F10 ja valitset kiinankielisen näppäimistön. sen jälkeen kirjoitat google.ch kiinaksi (helppoa kuin mikä) valitset sieltä googlesta aina luotettavan google-kääntäjän. Kirjoitat kiinaksi ’halvimmat kiinalaiset golfpallot’ (käytä kääntäjää apuna Kiina-Suomi) ja täsmällisellä ilmauksella Titleist PRO-V1. Sen jälkeen valitset vain haluamastisi sivustosta sen joka pyytää Visakortin numerosarjaa ja CV-koodia ja teet tilauksen omaan osoitteeseesi (toki kiinaksi). Ainut mikä pitää huomioida että kyse on tosiaan mandariinikiinankielestä eikä jostain muusta murteesta siellä esim appellsiinin kiinasta. Pallot ovat todennäköisesti edullisesti perillä seuraavana päivänä, mutta luottokortin luottoraja saattaa olla vähäksi aikaa mennyt.

Helppoa kuin mikä jos sen osaa siis.

Pieni ongelma oli kun tilaisin perheen junnulle niitä pro-v1:iä noin 1000 kpl hintaan 5€, niin ne MENIVÄT JOSTAIN SYYSTÄ VINOON joka lyönnillä;) Mutta sai halvaal!

Ei vaikuta asiaan, ellei sitten ihan puhelimitse aio ottaa yhteyttä: Kirjoitetut kielet ovat kaikilla murteilla samoja. Voi lukea vaikka paikallista sanomalehteä, vaikka olisi alunperin aivan toiselta Kiinan kolkalta. Kätsyä!

Ei muuta. Jatkakaa! 😀

duffihukki kirjoitti: (26.6.2011 19:52:14)
    Liittyy tilaamiseen ulkoimailta. Onko kukaan tilannut golfbidder.com sivulta mailoja? Millainen kunto on ollut ja onko ollut luotettavaa toimintaa?

Tarkkoina ovat tuntuneet olevan noiden luokitustensa kanssa, joten en usko, että kunnon suhteen tulisi yllätyksiä. Mihinkään suureen otantaan en tätä käsitystä kuitenkaan perusta.

garageaholic kirjoitti: (28.6.2011 0:15:46)

Tarkkoina ovat tuntuneet olevan noiden luokitustensa kanssa, joten en usko, että kunnon suhteen tulisi yllätyksiä. Mihinkään suureen otantaan en tätä käsitystä kuitenkaan perusta.

Minä tilasin aikanaan käytetyn driverin. Luokitus oli jotakin luokkaa 8-9. maila oli kuin uusi, ei naarmun naarmua. Samanlaisia juttuja olen kuullut muualtakin. 7-8 luokituksella kuulemma parempia kuin lähes käyttämättömät demot. Tilasin pari talvea sitten golfbidderistä myös etäisyysmittarin. Toiminta luotettavaa ja tosiaan käytetyissä laatu jopa parempaa mitä luokitus. Suosittelen varauksetta.

Henkka kirjoitti: (28.6.2011 12:37:33)

garageaholic kirjoitti: (28.6.2011 0:15:46)

Minä tilasin aikanaan käytetyn driverin. Luokitus oli jotakin luokkaa 8-9. maila oli kuin uusi, ei naarmun naarmua. Samanlaisia juttuja olen kuullut muualtakin. 7-8 luokituksella kuulemma parempia kuin lähes käyttämättömät demot. Tilasin pari talvea sitten golfbidderistä myös etäisyysmittarin. Toiminta luotettavaa ja tosiaan käytetyissä laatu jopa parempaa mitä luokitus. Suosittelen varauksetta.

Ainiin ja olenhan minä yhden sponenkin tuolta tilannut. Sama juttu. Kunto luokitusta parempi.

Mulla on kanssa pari tilausta takana g-bidderistä ja olen itse ollut kovin tyytyväinen. Itse olen tilannut kuntoluokista 7 ja 8, eikä mailoissa ole ollut normaalin kuluman ulkopuolella pienintäkään huomauttamista. Voin jatkossakin asioida kyseisellä sivustolla – tällä hetkellä vaan ei ole isompia puutteita bägissä, eikä ole löytynyt mitään sellaista, jota en voisi jättää ostamatta. Kaiken kaikkiaan rohkesti vaan tilaamaan. Todenäköisesti yllätyt silti positiivisesti..

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #304296 kohteessaPalloja Kiinasta?

Etusivu Foorumit Välineet Palloja Kiinasta?