Aihe: Pallo -ongelma - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Pallo -ongelma

Etusivu Foorumit Yleistä Pallo -ongelma

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Sen lisäksi, että pohdit millä pallolla pelaat, pohdit vastuullisena ’kuluttajana’ myöskin sitä, minne käyttökelvoton golf -pallo kuuluu.

Sen lisäksi, että pohdit mitä brenaa vedät kello 1:10 yöllä, pohdit vastuullisena ’kuluttajana’ myöskin sitä, minne käyttökelvoton tyhjä pullo kuuluu.

Mulla käyttökelvottomat pallot ovat lentäneet metsiin, vesiesteisiin tahi outteihin.
    Vastuullisesti toimimista vaikeuttaa se, että ennen lyöntiä ei tiedä, että onko pallo juuri muuttunut käyttökelvottomaksi.

Vastuullinen ihminen lajittelee roskansa ja laittaa kaiken mahdollisen kierrätykseen, kuten tyhjät pullot…

Mitä ihmettä se Ulla nyt puhuu käyttökelvottomista palloista, onko sen status jotenkin erilainen kuin käyttökelpoisen pallon? Mäkin löin kerran tiiboksista hmm… 1,3,5,7,9,11,13,15(jippii pelissä!) siis seitsemän käyttökelpoista uuttaa palloa vahingossa syvälle metsään, enkä hakenut niitä! Väylällä sitten jatkoin 16,18,20,22,24(jippii pelissä!, kun tuli kunnon duffi), enkä hakenut niitäkään neljää!
    26 lyönnin sitten chippasin 40 metristä kuppiin. Sen heitin menemään sillä se oli varmasti käyttökelvoton ja sääntöjenvastainen.
    Yhdellä väylällä siis annoin jollekin köyhälle löydettäväksi paketillisen palloja, olen mä aika vastuullinen pelaaja!

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #426514 kohteessaPallo -ongelma

Etusivu Foorumit Yleistä Pallo -ongelma