Aihe: Palautus nettikaupoihin, onlinegolf.co.uk - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Palautus nettikaupoihin, onlinegolf.co.uk

Etusivu Foorumit Välineet Palautus nettikaupoihin, onlinegolf.co.uk

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Miten toimii palautus onlinegolfin kanssa? Tilasin Taylor Made Monaco Cart Bagin ja toimitus kotiin kesti kaksi viikkoa. Maksoin Master cardilla. Joku oli tuonut paketin ovelleni, kukaan ei ole kuitannut sitä. Bägi näyttää samanlaiselta kuin on onlinegolfin kuvissa, mutta speksit eivät pidä paikkaansa joten olisin sen nyt palauttamassa. Teksti kertoo mm. että bägissä on 11 vetoketjutaskua, bägissä on vain 6 taskua. Kuka maksaa palautuskuljetuksen ja keneen otan yhteyttä palautuksen postittamiseksi, onko se posti ja vastauslähetys vai TNT-kuriiri, jota Onlinegolgf kertoo käyttävänsä Suomen paketeissa. Onlinegolf kertoo että lähetystä voi seurata netissä, minulle ei tullut mitään infoa, ei onlinelta eikä kuriirilta miten homma etenee? Miten takaisinmaksu tapahtuu? Olen laittanut spostia myös onlinegolfiin (return@onlinegolf.co.uk) mutta mitään vastausta en ole saanut

Saamassasi postipaketissa on ns. lähetyslista, jossa on ohjeet palautuksesta. Täytät vaan liput ja laput ja lähetät paketin takaisin.

Lähetyslistassa ei ole mitään infoa laitanko postipakettina vai jonkin kuriirin kautta? Kuka maksaa, ilmeisesti minun pitää maksaa mutta kuinka tilitys sitten takaisin koska kyseessä on tuotevirhe.

RistoK kirjoitti: (4.8.2009 17:57:58)

Onlinegolf kertoo että lähetystä voi seurata netissä, minulle ei tullut mitään infoa, ei onlinelta eikä kuriirilta miten homma etenee?

Tämä minuakin risoi taannoisen tilaukseni yhteydessä. Kukaan ei ilmoittanut, missä lähetys on menossa enkä voinut näinmuodoin antaa kavereille väliaikatietoja toimittamisesta eikä toimitusketjun(SC=Supply Chain) eri vaiheista, joka heitä kovasti olisi kiinnostanut. Koko SCM (Supply Chain Management) lienee heillä huonosti hallinnassa.

..Heh heh..Sitä sitä mitä tilaa.. eli ihan oikein Teille jotka haette koko ajan sitä mistä aita on matalin.. Jos olisit ostanut tai ’tilannut’ tavaran jostain kotimaisesta tunnetusta kaupasta niin olisi ’face’ jolle asiaa voi esittää… Oikein sinulle..vai mitä Hekkanen ? Minä en osta noita ns. merkkituotteiden kopioita edes lenkkareina..adibas..eikun adibas..tai mikä senyt oli..

Itsekin olen törmännyt tuohon puutteeseen laittaa paketin seurantatiedot s-postilla. Ne saa kuitenkin kysymällä, kun tilauksen tila on muuttunut (despatched=lähetetty).

Onlinegolfista ei lähetetä merkkituotteiden kopioita. Taskujen osalta sivuille on tullut virhe, koska Taylor Maden kotisivujen mukaan ko. bagissa on 6 vetoketjullista taskua (http://www.taylormadegolf.eu/accessories/bags.html).

itse olen tilannut aika paljon ulkomaisista verkkokaupoista tavaraa. heti tilauksen tehtyäni, olen pyytänyt seurantakoodin myyjältä. kerran tuli viallinen tuote, josta reklamoin myyjälle. meni muutama päivä ja uusi tuote tuli kotia. vanha on edelleen tallessa myös.

sen verran vielä, et suosittelisin maksamaan ennemmin paypalilla, mitä luottokortilla. palautushommissa / ongelmatilanteissa myyjällä suuremmat intressit toimia näiden asioiden suhteen nopeammin. mikäli myyjä ei hoida velvotteita, voi myyjästä tehdä reklamaation paypalille..alkaa homma luistamaan.

Koff ari kirjoitti:
    .. eli ihan oikein Teille jotka haette koko ajan sitä mistä aita on matalin…

Noh noh. Valitettavasti nettikaupat ovat hioneet turhat rönsyt pois, ostavat suuria eriä, etenkin vanhoja malleja halvalla. Perusshoppi ostaa pieniä eriä maahantuojalta. Välillä tulee ostettua läheltä eikä komponettimailat välttämättä huonoja ole.

Mikäli Monacon malli on mustalla sävyllä, voisin olla halukas poistamaan murheesi ja ostamaan sen pois.

Kerro hintapyyntisi oheiseen osoitteeseen.

jarnorepo@yahoo.com

ja mikäli se murheenkryyni-bägi on punainen niin kerro lunastushinta kaj63@luukku.com

rpj

RistoK kirjoitti: (4.8.2009 18:30:56)
    Lähetyslistassa ei ole mitään infoa laitanko postipakettina vai jonkin kuriirin kautta? Kuka maksaa, ilmeisesti minun pitää maksaa mutta kuinka tilitys sitten takaisin koska kyseessä on tuotevirhe.

Lienee sama, mitä kuriiria käytät. Korvaavat lähetyskustannukset, mikäli ovat lähettäneet väärän tuotteen. Löyhästi tulkiten tästä voisi olla tapauksessasi kyse, koska toimitettu bägi ei vastannut verkkokaupassa esillä olleita speksejä. Mitä hyvityksiin tulee, niin minulle on kuitattu suoraan palautuksena MasterCardin tilille. Sinänsä kätevää, että näkyy suht. nopeasti verkkopankissa.

Tuo, että eivät ole vastanneet s-postiin on outoa. Liittyisikö tämä siihen, että kuluvan viikon maanantaina oli ymmärtääkseni ’public holiday’, joka on saattanut viivästyttää. Itse olen saanut vastaukset aina vuorokauden kuluessa. Viimeksi tänään vahvistivat, että tilaamani tuotteet on lähetetty.

onlinegolf.co.uk:lla on teknisiä ongelmia (ollut pidempään) tuon seurantakoodin automaattisessa lähettämisessä sähköpostilla (näin kertoi aftersales kun kyselin sähköpostilla asiaa).

Nettisivulta näkee kuitenkin tilauksen tilan. Kun tilaus on Despatched tilassa, voi laittaa sähköpostia aftersales-osoitteeseen ja pyytää seurantakoodia (tilausnumero kyselyyn). Kyllä he lähettävät seurantakoodin. Toiminut minulla jo useamman kerran.

Palautuksestakin on kokemusta. Piti palauttaa yhdet raudat (väärät varret). Pienen sähköpostikeskustelun jälkeen TNT:n auto tuli hakemaan raudat. Ei tullut lisäkustannuksia.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #308566 kohteessaPalautus nettikaupoihin, onlinegolf.co.uk

Etusivu Foorumit Välineet Palautus nettikaupoihin, onlinegolf.co.uk