Aihe: Päivä Green fee - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Päivä Green fee

Etusivu Foorumit Yleistä Päivä Green fee

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 27)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Rupattelimme tuossa kaverin kanssa ja tuumailimme, että voisi tässä syksyn viikonloppuina kierellä vähän kenttiä ympäri suomea. Kysymys olisikin millä kentillä on käytössä päivä green fee? Jos monenkin sadan kilometrin päästä ajelee niin sama olisi pelta koko päivä, ei vaan raaskisi kahta green feetä maksaa. Eli jos tiedät kenttiä joilla on päivä green fee niin jaa tietosi.

Mikkelin golf
    Rantasalmi golf

Sarfvik, Espoo
    Pickala, Siuntio

St. Laurence, Lohja

Eikö se ole myös Nordcenterissä (ja kaksi haastavaa kenttää)

Ballmarker kirjoitti: (7.8.2012 15:32:03)
    Sarfvik, Espoo
    Pickala, Siuntio

Perhana mikä moka…. lahden toisella rannalla Kirkkonummellahan se Sarfvik on. Sielläkin käytettävissä on kaksi kenttää, Pickalassa kolme.

PG

Edellisten lisäksi

Kalajokilaakson Golf
    Nivalanseudun Golf
    Outokummun Golfseura
    Pielis-Golf
    Raahentienoon Golf
    Ruka Golf
    Tiirin Golf
    Vaasan Golf
    Viipurin Golf (Kahilanniemi)
    Ylä-Savon Golfseura
    Ähtärin Golf

Jos lähdet ajelemaan aamulla Etelä-Suomesta Kittilään, niin perille saapuessasi on jo varmaan yö. Ei hätää, sillä Levillä voit pelata yögreenfeellä (päivägreenfeellä et). Ja hyttyset kaupan päälle …

Ja mielenkiintoinen Paltamo Golf

Nevas Golfia ei vielä kai huudettu.

Sarfvik, Espoo
    Pickala, Siuntio

Ei ole enää. Tai sitten Pickalan kädäri antoi minulle Juhannuksen tietämillä puhelimessa virheellistä tietoa.

PG

Henkka kirjoitti: (8.8.2012 8:25:19)

Sarfvik, Espoo
    Pickala, Siuntio

Ei ole enää. Tai sitten Pickalan kädäri antoi minulle Juhannuksen tietämillä puhelimessa virheellistä tietoa.

Pickalassa päivägreenfeellä saavat pelata vain kutsuvieraat.
    Nevaksessa jäsenen seurassa.
    Nordcenterissä ei mielestäni ole päivägreenfeetä.

PG kirjoitti: (8.8.2012 8:42:02)

Sarfvik, Espoo
    Pickala, Siuntio

Aaa.. Ei ollut kyse kutsuvieraista, että noin varmaan on. Seiterälle ei siis liene vaihtoehto.

Salon kaupungin alueella on Meri-Teijolla ja Wiurilassa päivägreenfeet. Viikonloppuja ajatellen kannattaa tarkistaa lauantain tilanne; molemmilla kentillä on usein silloin joku suffeli-kisa. Mutta sunnuntaisin on yleensä tilaa.

Nevaksessa voi pelata koko päivän GF:llä ja pelilipulla ilman jäsenen seuraa. Uuden kierroksen voi varata edellisen kierroksen jälkeen. Muutama viikko sitten kiersin kaikki kolme pelilipulla. Peliseurakaan ei näyttänyt olevan jäseniä ja ysin kiersin yksin.

Virvik Golf, Porvoo
    Ålands Golfklubb, Kastelholm

Annila, Mikkeli

KL

Sarfvik, Espoo
    Pickala, Siuntio

Ketkä täyttävät kutsuvieraan tunnusmerkit?

Nimim. Kaiholla Muistelee Pikkulan Maratooneja (jolloin pelattiin kaikki kolme kenttää yhdellä green feellä)

KL kirjoitti: (8.8.2012 15:54:14)

Sarfvik, Espoo
    Pickala, Siuntio

Nimim. Kaiholla Muistelee Pikkulan Maratooneja (jolloin pelattiin kaikki kolme kenttää yhdellä green feellä)

En muista oliko silloin samoin ,notta ainoastaan vieraat saivat päivägreenfeen, mutta Pikkulamarathoneja kun aikanaan järjestelin, silloinhan olin siellä itse jäsen, eli te kaikki olitte kutsuvieraita siltä osin, kun kädärin kanssa niitä junailin. Muistan myös että jokaiseen ryhmään vielä isäntäkin piti saada, että jotakin vierasjuttua siinä silloinkin oli.

[OT]

BTW: Voipi olla että Pickala taas muutaman taukovuoden jälkeen 2013 kutsuu ,notta ans kattoa josko taas saisin ko tapahtumassa esittää Seasiden ysillä kuuluisan lobbylyöntini. Ja KL taas ruusuntuoksuisena kukkakalsareissaan kahden kierroksen jälkeen lähtisi rangelle, kun lyönnissä oli jotakin hiottavaa, sillä aikaa kun muut olisi liikavarpaat verissä klubilla syömässä ja pelolla odottamassa kolmatta rundia.

Menee nyt pahasti OT:ksi, mutta muistan vieläkin, oliko se nyt viimeisessä tapahtumassa, kun tapahtumapäiväksi oli luvattu häijyä keliä. Tekstiviestejä ja peruutusvaroituksia pukkaili jo edellisestä illasta saakka ja vaikka vielä aamulla näytti pahalta, Parkin ykkösteellä kuudelta aamulla oli kiltissä jonossa liki parikymentä pelaajaa lähdössä tarpomaan sateeseen kolmen kymmenen kilometrin verran. Ainoastaan yksi oli aamulla perunut saapumisensa sateen uhan vuoksi (sorry Golflady, historiankirjat vaan ei unohda ;-), kaikki muut olivat aamukuudelta odottelemassa lähtöä. Toisen kierroksen puolessa välissä alkoikin sitten aurinko paistamaan. Kebax:kin pääsi illalla yhdentoista aikaan kuivassa kelissä skootterinsa kanssa 150 km matkan bägi kyydissä yötä myöden takaisin kotiin. Hullu oli hän.

Mutta mukavia muistoja 🙂 Sieltä sain aikanaan itselleni uuden ystävyyden kautta jopa uuden ammatinkin, jossa vieläkin olen ihan kohtuullisella menestyksellä. Annukalle vaan terveisiä 🙂 Taidanpa tarjota kolmen viikon päästä Kreetalla tuopin kylmää, kun niin mukavat muistot tuli noista ajoista 🙂

Zorppa OT. Tuohon aikaan elämässäni tapahtui valtavia muutoksia, että näin jälkikäteen melkein herkistyy, kun paljon mukavaakin noihin aikoihin liittyy. Ja monta Ystäväistä on edelleen noista ajoista jäljellä.

Mutta päätän OT:ni tähän ja jatkan porkkanasämpylöiden leipomista.

[/OT]

Ne, jotka joku PGC:n jäsen on kutsunut vieraakseen pelaamaan kanssaan (max. 3 vierasta).

KL

Ballmarker kirjoitti: (8.8.2012 18:26:11)

Ne, jotka joku PGC:n jäsen on kutsunut vieraakseen pelaamaan kanssaan (max. 3 vierasta).

Siis kutsuvieras ja jäsenen/osakkaan vieras ovat samoja asioita? Entä jos vieras kutsuu itse itsensä jäsenen kanssa pelaamaan, onko hän silloinkin kutsuvieras? Vai ainoastaan jäsenen vieras? Vaikka on jäsenen tuttu?

Tämä kaikki siis OT ja OP… 😀

Nevaksen peliliput on päivä GFtä.
    Tai ainakin ne ovat olleet mitä olen tänävuonna kädessä pitänyt.

Muuten voit olla oikeassa.

näyttikin jo asia olleen mainitun aiemmin ketjussa, eli ei mulla muuta.

KL kirjoitti: (8.8.2012 18:36:44)

Ballmarker kirjoitti: (8.8.2012 18:26:11)

Siis kutsuvieras ja jäsenen/osakkaan vieras ovat samoja asioita? Entä jos vieras kutsuu itse itsensä jäsenen kanssa pelaamaan, onko hän silloinkin kutsuvieras? Vai ainoastaan jäsenen vieras? Vaikka on jäsenen tuttu?

Tämä kaikki siis OT ja OP… 😀

Pohdittuani asiaa jonkin aikaa olen päätynyt siihen tulkintaan, että tuossa tapauksessa hän on jäsenelle kutsuehdotuksen tehnyt jäsenen kutsuvieras. Mahtuu siis päiväpelioikeutettujen kategoriaan.

Nordcenterissä ei mielestäni ole päivägreenfeetä.

Ei ihan mutta melkein. Mikäli tilaa on, vieraspelaaja saa nimittäin pelata toisenkin kentän samalla greenfeellä.

PG

RealSid kirjoitti: (8.8.2012 18:58:36)

Nevaksen peliliput on päivä GFtä.
    Tai ainakin ne ovat olleet mitä olen tänävuonna kädessä pitänyt.

Muuten voit olla oikeassa.

Olet oikeassa, Nevaksen greenfee (viikonloppuisin 60 €, arkisin 50 € tai pelilippu) on päivägreenfee. Tarkistin asian CM:ltä. Mielestäni Nevaksen kotisivulla asia on ilmaistu hyvin harhaanjohtavasti. (Otsikko: Jäsenen vieras Maksu: 38 € Selite: voimassa koko päivän).

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 27)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #424721 kohteessaPäivä Green fee

Etusivu Foorumit Yleistä Päivä Green fee