Aihe: Painoa - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Painoa

Etusivu Foorumit Välineet Painoa

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuossa työstän sorvaamalla vedetystä teräksestä vartta tekeleeseen ja tulikin mieleen tehdä samalla kunnon tykki mailasta. Tuota painoa vaan kertyy sen verran pikkuisen liikaa, että on siinä selällä kestämistä kun tuolla mailalla pääsee pelaan. Tuli tässä vaan mieleen että kuinka painavia mailoja olette rakentaneet,ja olettako käyttäneet jyrsintä lavantekemiseen.

Mä teen kaikki mun lavat jyrsimellä. Tosimiehet pelaa itsetehdyillä lavoilla ja varsilla. Kaikkein vaikeinta on löytää hyvää raaka-ainetta, kun nuo halvatun byrokraatit ei anna louhia oikein missään. Joutuu yöllä kaivamaan talon alla ettei kukaan huomaa.

Pallojen kanssa mulla on ollu ongelmia. Mä olen ratkaissut sen tekemällä pallotkin jyrsimellä. Painavat metalliset pallot lentää tosi tasaisesti, jos niitä lyö painavalla mailalla. Einsteinin 7.s lakikin sanoo että m x m = M, mikä todistaa mun teorian.

Onkohan varmasti lääkitys kohallaan?

Mulla on taas ongelmia ensikauden ruutuhousujen kanssa. On ompelukoneesta siksak paskana. Pitäsköhän neuloa käsin? Tietääkö joku minkä vahvuisella neulalla kantsii yrittää? Hohhoijaa.

duhvi kirjoitti: (21.3.2009 19:54:42)

Massa kertaa Energia Valonnopeus potensiin kaksi. Nää kommentit jo osoitti minkälaisesta saistista on kysymys. Vaan sain viimeisen naurun.

Rappaaja kirjoitti: (21.3.2009 23:13:44)
    Vaan sain viimeisen naurun.

Hieno homma. Me kaikki muut pidämme sua nyt suurena guruna.

Massa kertaa Energia Valonnopeus potensiin kaksi. Nää kommentit jo osoitti minkälaisesta saistista on kysymys. Vaan sain viimeisen naurun.

Suhteellisuusteorian perusteella lyömisessä on paljon ideaa, koska aikahan hidastuu vauhdin lähestyessä valonnopeutta. Golfiin sovellettuna, kun kädet liikkuu lähes valonnopeudella slottiin, eikö meille silloin jää tosi paljon aikaa tehdä slotissa esim RR:ää?

MUTTA!, Einstein taisi todistaa myös että aika kuluu kuin siivillä kun on hauskaa.

Nyt meillä on näiden kahden vedenpitävän teorian välillä pieni ristiriita:

Jos lyödään hitaammin, saadaanko enemmän valoa vai vaan lisää hauskaa?

Sori räppääjä. En vaan tajunnut, että kaikki ei ymmärrä, jos huumoriin vastaa huumorilla

Juuri kun olin alkanut kyseenalaistamaan vähäistä fysiikan tietämystäni, niin tällainen paljastus. Tuo vaikutti niin tieteelliseltä ilmaisulta.

Rappaaja: hanki kanuunapora ja kevennä vartta. Pojilla on aina putket kun ne pelaa.

Lavantauti kirjoitti: (21.3.2009 19:02:14)
    Mä teen kaikki mun lavat jyrsimellä. Tosimiehet pelaa itsetehdyillä lavoilla ja varsilla. Kaikkein vaikeinta on löytää hyvää raaka-ainetta, kun nuo halvatun byrokraatit ei anna louhia oikein missään. Joutuu yöllä kaivamaan talon alla ettei kukaan huomaa.

Pallojen kanssa mulla on ollu ongelmia. Mä olen ratkaissut sen tekemällä pallotkin jyrsimellä. Painavat metalliset pallot lentää tosi tasaisesti, jos niitä lyö painavalla mailalla. Einsteinin 7.s lakikin sanoo että m x m = M, mikä todistaa mun teorian.

=D

(—työkaverit kattoo että mitä nytkö tuo Suomalainen sekosi, kun se nauraa ihan kippurassa—)

Rappaja pistää nyt kuvia tekeleestään. Se on ollut täällä tapana.

kebax kirjoitti: (30.3.2009 12:07:19)
    Rappaja pistää nyt kuvia tekeleestään. Se on ollut täällä tapana.

Heti kun saan tehtyä mun pitää syventyä tohon Fanukiin,ennen kun opin tekeen oikein varsi on valmiina jo. Heti kun on valmis kuvat tulee takuu varmasti sen lupaan,ja samalla kuvaan eka kerran Rangella.

No niihän ne sanoo jo sananlaskutkin, että se viimeisenä nauraa joka hitaimmin tajuaa :o)

No niihän ne sanoo jo sananlaskutkin, että se viimeisenä nauraa joka hitaimmin tajuaa :o)

Nam. Mutta aion nyt kyllä tehdä sen mailan,tuli niin sanottu pakkomielle.

Rappaaja kirjoitti: (6.4.2009 19:48:53)

Nam. Mutta aion nyt kyllä tehdä sen mailan,tuli niin sanottu pakkomielle.

Kahdella kappaleella yritin toinen oli koneistus Alumiinia toinen Terästä. Se siitä itse en saanut ohjelmaa tehtyä mutta kaverini sai sen tehtyä ja kokeilun jälkeen ei tullut pelattavaa mailaa. Joten pakko jatkaa näillä tituilla pelaamista. Oishan se ollut makeeta tehdä itse maila,ehkä joskus.

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309855 kohteessaPainoa

Etusivu Foorumit Välineet Painoa