Aihe: Pääsiäisen pelit? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Pääsiäisen pelit?

Etusivu Foorumit Yleistä Pääsiäisen pelit?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 66)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko sammakkogurut ja muut profeetat jo tietoisia Pääsiäisen golfkeleistä eli otanko bagin mukaan Salonseudulle? Toiveikkaana kyselee hän.

Jaapas pääsiäine on jo parin viikon päästä. Profeetoista en tiedä mutta minusta vaikuttais nyt siltä että eipähäntä onnistu. Ens nimittäin vkonloppuna tulee liian vähän lunta. Se vaatii semmosen yhden rysäyksen joka sitten sulajaapi samointein poies. Kahtellaa huhtikuulla.

Tä, onko Meri-Teijo kii?
    Tämän +viikon jälkeen on tiettävästi luvassa taas -viikko, että tuskin ainakaan Kartano aukee.

Ja oliks se auki vai?

Eiks se aina oo?

Jaa ovvai?

No, ei kai sitte?

Helleaaltoa pukkaa luonaan suunnasta. Kyllä on Merry Tayo avoinna pääsiäisenä ja hyvässä kunnossa, kuten minäkin. Meinaan uudella approach-wedgellä vetäistä 80-metrisen suoraan tölkkiin, tai melko lähelle kuitenkin.

Johtaja XXL kirjoitti: (10.3.2008 13:17:35)
    Helleaaltoa pukkaa luonaan suunnasta. Kyllä on Merry Tayo avoinna pääsiäisenä ja hyvässä kunnossa, kuten minäkin. Meinaan uudella approach-wedgellä vetäistä 80-metrisen suoraan tölkkiin, tai melko lähelle kuitenkin.

Sinne sitä on sitten hämäläistenkin suunnistettava. Suomen floridassa pukkaa takatalvea nääs.

AAH kirjoitti: (10.3.2008 13:23:49)
    Sinne sitä on sitten hämäläistenkin suunnistettava. Suomen floridassa pukkaa takatalvea nääs.

Veikkaan hämäläisten lisäksi kohtaavani pelipaikalla myös savolaisia ja pohjalaisia. Tayo on pääsiäisen aikaan kuin heimojen sulatusuuni ja murteitten sekamelska hämmentävä kuin Baabelissa aikoinaan!

Ootsää lähössä pääsiäisenä teijoo vai?

Ai määä vai?

Mä tuun ainakin…

Paras tapa tappaa ylimääräinen kevätgolfkipinä on mennä just avatuille kentille hakkaan vesihiekkalöyntejä.
    Mut tää on vaan henkilökohtainen ongelmani.

Johtaja XXL kirjoitti: (10.3.2008 13:49:41)
    Ai määä vai?

No ekkös sää sanonu jo lähteväs. Arskasta en ollu varma.
    Mutta nyt kahtelin taas tuota salon sääteidotusta ja näyttäis lörstaina painuvan reilustikin pakkaselle.

kebax kirjoitti: (10.3.2008 14:03:00)
    Mutta nyt kahtelin taas tuota salon sääteidotusta ja näyttäis lörstaina painuvan reilustikin pakkaselle.

Tuo ruma notkahdus ei ollut vielä aamulla näkösällä. Toisaalta ensi viikonlopusta on pääsiäsiseen vielä aikaa ja luotan Kölivuoriston yli puhaltaviin föhn-tuuliin jotka kuivaavat kentän keväiseen loistoon mitä pikimmin.

kebax kirjoitti: (10.3.2008 13:40:47)

Ootsää lähössä pääsiäisenä teijoo vai?

Joo, mikä ettei. Tähän tietty ehtona se, että Kartano on kii, ja nyt näyttäis siltä, että tämä ehto täyttynee, että siis vahvastikin menemisiä eteläänpäin suunniteltava tässä, jos vaan ja silleen…
    Tosin, olishan mulla päästäisen jälkeinen viikkokin joutilasta aikaa vaikka teijotteluun.
    Entäs siä?

AAH kirjoitti: (10.3.2008 14:41:41)
    Joo, mikä ettei. Tähän tietty ehtona se, että Kartano on kii, ja nyt näyttäis siltä, että tämä ehto täyttynee, että siis vahvastikin menemisiä eteläänpäin suunniteltava tässä, jos vaan ja silleen…
    Tosin, olishan mulla päästäisen jälkeinen viikkokin joutilasta aikaa vaikka teijotteluun.
    Entäs siä?

Tälläpä tätä vähän utelinkin, logistiikkaproubleemeja nääs, vespa talvisäilössä ja sillee. Mulla kyllä ei ole mitää lomia jälellä, kun syksyllä olin nääs panoreissulla. Että vkonlpu vaan maholline. Mutta mitenkähän huikeen lenkin tuo tekis jos tätä kautta? Tästä jäisen someron läpi matkaa pipa päässä lienee joku ~130km tai jotai sellaista. Hä?

kebax kirjoitti: (10.3.2008 14:55:23)

AAH kirjoitti: (10.3.2008 14:41:41)
    Entäs siä?

Tälläpä tätä vähän utelinkin, logistiikkaproubleemeja nääs, vespa talvisäilössä ja sillee. Mulla kyllä ei ole mitää lomia jälellä, kun syksyllä olin nääs panoreissulla. Että vkonlpu vaan maholline. Mutta mitenkähän huikeen lenkin tuo tekis jos tätä kautta? Tästä jäisen someron läpi matkaa pipa päässä lienee joku ~130km tai jotai sellaista. Hä?

Eihän sinne juur suorempaakaan, tai ainakaan nopeempaa reittiä lähetä hakeen. Että mikäs siinä, Tawastehuussin kautta tuun, jos yleensä oon tullakseni.

AAH kirjoitti: (10.3.2008 15:08:42)
    … Eihän sinne juur suorempaakaan, tai ainakaan nopeempaa reittiä lähetä hakeen. Että mikäs siinä, Tawastehuussin kautta tuun, jos yleensä oon tullakseni.

Nii tarkotat mennäkses toki. No mennäskellään jos on menoa. Teijolle se o pelkkää tuloa.

Eikö olis hitsin hyvä jos olis sellainen peliseurapalvelujutska tällä foorumilla?

Johtaja XXL kirjoitti: (10.3.2008 15:23:57)
    Eikö olis hitsin hyvä jos olis sellainen peliseurapalvelujutska tällä foorumilla?

Jep, mistäs tuli…eiku meni mieleeskin tällanen?

AAH kirjoitti: (10.3.2008 15:28:24)

Edith: tämmönen, piti laittamani

Tuli mieleen että eikös sellainen ole ollut ja vissiin jo mennytkin? Nii se vaan aika ajaa ohi jäätävien ideoiden.

AAH kirjoitti: (10.3.2008 15:30:46)

Edith: tämmönen, piti laittamani

No ei oo sellasta kyllä ees näkynykää.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 66)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #406896 kohteessaPääsiäisen pelit?

Etusivu Foorumit Yleistä Pääsiäisen pelit?