Aihe: Pääkaupunkiseudun golfliikkeet - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Pääkaupunkiseudun golfliikkeet

Etusivu Foorumit Yleistä Pääkaupunkiseudun golfliikkeet

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Minkälaista palvelua olette saaneet erikoisliikkeissä, onko löytynyt ne tuotteet mitä olet mennyt hakemaan, hinnat sopivat jne. Ohessa oma listani kouluarvosanoin (1-10) 1. Golf Balance Kamppi = 9 2. Golf Balance Hämeenkylä = 9 3. Golf Center Lauttasaari = 8,5 4. Golf Center Herttoniemi = 7,5 5. Classic Golf Pitsku = 7. 6. Nico´s Golf Mansku = 6,5 Tässä siis omat kokemukseni n. vuoden ajalta ja vielä lisäyksenä etten olen mitenkään liitoksissa mihinkään liikkeeseen eli mukava olisi kuulla muidenkin mielipiteitä, esim. olenko sattunut johonkin liikkeeseen oikeaaan/väärään aikaan. Hyvät ja huonot kokemukset myös tervetulleita.

Golf Center Lauttasaari = 10+

Classic Golf Pitsku = 10++

Classig Golf Pitsku = 10 ++
    Golf Balance Hämeenkylä = 9 +

Golf Balance Hämeenkylä 10+(kiitos joulukalenteripalkintobägistä) 🙂
    Diswest 10

Tuossa mukavimmat paikat asioimiseen, mutta ei huonoinkaan ole tähän mennessä ollut kasia huonompi palvelultaan/valikoimaltaan. Golf-liikkeet ovat ylipäätään mukavia paikkoja asioida.

Diswest Golf: 6½
    Golf Center: 9½
    Golf Balance: 10-

Golf Balancessa (molemmissa paikoissa) ja Golf Centereissä aina tosi hyvää palvelua, ei mitään moitittavaa kummassakaan.

Kaksi kertaa olen Diswestissä käynyt. Toisella (ja viimeisellä kerralla) ”kesäpojat/suvi-Uunot” olivat pihalla tupakalla ja minä yksin liikkeessä 20min ja lähdin sitten kotiin kun kumpikaan ei sisälle jaksanut tulla …

Golf Balance ja Golf Center ovat mielestäni parhaat.

Golf Balance varsinkin palvelun osalta, eikä valikoimassakaan mitään valittamista ole. Pojat näyttävät oikein haluavan palvella; kuitenkaan tyrkyttämättä. Kampin myymälän sijainti on erinomainen. Hinnat oikein kilpailukykyiset.

Centerille plussat hyvästä huoltopalvelusta. Kerran kyllä kävi niin, että uuden gripin alla oli mielestäni yksi kerros extrateippiä liian vähän, johon asentaja naureskellen totesi, että kyllä siellä on sovittu määrä, eikä sitä yhtä puuttuvaa kerrosta voi käsillään erottaa. No leikattiin siinä grippi halki ja laskettiin kerrokset: yksi kerros puuttui 🙂 Harmiton juttu, eikä ole vaikuttanut palveluiden käyttämiseen jatkossa.

Asiantuntevaa palvelua saa Golfantiikista jos sattuu heidän palveluitaan tarvitsemaan. Näin ainakin minun kokemukseni etsiessäni lahjaa golffaavalle ystävälleni.

Noista perinteisistä olen saanut 90-prosenttisesti hyvää palvelua, samoin niiden muutaman kentän proshopeista missä olen asioinut.

1. Golf Balance Hämeenkylä
    2. Golf Balance Kamppi
    3. Classic Golf Pitsku

GolfBalancen kaverit on tosi mukavia ja AINA saa hyvää palvelua. Hinnat ok ja erillaiset ystävänpäivät aina täynnä reiluja tarjouksia.
    Classic Golfin Rolf on myös mukava ja pienessä liikeessä on yllättävän hyvä valikoima.

Molemmissa puodeissa myös ymmärretään firma-asiakkaiden merkitys!

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #481182 kohteessaPääkaupunkiseudun golfliikkeet

Etusivu Foorumit Yleistä Pääkaupunkiseudun golfliikkeet