Aihe: Ovatkohan golfarit sittenkään kovin fiksua porukkaa? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Ovatkohan golfarit sittenkään kovin fiksua porukkaa?

Etusivu Foorumit Yleistä Ovatkohan golfarit sittenkään kovin fiksua porukkaa?

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #187586 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Otsikko on tahallaan provosoiva. Valtaosa pelikierroksella mukana olleista golfareista on ollut hyväkäytöksisiä, mielenkiintoisia tuttavuuksia. Hyvin pieni osa on ollut sellaisia (lähinnä omaan napaansa tuijottajia), joiden kanssa ei välttämättä halua pelata useampaa kierrosta. Vain pari kertaa on etuysin jälkeen täytynyt keksiä kiireellistä menoa; tällöin on ollut kysymyksessä seurana olleen pariskunnan sisäiset ristiriidat. Tätä taustaa vasten täytyy ihmetellä foorumin viimeaikaista ilmettä: sivistyneestä käytöksestä ei ole tietoakaan, oman arvon/tiedon (kuvitellun tai todellisen) korostaminen on vallalla, toisten mielipiteitä/arvomaailmaa väheksytään, tosiasiana kerrotaan täysin perättömiä jutttuja. Omaa erinomaisuutta/näkemystä korostetaan syytämällä ulos pelkkää paskaa ja/tai toisessa ääripäässä tukeudutaan muille käsittämättömään sivistyssanastoon/ammattislangiin. Toisaalta, välillä viesteistä löytyy todellisia helmiä, jonka takia täällä roikutaan. Tässä viinilasin ääressä tulee mietiskeltyä, mikä on syynä niihin käsityseroihin, joita olen saanut golfareista pelikokemuksiin ja toisaalta nettikäyttäytymiseen perustuen: a) alueelliset erot: pelaan kentillä, joita ’häiriköt’ karttavat b) onnistun valitsemaan peliseuraksi vain fiksuja golfareita c) useimmat ’mulkut’ onnistuvat näyttelemään kunnon kansalaista neljän tunnin ajan d) olen itse mulkku, mutta en huomaa sitä e) netissä puretaan ne turhautumat, joita ei olla voitu käsitellä kieroksen aikana f) viisaat pysyvät hiljaa (tällä viestillä irtisanoudun tästä joukosta) g) jotakin ihan muuta…

#471553 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

4par kirjoitti: (27.10.2007 22:28:55)
    Otsikko on tahallaan provosoiva. Valtaosa pelikierroksella mukana olleista golfareista on ollut hyväkäytöksisiä, mielenkiintoisia tuttavuuksia. Hyvin pieni osa on ollut sellaisia (lähinnä omaan napaansa tuijottajia), joiden kanssa ei välttämättä halua pelata useampaa kierrosta. Vain pari kertaa on etuysin jälkeen täytynyt keksiä kiireellistä menoa; tällöin on ollut kysymyksessä seurana olleen pariskunnan sisäiset ristiriidat.

Tätä taustaa vasten täytyy ihmetellä foorumin viimeaikaista ilmettä: sivistyneestä käytöksestä ei ole tietoakaan, oman arvon/tiedon (kuvitellun tai todellisen) korostaminen on vallalla, toisten mielipiteitä/arvomaailmaa väheksytään, tosiasiana kerrotaan täysin perättömiä jutttuja. Omaa erinomaisuutta/näkemystä korostetaan syytämällä ulos pelkkää paskaa ja/tai toisessa ääripäässä tukeudutaan muille käsittämättömään sivistyssanastoon/ammattislangiin. Toisaalta, välillä viesteistä löytyy todellisia helmiä, jonka takia täällä roikutaan.

Tässä viinilasin ääressä tulee mietiskeltyä, mikä on syynä niihin käsityseroihin, joita olen saanut golfareista pelikokemuksiin ja toisaalta nettikäyttäytymiseen perustuen:
    a) alueelliset erot: pelaan kentillä, joita ’häiriköt’ karttavat
    b) onnistun valitsemaan peliseuraksi vain fiksuja golfareita
    c) useimmat ’mulkut’ onnistuvat näyttelemään kunnon kansalaista neljän tunnin ajan
    d) olen itse mulkku, mutta en huomaa sitä
    e) netissä puretaan ne turhautumat, joita ei olla voitu käsitellä kieroksen aikana
    f) viisaat pysyvät hiljaa (tällä viestillä irtisanoudun tästä joukosta)
    g) jotakin ihan muuta…

Valtaosa suomen golfareista on täysin ’normaaleja’ täysijärkisiä kansalaisia. Tänne foorumille meistä ’hulluista’ on valikoitunut vain ne, jotka haluavat päteä ’osaamisellaan’, ’tietämyksellään’ ’egollaan ym.’PS. yritän itse olla ns.MULKKU, mutta en tiedä onnistunko siinä oikein ’hyvin’. Kaikkeni kuitenkin yritän nyt ja tulevaisuudessa

#471554 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

4par, Golfarit eivät todellakaan ole sittenkään kovin fiksua porukkaa.

Nettikäyttäytyminen paljastaa vaihtoehdot a-g eli m.o.t.
    On erittäin valitettavaa ja ikävää, että rakentavat ja ’yhteistietoa’ lisäävät keskustelut murskataan parilla ns. hauskalla vitsillä tai töykeällä hyökkäävyydellä.
    Suomenkielen korjaukset vielä ymmärrän mutta yksittäisen kerran kirjoittavan henkilön kysymyksiin tai ajatuksiin vastataan ivaillen tai alentuen…
    Golfpiste.com palsta on ollut aikoinaan mukava palsta jossa kaiken tasoiset osallistujat ovat saaneet vastauksia. Nykyisin on tilanne aika surullinen…
    Toivottavasti tilanne paranee ja kaikki pyrkivät enemmän ns. yhteiseen hyvään.

ps tai sitteen ne jotka haluavat ’hallita’ hallitsevat ja kehitys menee ……….

#471555 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei ole golfarit fiksua porukkaa!. Kaikki ’paskan jauhaminen’ täällä ja ohjeiden antaminen ja oppiminen kinastelu, Miksi? Kaikki tuo tietous löytyy nykyään kirjoista, videoista (DVD) niin ja netistä, ja vaikka GD:stä.

Täältä et omaa ’netti Prota’ löydä joka vaikka jotain lyönnissäsi korjaa.

Ja nyt sitten eilistä koskien: Vaikka ollaankin harjoituskentällä, ja näet/näette että takanatuleva vaikka on yksin, on nopeampi ja meinaatten jäädä jalkoihin,olisiko liikaa vaadittu jos sanoisitten ’haluatko ohittaa’,itse jouduin turhaan päästämään lämpöä pois odotellessa hitaampaa ryhmää edessä,Jos olisin kysynyt ’voinko ohittaa’, olin yksin ja heillä kolmen ryhmä, tokkopa olisin saanut ohitus lupaa. pelirytmini hieman sekosi mutta tokko se olisi sitä kahta lyöntiä poistanut, tiedä häntä.

Joten täytyyköhän tänään muuttaa kentälläkin asenne, sellaiseksi kuten täällä.’ jos et saa vauhtia peliisi, tai anna tilaa ohittaa, menkää vanhainkotiin’. Ketään täällä moittimatta, nuo jääräpäät jotka tielleni ovat sattuneet, ovat pää sääntöisesi olleet wanhempaa ja kauemmin pelannutta porukkaa.

Nuoremmille ’aloittelioille’ kiitos siitä että poikkeuksetta on kysytty, ’Haluatteko nopeampana ohittaa’.

Tänään siis saattaa kentällä joku saada maistaa ’Aatun’ typeryyttä, hänen sanoessaan ’Suksi nyt jo V,,,,,,n siitä, ja pidä kommenttisi omana tietonasi’!.

Niin tai sitten ei,,,

#471556 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Aplel kirjoitti: (28.10.2007 8:58:07)
    Ei ole golfarit fiksua porukkaa!. Kaikki ’paskan jauhaminen’ täällä ja ohjeiden antaminen ja oppiminen kinastelu, Miksi? Kaikki tuo tietous löytyy nykyään kirjoista, videoista (DVD) niin ja netistä, ja vaikka GD:stä.

Täältä et omaa ’netti Prota’ löydä joka vaikka jotain lyönnissäsi korjaa.

Ja nyt sitten eilistä koskien: Vaikka ollaankin harjoituskentällä, ja näet/näette että takanatuleva vaikka on yksin, on nopeampi ja meinaatten jäädä jalkoihin,olisiko liikaa vaadittu jos sanoisitten ’haluatko ohittaa’,itse jouduin turhaan päästämään lämpöä pois odotellessa hitaampaa ryhmää edessä,Jos olisin kysynyt ’voinko ohittaa’, olin yksin ja heillä kolmen ryhmä, tokkopa olisin saanut ohitus lupaa. pelirytmini hieman sekosi mutta tokko se olisi sitä kahta lyöntiä poistanut, tiedä häntä.

Joten täytyyköhän tänään muuttaa kentälläkin asenne, sellaiseksi kuten täällä.’ jos et saa vauhtia peliisi, tai anna tilaa ohittaa, menkää vanhainkotiin’. Ketään täällä moittimatta, nuo jääräpäät jotka tielleni ovat sattuneet, ovat pää sääntöisesi olleet wanhempaa ja kauemmin pelannutta porukkaa.

Nuoremmille ’aloittelioille’ kiitos siitä että poikkeuksetta on kysytty, ’Haluatteko nopeampana ohittaa’.

Tänään siis saattaa kentällä joku saada maistaa ’Aatun’ typeryyttä, hänen sanoessaan ’Suksi nyt jo V,,,,,,n siitä, ja pidä kommenttisi omana tietonasi’!.

Niin tai sitten ei,,,

Miten pelirytmi hajoaa harjoituskentällä? Jos edessä on hitaampaa porukkaa lyö muutama harjoituspallo, jos se ei kiinnosta mene harjoituskentälle.ts rangelle.
    Siellä ei tarvitse odottaa mitään.

#471557 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

toveri kirjoitti: (28.10.2007 20:45:54)
    Miten pelirytmi hajoaa harjoituskentällä? Jos edessä on hitaampaa porukkaa lyö muutama harjoituspallo, jos se ei kiinnosta mene harjoituskentälle.ts rangelle.
    Siellä ei tarvitse odottaa mitään.

Joillekin vain näin käy,ja jotkut (joku Aatu) ottaa tuon harjoitus kentällä tapahtuvan harjoitteen sen verran tosisaan että siitä on itselle jotain hyötyä, Siksihän vissiin harjoitellaan että voisi kehittyä paremmaksi pelaajaksi. Oli harjoitus kenttä tai mikä tahansa jos sinulla itselläsi ei ole selvää päämäärää, halua olla päivä päivältä parempi, miksi harjoitella sehän on aivan turhaa.

#471558 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Terve

Kyllä golfarit ovat ihan fiksua porukkaa pääsääntöisesti erittäin fiksua.
    Tein oman päätökseni olla kirjoittamatta tänne sen takia että jos jotain kysytään (en tarkoita itseäni) niin kohta vastauksissa käsitellään/puhutaan ihan jostain muusta ’inside’ jutuista tai itse aihe on vallan unohtunut. Ja jos joku epähuomiossa / tietämättömyyttään erehtyy kysymään ’vääärillä sanoilla’ tms. niin aina löytyy joku joka muistaa kertoa että kvg ’kato vittu googlesta’ tms.
    Eli fooruille on tullut ikäviä piirteitä kuten 4par totesikin, välillä täysin asiatonta toimintaa.

Kuitenkin täällä vielä jaksaa kirjoitella ne fiksutkin foorumilaiset, tsemppiä Teille!

Kaikille leppoisaa kesän odotusta ja hyviä lyöntejä – missä niitä ikinä lyöttekin.

Kun täällä välillä on vallalla eräänlainen itsetyytyväisyys ja ylemmyys muita foorumeja kohtaan, tsekkasin joutessani miltä parjattu Suomi24 näyttää golfin osalta. Luin kaikki tänä vuonna kirjoitetut viestit: asiallista keskustelua, viestit tiukasti aiheessa, ei vittuilua muille. Eiköhän oteta oppia Suomi24:stä !

On muuten eroa sen verran että ainakin itse otan oppia =)

Kentällä sekä Suomessa että aivan erityisesti ulkomailla saa kyllä sen käsityksen, että golfarit ovat keskimääräistä fiksummin käyttäytyvää, kohteliasta ja huomaavaista porukkaa; ihmisiä, jotka suhtautuvat tahdikkaasti ja arvostavasti kanssaihmisiin. Tällä foorumilla näyttää aivan päinvastaiselta.

Enpä välttämättä palstan kirjoittelun perusteella sanoisi ’golfareiden olevan ei fiksua porukkaa’.
    Näppäimistön ääressä käytös vaan muuttuu. Miksiköhän?
    Kaikki tuo moitittu käytös on tuttua monesta muustakin ryhmästä. Se kuuluu ’kuvioon’, eikä se muutu ohjeistuksesta huolimatta. Itse olen ollut vuosikausia mukana mm. Linux- ja radioalan ryhmissä ja meno on välillä samaa kuin täälläkin.

Ballmarker kirjoitti: (27.1.2008 14:59:30)

Kentällä sekä Suomessa että aivan erityisesti ulkomailla saa kyllä sen käsityksen, että golfarit ovat keskimääräistä fiksummin käyttäytyvää, kohteliasta ja huomaavaista porukkaa; ihmisiä, jotka suhtautuvat tahdikkaasti ja arvostavasti kanssaihmisiin. Tällä foorumilla näyttää aivan päinvastaiselta.

Ehkäpä niin moni siellä kentällä pyörittää mielessään sellaisia ajatuksia kuin ’mitä toi paskan tärkeä tyyppi luulee olevansa’ näppäimistön edessä se on helpompi sanoa.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #471553 kohteessaOvatkohan golfarit sittenkään kovin fiksua porukkaa?

Etusivu Foorumit Yleistä Ovatkohan golfarit sittenkään kovin fiksua porukkaa?