Aihe: Oulu Golf - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Oulu Golf

Etusivu Foorumit Välineet Oulu Golf

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen muuttamassa Ouluun ja haluaisin tietää mistä golf välineitä kannattaa ostaa Oulun alueella? Mitkä ovat parhaat kentät? Ilmoitelkaa jos teille on kokemuksia..

Parhaat kentät ovat Sankivaara ja Virpiniemi. Muut alkavat olla jo melkoisen kaukana, tunnin ajomatkan päässä.

Parhaat golfvälineliikkeet ovat ne muutama, jotka ovat olemassa.
    Varmaankin Mailapaja, Golf2000 ja Tikos Golf

Eihän tuonne siikajoellekaan ole kuin 40 min.

Mika Hekkanen kirjoitti: (22.8.2008 14:46:57)
    Parhaat kentät ovat Sankivaara ja Virpiniemi. Muut alkavat olla jo melkoisen kaukana, tunnin ajomatkan päässä.

Parhaat golfvälineliikkeet ovat ne muutama, jotka ovat olemassa.
    Varmaankin Mailapaja, Golf2000 ja Tikos Golf

Ehkä ne eivät ole parhaat kentät, mutta ainoat.

veelix kirjoitti: (22.8.2008 14:53:45)
    Eihän tuonne siikajoellekaan ole kuin 40 min.

Kempeleen rajalta ehkä.

Jopas on viilaamista. Jos ne eivät ole parhaita kenttiä Oulussa niin kerro toki parempia?

Olen pelannut Siikajoen ja Virpiniemen, en Sankivaaraa.

Näistä Siikajoki on kenttänä ihan ok, mutta klubi hieman vaatimaton. Siikajoen takaysi on uutena lenkkinä vielä kuntonsa puolesta perin vaatimaton, mutta etuysillä ruoho kasvaa hienosti.

Virpiniemen kenttä puolestaan on layoutin puolesta aivan erinomainen ja vielä kauniilla paikalla. Kunto tosin ei vielä ole hirveän hyvä, mutta oletettavasti paranee vuosien saatossa. Klubirakennus Virpiniemessä oli myös erittäin hyvä. Suosittelen.

Tretjak kirjoitti: (22.8.2008 22:38:16)

Jopas on viilaamista. Jos ne eivät ole parhaita kenttiä Oulussa niin kerro toki parempia?

Jos tarkastellaan tätä asiaa laatua tarkoittavan sanan hyvä(parempi,paras) ja sen eri muotojen kautta, niin voidaanko sanoa, että Oulun seudulla on tällä hetkellä joku ’hyvä’ kenttä? Sankivaarassa olen tänä vuonna pelannut ja se oli todella huonossa kunnossa, sanoisin kaikilta osin (greenit, väylät ja teet). Virpiniemen olen siellä käyneiden puheiden perusteella kuullut olevan myöskin huonossa kunnossa. Correct me if I’m wrong.

Niin ja onhan meillä uusi muhoksen kenttä http://www.oulujokilaaksongolf.fi/
    Toki en itse ole käynyt pelaamassa mutta foorumeilla kentästä puhuttu paljon.

Minäpä käyn sen pelaamassa ja tänään ja konmentoin sitten…onko muita lähtijöitä ?

t. Jukka T

Jep,

Nyt bongasin tuo paljon mainostetun Muhoksen kentän.

Fee 15 ekkua…9 väylää..par 3 ja 4:sia.

Vaikuttaa Pudasjärven kentän isoveliltä.

Kapeat väylät joiden reunoilla paljon vesiesteitä.

Väylän 3 pääsin yhdellä päälle ja zippasin eaglea.

Teeauspaikat kuten Sankivaarassa 5 vuotta sitten ja greenit kuin Afandoussa Rhodoksella, mutta vähemmän nurmea.

Opettaa pitämään raudoilla pallon väylällä.

Erittäin haastava.

Niin ja nelkulla on keskellä greeniä iso mänty.

Sääskiä ei nimeksikään…muutama pelaaja…ei ruuhkaa.

———–

Sankivaarassa muuten uusi nyt kenttäennätys 65 lyöntiä by Savolampi the club champion.

t. Jukka T

———–

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311465 kohteessaOulu Golf

Etusivu Foorumit Välineet Oulu Golf