Aihe: Onlinegolfin tilaus - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Onlinegolfin tilaus

Etusivu Foorumit Välineet Onlinegolfin tilaus

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #337134 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hei, kuka osaisi neuvoa; Tilasin tavaroita onlinegolfista, ja sain vahvistuskirjeen ja kaikki oli kunnossa, paitsi, se, että siinä sanottiin että tilaus on vahvistettu, maksu ei, voit vahvistaa sen tästä, klikkasin ja siinä oli onlinegolfin sivu, jossa luki että error 404, sivua ei löytynyt, eli onks se tulossa vai ei, ja mistä saan pakettin numeron, vai onko se sama kuin tilausnumero?? Auttakaa! :/

#303620 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kumma kun mulla ei ikinä ole ollut ongelmia golftavaroiden ostossa. Olen kävellyt kauppaan, valinnut tuoteen ja maksanut kassaan. On se vaan ihmeellistä kuinka helppoa on nykypäivänä käydä ihan oikeassa kaupassa näiden lukemattomien nettiostossotkujen rinnalla;)

Joo… siis en ossa auttaa enempää.

#303621 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    mjn

Tilausnumero ja pakettinumero on kaksi täysin eri asiaa.
    Mikäli maksoit luottokortilla, niin siellä pitäisi näkyä arviolta parin tunnin sisällä, että maksu ok (tai näin ainakin esim golfonline.co.uk:ssa).
    Yleensä kyllä noi kaupat lähettää vahvistuksen sähköpostiin. Jos ei sitä ole tullut eikä nettisivuilla näy mitään, niin suosittelen ottamaan yhteyttä onlinegolf:n tukeen/myyntiin niin asia varmasti selviää.

#303622 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

voipi olla että sinun pitää vahvistaa maksu oman pakkisi verkkopankissa, että ne rahat lähtisivät liikkeelle

#303623 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Joo, lähetin viestä tukipalveluun, ja asia selvisi tein uuden tilauksen, ja kaikki on kunnossa, enää pitäisi jostain nyhtää se paketin lähetysnumero, mistä saan sen?

#303624 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paketin seurantakoodi ja linkki tulee sähköpostiin.

#303625 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jatkossa kannattanee hoitaa maksuliikenne tämän kautta.

#303626 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Milloin? Olen jo odottanut kaksi päivää!

#303627 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Rauhotu, hyvä mies?, huomenna viimeistään tulee.

#303628 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

SMX kirjoitti: (20.10.2011 6:55:57)
    Milloin? Olen jo odottanut kaksi päivää!

Hep
    Olen tilannut onlinegolfista useasti ja koskaan en ole sieltä seurantakoodia saanut.
    Muista online kaupoista se tulee siinä vaiheessa, kun he lähettävät paketin.
    Seuraa omaa profiiliasi ko. kaupassa, ja kun sinne tulee ilmoitus että tavarasi on lähtenyt niin siitä menee 4-5 arkipäivää paketin saapumiseen.
    Ei kannata olla huolissaan, koska tuo liike on ainakin minun kohdallani toiminut loistavasti

#303629 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Wrapper kirjoitti: (20.10.2011 10:35:17)
    Olen tilannut onlinegolfista useasti ja koskaan en ole sieltä seurantakoodia saanut.

Jaa, kyllä mää vaan oon saanu Track-painikkeella varustetun tiedotteen sähköpostiini aina n. 3vrk kaupan vahvistuksen jälkeen.

#303630 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

AAH kirjoitti: (20.10.2011 11:39:59)

Wrapper kirjoitti: (20.10.2011 10:35:17)

Jaa, kyllä mää vaan oon saanu Track-painikkeella varustetun tiedotteen sähköpostiini aina n. 3vrk kaupan vahvistuksen jälkeen.

Hieno homma!

#303631 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jep, tilauksesta on 3 päivää, enkä ole saanut seurantakoodia, on vain linkki, josta pääsen seuraamaan lähetystä, mutta ei ole sitä paketinlähetyskoodia….

#303632 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nyt sain vahvistuskirjeen! Kiitos kaikille!

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #303627 kohteessaOnlinegolfin tilaus

Etusivu Foorumit Välineet Onlinegolfin tilaus