Aihe: Onlinegolfiin tuotteiden palautus - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Onlinegolfiin tuotteiden palautus

Etusivu Foorumit Yleistä Onlinegolfiin tuotteiden palautus

Esillä 10 viestiä, 26 - 35 (kaikkiaan 35)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • toveri kirjoitti: (29.4.2008 21:24:08)
    Et väittänyt mutta älä sinä paheksu muiden ilmaista demottamista kun itse mainostat ilmaiseksi.

Sinäkö kiellät minulta mielipiteeni?
    Hassu olet.

Mika Hekkanen kirjoitti: (29.4.2008 21:28:28)

toveri kirjoitti: (29.4.2008 21:24:08)
    Et väittänyt mutta älä sinä paheksu muiden ilmaista demottamista kun itse mainostat ilmaiseksi.

Sinäkö kiellät minulta mielipiteeni?
    Hassu olet.

Mä mitään mielipiteitä sulta kiellä ihmettyttää vaan että kaverin pokeri kestää arvostella muita ’ilmaispalveluista’ ja itte vielä harrastaa ilmaista mainontaa.
    Hassu olet.

toveri kirjoitti: (29.4.2008 21:38:38)
    Hassu olet.

Niin olenkin, ja sen olen tiennyt jo pitkään.

Olen jopa niin hassu, että olen onnistunut jo jollain tavalla tuotteistamaan mailojen testaamisen. Jopa sellaiselle maksulliselle palvelulle, jossa asiakas käy pajalla testaamassa omia välineitään, on kysyntää.

Mika Hekkanen kirjoitti: (29.4.2008 22:06:48)

toveri kirjoitti: (29.4.2008 21:38:38)
    Hassu olet.

Niin olenkin, ja sen olen tiennyt jo pitkään.

Olen jopa niin hassu, että olen onnistunut jo jollain tavalla tuotteistamaan mailojen testaamisen. Jopa sellaiselle maksulliselle palvelulle, jossa asiakas käy pajalla testaamassa omia välineitään, on kysyntää.

No täytyy sanoa että on hyvin tuotteistettu, itse en viitti maksaa moisesta vaan menen rangelle.

toveri kirjoitti: (29.4.2008 22:19:48)
    No täytyy sanoa että on hyvin tuotteistettu, itse en viitti maksaa moisesta vaan menen rangelle.

Valitettavasti meidän suunnalla ei ole niin hyvin varustettuja rangeja, että niiden palloilla pystyisi optimoimaan välineitä. Tuo on aika iso ongelma minullekin, demo/fitting-päivien järjestely on vähäsen ongelmallista. Tai siis helposti siirrettävän lyöntihäkin se vain vaatii.

Jos minulla olisi tuollainen häkki, en kuitenkaan palauttaisi sitä Onlinegolfiin.

Mika Hekkanen kirjoitti: (29.4.2008 22:44:00)

toveri kirjoitti: (29.4.2008 22:19:48)

Valitettavasti meidän suunnalla ei ole niin hyvin varustettuja rangeja, että niiden palloilla pystyisi optimoimaan välineitä. Tuo on aika iso ongelma minullekin, demo/fitting-päivien järjestely on vähäsen ongelmallista. Tai siis helposti siirrettävän lyöntihäkin se vain vaatii.

Jos minulla olisi tuollainen häkki, en kuitenkaan palauttaisi sitä Onlinegolfiin.

No minkä tasoiset pallot tällainen optimointi vaatii? Ja miksi et itse ole hankkinut vaadittavia palloja?

toveri kirjoitti: (29.4.2008 23:20:40)
    No minkä tasoiset pallot tällainen optimointi vaatii? Ja miksi et itse ole hankkinut vaadittavia palloja?

Vankasti mennään OT, mutta kysymys on niin hyvä että siihen mieluusti vastaan.

Toiseksi mieluiten on järkevää käyttää samaa palloa kuin pelatessa käyttää, vielä mieluummin on järkevää tehdä myös pallofitting, jossa etsitään jo valituille välineille sopivin mahdollinen pallo.
    Tehtäessä kerralla mitoitus vaikkapa draiverille, raudoille ja pallolle alkaa liikkuvia osia olla jo liikaa, yhden session aikana ei kukaan jaksa lyödä riittävän toistettavasti kaikkia yhdistelmiä. Tein muuten eilen itselleni fittingin pelkästään yhden draiverin backweightin määrälle – pikatestissä lyödyt 40 draivia eivät olleet riittävät varmasti luotettavan tuloksen löytymiselle, suuntia sopivuudesta toki havaitsin.

Tietysti olen hankkinut fittingeissä vaadittavat pallot, tai ainakin kelvollisen valikoiman palloja, ja lisäksihän fittingiin tulevan kannattaa tuoda mukanaan käyttämiään pelipalloja jos ne ovat jotain muuta kuin valikoimastani löytyviä.

Tällä hetkellä mukana ovat
    Bridgestone B330
    Bridgestone B330s
    Bridgestone e6+
    Bridgestone e5+
    Precept Laddie Xtreme
    Precept iQ180 Distance
    Precept iQ180 Lady
    Precept EC Fuel
    ja lisäksi referenssipallona Titleist Pro V1x

Pallojen puutteesta ei siis ole pahastikaan kyse, mutta…
    minulla kun ei ole käytettävissä rangea laisinkaan ja noiden lyötyjen pallojen kerääminen rangelta olisikin aikaa ja vaivaa vaativaa.

Siksipä tuollainen kunnollinen lyöntihäkki olisi tarpeellinen fittingiin rangella, joko oman proshopin puitteissa (juu, ei ole mulla tuollaista – viime aikoina olen vähäsen jo heitellyt vihjeitä kiinnostuksestani ilmaan) tai demokiertueella. Nyt minulla on vain sisälyöntipaikka, jossa on omat sekä edut että haittapuolet rangeen nähden.

ts

Mika Hekkanen kirjoitti: (29.4.2008 20:36:29)

vihtipja kirjoitti: (29.4.2008 20:00:44)
    Aika outoa keskustelua ko aiheesta. Minä ensinnäkin käyn kokeilemassa tuotteet ensin Suomessa ja sen jälkeen teen hintavertailun ulkomaisten firmojen kanssa eli ei tule ostettua sikaa säkissä.

Vallan ikävä asenne, ja valitettavasti hyvin yleinen nykyään.

Etkös sä Mika tiedä, että sanakirjasta ollaan poistamassa sana ’moraali’ kokonaan, kun on käynyt tarpeettomaksi. Ja shopeissa muuttuu demot maksullisiks. Hyvitetään sitten jos ostaa…

Nimetön

Miten on – Pystyiskö millään pysymään alkuperäisessä aiheessa?

EFC

JuhaV78 kirjoitti: (30.4.2008 7:09:52)
    Miten on – Pystyiskö millään pysymään alkuperäisessä aiheessa?

Yleensä ei kovin pitkään, mutta eikös kysyjä jo kuitenkin saanut vastauksen. Ihan hyvä niin.

Esillä 10 viestiä, 26 - 35 (kaikkiaan 35)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #405661 kohteessaOnlinegolfiin tuotteiden palautus

Etusivu Foorumit Yleistä Onlinegolfiin tuotteiden palautus