Aihe: Onlinegolfiin tuotteiden palautus - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Onlinegolfiin tuotteiden palautus

Etusivu Foorumit Yleistä Onlinegolfiin tuotteiden palautus

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 35)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuli sitten tilattua tavaraa onlinegolf.co.uk:sta ja nyt sais lähettää osan takaisin. Onko kokemuksia tavaroiden takaisin lähetämisestä? Lähinnä kiinnostaa 1) mitä kuljetusyhtiötä käytitte ja paljonko maksoi 2)palautitteko koko lähetyksen ja saitteko hyvityksen visalle (tai muulle maksuvälineelle) ilman erillistä kyselemistä? Ja jos muuta huomioitavaa, niin kuulen kyllä mielelläni, sillä nyt olen aika pihalla tuon palautuksen kanssa, kun hintaa näyttää tulevan helposti satasia ja ei mitään hajua miten tuo toimii. Yritin kysyä asiaa niiltä, mutta vastaukseksi sain ’autoreplyn’, jossa ei vastattu mihinkään kysymykseeni, vaan siinä kerrattiin perustiedot kuten palautusosoite. Palautettavan tavaran arvo on noin 900 eur, niin eipä noita viitsi jättää palauttamattakaan…

Nimetön

Soitapa TNT:n asiakaspalveluun ja kysy onko niillä sopimusta tuotteiden palautuksista Onlinegolfin kanssa. Itse en ole koskaan palauttanut ulkomaille tuotteita, mutta luulisi niillä olevan aikalailla samat säännöt kuin suomalaisillakin postimyyntiyrityksillä.

Voi Teitä hyväuskoisia ’ruoho on aidan takan vihreämpää’ luulijoita.
    Nyt kun rupeat laskemaan mitä kaikki todella tuleekaan maksamaan niin oiskohan tullut edullisemmaksi vaikka hoitaa ostosasiat ’Mikan’ kanssa tai jossain lähimmässä muussa alan liikeessä.. Minä en ainakaan ala sähläämään edes harrastusmielessä minkään ’kasvottoman’ ja vaikeasti vastuuseen saatavan organisaation kanssa..saatikka sitten jos se olisi out of bounds.. Siinä ei ole hinnoissa ’p:skan’ vertaa loppupeleissä eroa… ja pitäähän meidänkin omien kauppiaiden elää…vrt jos olisimme jenkkien armoilla esim vehnän tai raakaöljyn osalta…onneksi on siinäkin/niiden puitteissa edes hiukan omavaraisuutta ja useampi toimittaja !

Nimetön

No jopas vedettiin hernettä nenään 🙂
    Kyllä se on saletti, että jos vaikka kengät brandiä x maksaa ameriikassa taaloissa saman verran kuin euroissa suomessa niin se on pomminvarmaa että ostan ne ison veden takaa.

Suomen kauppiaiden katteilla pärjätään kyllä ihan hyvin, ettei lafkat kaadu samantein jos pari asiakastaa käyttää ulkomaisia nettikauppoja.

Ihan ok vertaus toi vehnä -ja raakaöljyjuttu. Nauroin aika paljon.

Mutta ehkä tuo olikin tarkoitettu provosoinniksi.

Ei kannata ottaa tosissaan.

Oikein vituttaa tollasen Koff arin vatipääkommentit. Osta mistä tykkäät, mutta jos kysytään, että miten onnistuu palautus ja onko jollain kokemusta, niin siihen ei ole asiallista vastata, että tilaa suomesta ’mikalta’, ni ei tuu ongelmia.

Jätkähän on asian ytimessä!

Sä oot varmaan muutenkin sitä eläinlajia, jonka mielestä sähköposti ja internet on paholaisen keksintö ja kaikki kännykät joutais romukoppaan.

Koff ari kirjoitti: (29.4.2008 13:40:59)
    Voi Teitä hyväuskoisia ’ruoho on aidan takan vihreämpää’ luulijoita.
    Nyt kun rupeat laskemaan mitä kaikki todella tuleekaan maksamaan niin oiskohan tullut edullisemmaksi vaikka hoitaa ostosasiat ’Mikan’ kanssa tai jossain lähimmässä muussa alan liikeessä.. Minä en ainakaan ala sähläämään edes harrastusmielessä minkään ’kasvottoman’ ja vaikeasti vastuuseen saatavan organisaation kanssa..saatikka sitten jos se olisi out of bounds.. Siinä ei ole hinnoissa ’p:skan’ vertaa loppupeleissä eroa… ja pitäähän meidänkin omien kauppiaiden elää…vrt jos olisimme jenkkien armoilla esim vehnän tai raakaöljyn osalta…onneksi on siinäkin/niiden puitteissa edes hiukan omavaraisuutta ja useampi toimittaja !

Mä hoidan ostosasioita Mikan kanssa ja vuosien kokemuksella voin sanoa ettei se edullista ole. Ei sillä ettäkö kallista olis mutta kun tulee noita ostosasioita melkosen taajaan. Mitä sitten tulee nettitilaamisen edullisuuteen niin lähdinpä ihan itse merta edemmäksi kalaan ja ostin netistä Bettinardin halvan taalan huumaamana. Eipä tuo kovin edulliseksi nyt tullut ja kenties mallinkin olis saanu suoraan suomesta. Tulipahan siinä epähuomiossa tilattua kylläkin toinenkin Bettinardi jollaista nyt ei ihan äkkiä suomesta saa. Kylkeen tyrkkäsin vieläpä päivitetyn bägin jollainen mulla muuten on jo täällä suomessa. Tosin uudessa mallissa on juomapullolle tasku mikä muuten vaikuttaa erittäin edulliselta ajankäytön suhteen. Ettei asia olisi näin yksinkertainen niin tilasimpa sitten vielä ihan ite netistä persimmonpuisia puumailoja. Näitä ostoksia alkaa olemaan vaikea persustella hallitukselle edulliseksi voin vain vaikertaa että kun tälläisiä nyt vaan ei saa ollenkaan suomesta. Etuoikeuteni käyttää nettiä näiltä osin taitaa olla mennyttä kalua.

Ensimmäisenä vastaus kysymykseen: Ota yhteyttä tosiaan TNT:n asiakaspalveluun, niin kyllä ne neuvoo…

Sitten muuta höpinää: eiköhän se ole jokaisen ostajan henk. koht. päätös mistä maitopurkkinsa ostaa. Itsekin vedin kimppatilausta jenkeistä ja tuli huomattua pari kivaa lisämaustetta:

1. toimituskulut 120e (kolmena pakettina, iso komponenttitilaus) -> ei se enää taalakurssi niin huono olekaan 😉
    2. tarjoustuotteet (Aldilan varret) olivat yllättäen loppu (lue: eivät myy jenkkien ulkopuolelle)

ts

JuhaV78 kirjoitti: (29.4.2008 13:59:13)

Suomen kauppiaiden katteilla pärjätään kyllä ihan hyvin, ettei lafkat kaadu samantein jos pari asiakastaa käyttää ulkomaisia nettikauppoja.

Tuo on kyllä täyttä totta. Ne kaatuu muutenkin alan toivottomaan rakenteeseen.

Lavantauti kirjoitti: (29.4.2008 14:22:12)
    Jätkähän on asian ytimessä!

Sä oot varmaan muutenkin sitä eläinlajia, jonka mielestä sähköposti ja internet on paholaisen keksintö ja kaikki kännykät joutais romukoppaan.

Olenko minä ytimessä – vai Koff ari? vai joku muu?

Kuka on mitäkin eläinlajia?

🙂

Minä, kuten pari muuta ansiokkaan kommentin keskusteluun heittänyttä, olen sitä mieltä että kannattaa ostaa Mikalta.

Moi

Ostin jenkeistä palloja (www.ebay.com). Avasin paketin tullissa ja huomasin että ei ollut niitä palloja joista sovittiin. Tullivirkailija laittoi paketin takaisin. Ei maksanut minulle mitään.
    Sain rahat myös takaisin myyjältä.

Millähän perusteilla täällä viestejä poistetaan? Mainostaminen keskustelu palstalla menee koko ajan mautttomammaksi.

toveri kirjoitti: (29.4.2008 16:04:16)
    Millähän perusteilla täällä viestejä poistetaan?

Sen tiedän, että Golfpiste.comin kilpailijoita ei pahemmin kannata mai…nita.

Itse asiaan palatakseni.

Vain kerran olen joutunut palauttamaan nettikaupan minulle lähettämän paketin – sama tilaus tuli syystä tai kolmannesta kahteen kertaan.

Lähetin toimittajalle reklamaation sähköpostitse ja seuraavana aamuna kävi kuriiri hakemassa ylimääräisen paketin pois.
    Minulle ei tuosta tullut kustannuksia lainkaan.

Kyseessä ei tosin ollut Onlinegolf vaan Golfworks Europe siihen maailman aikaan kun sellainen oli vielä olemassa.

Ai en tiennytkään että täällä on noin paljon ’peace of cake’ ns. pelaajia joille vain uusi brandi tuote on ’must’. Itse olen saanut kaikki..lue siis KAIKKI golf-alan tarpeeseen tarvitsemani tuotteet ja palvelut suomesta…ja edullisesti. Tietenkin jos Te luulette olevanne parempia pelaajia niillä utomlands vehkeillä ..siitä vaan. Itse pelaan Wilson RM:llä…lähtöhinta oli 999 Euroa ja ostin ne 100:lla Eurolla Savonlinnan GolfShopista…tiedä sitten mitä se meinaa kun tasoitus on pudonnut niillä 30:stä..9,3:een…eli just in the singel-player…ei ne varmaan mailat-varret-bägi-pallot-hanskat-griinihaarukka- tms ole mitään merkanneet Mutta edullisesti saatu ja suomesta ? ..Tai onhan niitä muissakin asioissa ns. ’ what the elephant thinking me ’ pelaajia…pitääpä käydä joskus tuolla Mikan luona saamassa infoa aiheesta !

Aika outoa keskustelua ko aiheesta. Minä ensinnäkin käyn kokeilemassa tuotteet ensin Suomessa ja sen jälkeen teen hintavertailun ulkomaisten firmojen kanssa eli ei tule ostettua sikaa säkissä. Täytyy sanoa että kyllä Suomessakin saa joskus ’vanhaa’ tavaraa hyvään kilpailukykyiseen hintaan. Jos vielä merkkivaatteita saisi sopu hintaan Suomesta se olisi hyvä .. tuppaavat maksamaan aikas paljon täällä.

vihtipja kirjoitti: (29.4.2008 20:00:44)
    Aika outoa keskustelua ko aiheesta. Minä ensinnäkin käyn kokeilemassa tuotteet ensin Suomessa ja sen jälkeen teen hintavertailun ulkomaisten firmojen kanssa eli ei tule ostettua sikaa säkissä.

Vallan ikävä asenne, ja valitettavasti hyvin yleinen nykyään.

Aika outoa keskustelua ko aiheesta. Minä ensinnäkin käyn kokeilemassa tuotteet ensin Suomessa ja sen jälkeen teen hintavertailun ulkomaisten firmojen kanssa eli ei tule ostettua sikaa säkissä. Täytyy sanoa että kyllä Suomessakin saa joskus ’vanhaa’ tavaraa hyvään kilpailukykyiseen hintaan. Jos vielä merkkivaatteita saisi sopu hintaan Suomesta se olisi hyvä .. tuppaavat maksamaan aikas paljon täällä.

Todella outoa. Onko sinulla mitään sanottavaa siihen palauttamiseen?

Itse pidän kyllä aikas moraalittomana ko. toiminta, että suomalaisen yrittäjän piikkiin ensin testaillaan ja demoillaan mailoja ja sen jälkeen hylätään ko. kauppa ja hommataan netinkautta ulkomailta. Itsekin olen hankkinut golfvermeitä ulkomailta, mutta en taatusti ole niitä suomalaisen yrittäjän piikkiin ensin testannut ja hankkinut sitten muualta.

Mika Hekkanen kirjoitti: (29.4.2008 20:36:29)

Aika outoa keskustelua ko aiheesta. Minä ensinnäkin käyn kokeilemassa tuotteet ensin Suomessa ja sen jälkeen teen hintavertailun ulkomaisten firmojen kanssa eli ei tule ostettua sikaa säkissä.

Vallan ikävä asenne, ja valitettavasti hyvin yleinen nykyään.

Miksi mailoja ei voisi testata ilmaiseksi jos mainostaakin voi ilmaiseksi?

Nimetön

Koff ari kirjoitti: (29.4.2008 19:07:27)
    Itse pelaan Wilson RM:llä…lähtöhinta oli 999 Euroa ja ostin ne 100:lla Eurolla Savonlinnan GolfShopista…tiedä sitten mitä se meinaa kun tasoitus on pudonnut niillä 30:stä..9,3:een…I]

Hienoa, että sulla on suhteita. Mullakin on. Varmaan on monella muullakin. Ei tarvi kato maksaa täyttä hintaa. Suhteilla, kato, suhteilla. Veka Varpaisjärveltä on paras, siltä saa tonnin callawayt eurolla. Ostaostaosta. Niillä pääsee ET:lle pelaamaan alle vuodessa.

Hienoa, että händäri on pudonnut singeliksi. Hienoa. Tosi hienoa.

No ei oikeesti, äärimmäisen mauttomia huomautuksia, sano.

Ei kaikilla ole mahdollisuuksia käyttää suoraan tiskin alta kun joku intin tupakaveri vuodelta kolme on siellä hommissa ja muistat ainoastaan sen sukunimen.

Ei kaikki pääse soittamaan suoraan maahantuojalle, että pistätkö tilaukseen miinus 40%-hinnalla. Ei kaikki ole Rautaruukilla hommissa, että firman puolesta tulee Pro V1-boltsit siistillä logolla suoraan aamupalaverin jälkeen työpöydälle.

Aika moni varmaan joutuu marssimaan kauppaan ja maksamaan täyden hinnan. Tämän takia on onni, että netti tarjoaa mahdollisuuden olla köyhtymättä 150 euroa vaikka Titun wedgestä kun netistä saa satkulla.

Ttu että kiehuttaa tollaset perusteettomat kommentit.

Mutta Tepa: Ota yhteys sinne onlinegolfiin meilitse, jos ei niiden sivuilta löydy ohjeita palautukseen. Kannattaa tsekata myös käytössä olevan kuriirin politiikka. Eiköhän ratkaisu löydy, pienellä vaivalla tosin, mutta eiköhän.

Nimetön

Ai niin, mä olen varmaan sen verran rookie, mutta kuka helvetin ’mika’?

Häkkinen?
    Muranen?
    Saukkonen?
    Kaurismäki?

toveri kirjoitti: (29.4.2008 20:53:09)

Kyllähän niitä useassa paikassa voi, vai väitinkö jotain muuta?

Mika Hekkanen kirjoitti: (29.4.2008 21:20:22)

toveri kirjoitti: (29.4.2008 20:53:09)

Kyllähän niitä useassa paikassa voi, vai väitinkö jotain muuta?

Et väittänyt mutta älä sinä paheksu muiden ilmaista demottamista kun itse mainostat ilmaiseksi.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 35)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #405664 kohteessaOnlinegolfiin tuotteiden palautus

Etusivu Foorumit Yleistä Onlinegolfiin tuotteiden palautus