Aihe: Onko Progolf-lehti vielä hengissä? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Onko Progolf-lehti vielä hengissä?

Etusivu Foorumit Yleistä Onko Progolf-lehti vielä hengissä?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 29)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kaikkien suomenkielisten golflehtien tilaajana olen huolestunut Progolfin tilanteesta. Luulin saavani 6 lehteä tänä vuonna. Kesän lehdet Progolf kuitenkin kuittasi yhdellä kaksoisnumerolla (3/4) kesäkuussa. Numero 5:n piti ilmestyä 21.9., muttei ole näkynyt. Numero 6:n pitäisi ilmestyä jo ensi kuun lopulla. Onkohan taas kaksoisnumero tulossa vai tuleeko mitään? Progolfin nettisivut eivät kerro tilanteesta mitään, mainostavat vain ’uusinta numeroa’ eli kesäkuun lehteä. Täällä tietenkin on taas niitä, jotka julistavat, ettei tässä mitään menetetä. Minusta on sääli, jos näyttävä julkaisu loppuu. Sitähän julkaisuajankohdista lipsuminen ennakoi. Ilmestymislupauksen pettäminen on suurin virhe, minkä lehti voi tehdä tilaajille ja mainostajille. Progolfin resurssit eivät tietenkään ole koskaan yltäneet lähellekään esim. tämän konsernin lehteä, joka putoaa taas huomenna postiluukusta. Silti PG:ssälin on ollut oma viehätyksensä. Toinen asia on sitten se, että onko näin pienellä kielialueella mahdollisuus taloudellisesti pitää yllä montaa tasokasta golflehteä.

ts

Kovin heikolta vaikuttaa tilanne. Muutenkin kuin tämän viestisi perusteella

#423821 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Erehdyin tuon edellisen numeron ostamaan ja täytyy todeta että olipas harvinaisen surkea esitys. Esim tuo kansikuvatyypin ’haastattelu’ piti sisällään n.5 kysymystä ja sivun kokoisen kuvan. Kuva oli muuten lähes identtinen kansikuvan kanssa. Ilmeisesti tämä oli kesä/heinäkuu lehden isoin myyntivaltti. Lisäksi lehdessä oli jotain keittiökaappeja ja mersun hehkutusaukeama. Ompas omaperäistä jemmata mainokset jonkun nolon ’lifestyle’ otsikon alle. Siis ihan oikeasti tästäkin mesestä on luettu jo moneen kertaan mielenkiintoisia artikkeleita jo ajat sitten! Mitä järkeä on kirjoittaa mesestä ’golfnäkökulmasta’ tyyliin takaboksiin mahtuu golfbägi ja tällä on kiva ajaa Espanjan rannikolla auringon paisteessa. No shit Einstein!
    Vaimokin löysi tämän lehden yöpöydältäni ja luuli sitä ilmaislehdeksi. Mutta mielestäni sekin oli loukkaus ilmaislehtiä kohtaan.
    En tiedä onko tämä joskus ollut hyväkin lehti mutta tällähetkellä se on konkurssinsa ansainnut. Enemmän olisi käteen jäänyt jos olisi ostanut niillä 9 eurolla golfpalloja ja lyönyt ne laiturilta järveen. Siinäpä oma tilitykseni…

#423822 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Selviäisikö PGn kohtalo paremmin lehden asiakas-/tilaajapalvelusta kuin tästä forumista?

#423823 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Air Finland myi matkojaan vielä edellispäivänä ennen konkurssia, mitä veikkaat mitä asiakaspalvelusta sanotaan? Nyt saisi vuoden lehdet alehintaan…

PS. Löysin lehtikorista kyseisen lehden ja tarkistin Martin Kaymerin ’haastattelun’ kysymyksien määrän, niitä oli hurjat 4 kpl.

#423824 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Toivottavasti herra Jugebox osaa lukea paremmin kuin laskea. Ainakin minun lehdessäni kysymyksiä oli yhdeksän kappaletta.

#423825 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Julle Ankanpää kirjoitti: (12.10.2012 22:54:56)
    Toivottavasti herra Jugebox osaa lukea paremmin kuin laskea. Ainakin minun lehdessäni kysymyksiä oli yhdeksän kappaletta.

Progolf ei kiinnosta minua pätkääkään, mutta keskustelu alkaa saada kiinnostavia piirteitä…

#423826 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

KL kirjoitti: (12.10.2012 23:13:16)

Progolf ei kiinnosta minua pätkääkään, mutta keskustelu alkaa saada kiinnostavia piirteitä…

Mua kiinnostaa. Monestakin syystä. Mutta oikeesti lehden vuosi sitten rakennetut nettisivut ovat varsin asialliset ja monipuolista tietoa täynnä. Tai olivat tuonne kesäkuuhun asti, jonka jälkeen alkoi tuotanto vähenemään varsin merkittävästi.

Ja tuota… joka ehdotti kysymistä suoraan lehdestä…. vielä en ole tiedusteluihini vastauksia saanut, vaikka niitä kuukausien varrella useamman lähettänyt. Että semmonen moraali.

#423827 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En osaa lukea, katselen vain kuvia. Mutta jos 9 kysymyksen väite pitää paikkansa siirryn kestotilaajaksi.

#423828 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onko lehti menossa nurin ? Nettisivuilta on näköjään mahdollista edelleen tehdä tilaus. Pikkuisen haiskahtaa rikosnimikkeeltä petos, vai mitäpä herrat oikeusoppineet tuumaavat ?

Progolf.fi -sivuston tuorein blogi on Tapio Santalan juhannuksena kirjoittama ’Mihin se etiketti on kadonnut?’. Varmaan sekin kiinnostaa, mutta minua kiinnostaa edelleen kestotilaajana ’Mihin se Progolf -lehti on kadonnut?’. Syyskuussa piti tulla numero 5 ja marraskuussa numero 6. Kumpaakaan ei ole vielä näkynyt.

Nettisivustolla kaupataan lehteä edelleen kympillä kolme numeroa, jonka jälkeen tilaus jatkuu kestotovuositilauksena (6 numeroa vuodessa) 39 euron hintaan. Eikö tuo nyt ala haiskahtaa huijaukselta, kun tänä vuonnakaan ei ole saatu ulos kuin kolme numeroa? Vaikka blogien tuotanto on loppunut, niin nettisivustoa edelleen jonkin verran päivitetään, joten kyllä siellä joku työskentelee, vaikkei mitään varsinaista informaatiota ko. sivuilla annetakaan. Löytyykö epävirallista tietoa? Usko virallisen tiedon saamiseen alkaa jo mennä.

1201 kirjoitti: (12.10.2012 11:26:23)
    Selviäisikö PGn kohtalo paremmin lehden asiakas-/tilaajapalvelusta kuin tästä forumista?

Ei selvinnyt. Kyselin sähköpostilla puuttuvien lehtien perään, vastaus oli seuraavanlainen:

Hei,

YAP:n tilaajapalvelu ei enää lehden kustantajasta johtuvista syistä tällä
    hetkellä palvele ProSailin ja ProGolfin tilaajia. Lehden kustantaja on luvannut
    tiedottaa tilaajille tilanteesta. Lisätietoja asiassa antaa tarvittaessa lehden
    vastaava päätoimittaja Mika Lehtinen.

Ystävällisin terveisin
    tilaajapalvelu

ts

Sohlo kirjoitti: (5.12.2012 11:59:58)

1201 kirjoitti: (12.10.2012 11:26:23)

Ei selvinnyt. Kyselin sähköpostilla puuttuvien lehtien perään, vastaus oli seuraavanlainen:

Hei,

YAP:n tilaajapalvelu ei enää lehden kustantajasta johtuvista syistä tällä
    hetkellä palvele ProSailin ja ProGolfin tilaajia. Lehden kustantaja on luvannut
    tiedottaa tilaajille tilanteesta. Lisätietoja asiassa antaa tarvittaessa lehden
    vastaava päätoimittaja Mika Lehtinen.

Ystävällisin terveisin
    tilaajapalvelu

Tuota odotellessa… ehkä se jossain vaiheessa vastaa mun tiedusteluihinkin… kunhan kiireiltään joutaa

Takatii kirjoitti: (3.12.2012 12:48:06)
    Progolf.fi -sivuston tuorein blogi on Tapio Santalan juhannuksena kirjoittama ’Mihin se etiketti on kadonnut?’. Varmaan sekin kiinnostaa, mutta minua kiinnostaa edelleen kestotilaajana ’Mihin se Progolf -lehti on kadonnut?’

Mua kiinnostaa. Monestakin syystä. Mutta oikeesti lehden vuosi sitten rakennetut nettisivut ovat varsin asialliset ja monipuolista tietoa täynnä. Tai olivat tuonne kesäkuuhun asti, jonka jälkeen alkoi tuotanto vähenemään varsin merkittävästi.

(ts 13.10.2012 9:59:20)

Tarkoittaako tämä kesäkuussa tapahtunut tuotannon väheneminen sitä, että jonkun kirjoitus romahdutti tason, se oli viimeinen asiallinen kirjoitus, tai sitten kukaan ei halunnut siihen kommentoida jottei pahoittaisi mieltään. Veikkaukset 1 X tai 2

ts

JuKo kirjoitti: (8.12.2012 17:27:52)

Progolf.fi -sivuston tuorein blogi on Tapio Santalan juhannuksena kirjoittama ’Mihin se etiketti on kadonnut?’. Varmaan sekin kiinnostaa, mutta minua kiinnostaa edelleen kestotilaajana ’Mihin se Progolf -lehti on kadonnut?’

Tarkoittaako tämä kesäkuussa tapahtunut tuotannon väheneminen sitä, että jonkun kirjoitus romahdutti tason, se oli viimeinen asiallinen kirjoitus, tai sitten kukaan ei halunnut siihen kommentoida jottei pahoittaisi mieltään. Veikkaukset 1 X tai 2

Kaikki väärin.

ts kirjoitti: (8.12.2012 17:30:37)

JuKo kirjoitti: (8.12.2012 17:27:52)

Kaikki väärin.

Tuo on sisäpiiritietoa, annetaan muiden veikata.

Nimetön

Jos mä veikkaisin näin valkovenäläisen voimalla 😉 Rahat loppu ja pankrotti edessä.

#423836 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nettisivuilla on uutisissa viimeinen päivitys 28.11.

Rauski kirjoitti: (20.12.2012 12:37:52)
    Nettisivuilla on uutisissa viimeinen päivitys 28.11.

Kuurupiilo jatkuu. Nyt on saatu nettisivuille taas ’uusi’ uutinen eli Nordcenterin tiedote on julkaistu kuvan kera 30.12. Edelleen nettisivuilla houkutellaan tilaamaan Progolf-lehti ’juhlahintaan’ 10 euroa.
    Kuinkahan kauan tämä vedätys saa jatkua, kysyy kestotilaaja (kohta entinen), joka edelleen odottaa päättyneen vuoden jälkipuoliskon lehtiä.

Täällä myös odotellaan lehtiä! Ensimmäiseen s.postiin en saanut vastausta, mutta toiseen vastattiin jonka lähetin loppuvuodesta. Syyksi kertoivat omistajan vaihdoksen! Lupasivat toimittaa puuttuvat lehdet, mutta ei ole ainakaan vielä näkynyt.
    Vähän kyllä ihmetyttää toiminta! Taisin vielä maksaa jo tämän vuoden tilauksen laskun, että saapi nähdä saanko mitään vastinetta rahoille!

ts

On hengissä ja tietoa tuli ainakin facebookin kautta uusista tuulista ja varmaan on sivuillaankin päivitetty tilanne nähtävissä. Toivotaan menestystä laadukkaalle lehdelle (lehdille) jatkossa.

ts kirjoitti: (9.1.2013 11:54:42)
    On hengissä ja tietoa tuli ainakin facebookin kautta uusista tuulista ja varmaan on sivuillaankin päivitetty tilanne nähtävissä. Toivotaan menestystä laadukkaalle lehdelle (lehdille) jatkossa.

Oletko tosissasi? Siis tottakai toivotan ProGolfille menestystä mutta eihän paksut kannet ja kiiltävä paperi tee lehdestä laadukasta. Vai tekeekö?

Missä mennään Progolf-lehti ? Nettisivujen mukaan jo ensimmäinen numero 2013 ilmestynyt, liekö numero 2 jo tullut ? Itse sain myös kyllä laskun mutta odottelen edelleen vuoden 2012 lehtiä.

14.6 pitäisi tulla nro.3, mutta ainakaan itse en ole saanut numero kakkostakaan!

MikaV. kirjoitti: (13.6.2013 15:05:24)
    14.6 pitäisi tulla nro.3, mutta ainakaan itse en ole saanut numero kakkostakaan!

Mitenkäs tuo lehden saapumiseen liittyy?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 29)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #423839 kohteessaOnko Progolf-lehti vielä hengissä?

Etusivu Foorumit Yleistä Onko Progolf-lehti vielä hengissä?