Aihe: Onko kenttiä auki? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Onko kenttiä auki?

Etusivu Foorumit Yleistä Onko kenttiä auki?

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko sattumoisin tietoa onko kenttiä jo auki täällä meidän nurkilla? Esim. Virossa tai ruotsissa… kun tuota luntakaan ei ole tullut niin kävi vaan mielessä. Vähän kosteatahan tuo saattaisi olla, mutta oikeilla varustuksillahan selviää!

Hello!

Messuilla kerrottiin että Virossa avattais puolenkuun paikkeilla ensimmäisiä kenttiä!!!!

Ei muutakun aloitteleen kautta!

2Blind2c kirjoitti: (1.3.2008 1:20:55)
    Hello!

Messuilla kerrottiin että Virossa avattais puolenkuun paikkeilla ensimmäisiä kenttiä!!!!

Ei muutakun aloitteleen kautta!

Mitäs siihen messuja ja Viroa tarvitaan. Johan minä avasin tiistaina suomessakin kauteni 🙂 Merry-Teyon 17 par-3:llakin löin loistavan avauksen. Tai se oli nelkytä metriä lyhyt ja kolkytä metriä oikealla, mutta muuten ihan hyvä. Oikein tellussakin eilen sen häpeäkseni näyttivät. Tosiaalta en minä senioria neuvomaan ajatellutkaan alkaa, että ei sen nin väliä vaikkei greenille osunutkaan. Tiiähäntä. Ehkä olisi pitänyt. Molempia.

Njaa… tietty mulla on kyllä jo sellainen kutina, että täällä alkaa kentät aukeamaan jo parin viikon sisään. Esmes Vuosaari ja Peuramaa.

Messuilla kerrottua! Niitvälje auki talvigreenein ainakin eilen,ollut koko talven.Kenttämestarilta kysyttyä tietoa.

Ei tarvii mennä merta edemmäs kalaan …
    SHG:n Luukissa on ollut viikon yhdeksän reikää auki talvigriineille.
    Siis helmikuussa.

Voiko niitä kenttiä avata ennen kuin golfyhteisöjen byrokraatit ovat selvittäneet, kellä on pelioikeudet vuonna 2008 eli ketkä ovat maksaneet vastikkeet ja jäsenmaksut? Tietysti gf:n maksamalla voi pelata, mutta entä jos jäsen/osakas haluaa käyttää pelioikeuttaan? Ei taida olla vielä monessakaan paikassa selvillä tämän vuoden maksut ja pelioikeudet.

Minä tässä olen samaa pohdiskellut. ,Notta onko nyt niinkuin golfjuridillisesti viikekauden loppua, vai ensi kauden alkua.

EFC

Henkka kirjoitti: (2.3.2008 9:54:38)
    Minä tässä olen samaa pohdiskellut. ,Notta onko nyt niinkuin golfjuridillisesti viikekauden loppua, vai ensi kauden alkua.

Eikös noi vastikkeet ja muut pelimaksut makseta aina kalenterivuodelle ??

Taitaa ainakin Vihdissä olla maaliskuun loppuun asti ’vanhaa’ kautta, uusi alkaa aina 1.4.

KL

MakeM kirjoitti: (2.3.2008 11:58:41)

Taitaa ainakin Vihdissä olla maaliskuun loppuun asti ’vanhaa’ kautta, uusi alkaa aina 1.4.

Toisin sanoen, jos vuokraa pelioikeuden Vihdistä kaudelle 2008, niin 1.4. asti pitää maksaa green fee? Ei kuulosta uskottavalta.

Mikähän voisi olla semmoinen syy, että meillä Suomessa kenttien golfkausi ei katkeaisi samaan aikaan kuin kalenterivuosi? Tilikauden katkeaminen kenties?

KL kirjoitti: (2.3.2008 19:42:37)

MakeM kirjoitti: (2.3.2008 11:58:41)

Toisin sanoen, jos vuokraa pelioikeuden Vihdistä kaudelle 2008, niin 1.4. asti pitää maksaa green fee? Ei kuulosta uskottavalta.

Kuka tuollaista on väittänyt, pikemminkin maaliskuun loppuun asti saisi pelata ikäänkuin ’bonuksena’, uusia jäsenkortteja ei kuitenkaan Golfliitosta saa kuin Huhtikuun alussa eikä maksuistakaan ilmoitella kuin vasta helmikuun lopussa. Raakaa faktaa ei ole esittää kuin sen verran että tiedän varmuudella että tammikuussa on Vihdissä pelailtu edelliskauden luvalla…

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #407529 kohteessaOnko kenttiä auki?

Etusivu Foorumit Yleistä Onko kenttiä auki?