Aihe: Olkapäässä rusahti - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Olkapäässä rusahti

Etusivu Foorumit Yleistä Olkapäässä rusahti

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Olin viikonloppuna Hiekkaharjussa pelaamassa. ja eräällä tiillä lyödessäni tapahtui kummia. Vedin svingin taakse. Ja juuri kun oikea olkani (olen vasuri) kosketti leukaani ja aloin tempaista kuului rusahdus. No lyöntihän epäonnistui täysin ja siinä sitten selittelemään kanssapelaajille että kun kuului rusahdus olkapäästä niin sekoitti lyönnin. Pelkäsin että kaikki ottavat sen huonona selityksenä mutta sitten ryhmän naispuolinen henkilö tokaisi että sieltäkö se ääni kuuluikin. Onneksi ei pahempaa tapahtunut ja pystyin jatkamaan peliä. Mikäköhän siellä rusahti? Onko jollain muulla tapahtunut samoin?

Mulla rusahti vasen ranne kerran tenniksessä kahden käden rystylyönnissä alkulämmitelyssä. Oli sikakipee monta kuukautta! Sen jälkeen ei ole rystyä kahdella kädelly voinukaan lyödä. Siitä on ny 15 vuotta…

Jep, muutamaan otteeseen tuntunut siltä, että nyt olkapäässä jotain tapahtuu, mutta mitään ei ole ainakaan vielä mennyt rikki. Oma analyysi on ollut joka kerta, että taaksevienti on mennyt liian pitkälle. Iän karttuessa näihin asioihin täytyy suhtautua kaikella kunnioituksella. Terveys on tärkein!

Onko varma ettei rusahdus kuulunut housuista..?

Nimetön

Heh. Ei kyllä se oli olkapää. Ja kipuja ei ollut yhtään. Pystyin pelaamaan kierroksen loppuun ilman mitään ongelmia. Jo seuraavalla väylällä tuli greeniosuma 🙂

Älä tempase, lyö kauniisti

Armeijassa lääkäri sanoisi: ’Kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja kipuunkin on olemassa lääkkeet!’

Kyllä on tapahtunut samoin, eli lyönti on epäonnistunut täysin 🙂

Joskus itselläni lyönnin jälkeen vasemmassa olkapäässä pienen duffin jälkeen tai jos lyön palloa kovalta alustalta kovaa kipua, muttei rusahtele.

Taitaa lyönnissökin olla jokin vika kun oikeasta kainalosta tulee joskus ’kainalopieruja’ O.o

no ettei vaan mitään rustoa ole päässyt kerääntymään ja se sitten paukahdellut?

Mulla rusahtelee vasen olkapää aina silloin tällöin. Löysää on siis muuallakin kuin korvien välissä 🙂 Ei kipeydy, eikä muutakaan ongelmaa. Junnuvuosien lätkä/punttisalivamma. Tuppaa esiintymään silloin, kun yrittää revittää liikaa. Se hyvä puoli siinä on, että tietää kyllä heti, milloin pitäisi yrittää rauhoittaa svingiä…

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #345619 kohteessaOlkapäässä rusahti

Etusivu Foorumit Yleistä Olkapäässä rusahti