Aihe: Olenko Europian-Tour pelaaja? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Olenko Europian-Tour pelaaja?

Etusivu Foorumit Yleistä Olenko Europian-Tour pelaaja?

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen osallistunut I-vaiheen karsintaan ja jäännyt jumboksi t-139 tuloksella 84 lyöntiä, eli heti karsiutunut niin voinko mainostaa pelanneeni ET-llä?

Mä lähetin postikortin NASA:lle ja pyysin päästä mukaan avaruussukkulaohjelmaan.
    En päässyt.

Oonko mä nyt astronautti?
    Kosmo- tai taikonautti en varmastikaan liene, koska Venäjän / Kiinan vastaaviin organisaatioihin en ottanut yhteyttä.

Niin, mutta uudessa golfliiton lehdessä yksi pro sanoo pelanneensa ET.llä samoin meriitein. Eli, jos osallistun US-open karsintoihin(siis kaikille ns. pelimiehille avoin) ja jään heti viimeiseksi niin voin sanoa pelanneeni US-Opennissa? Vai miten se nyt menikään 🙂

Vielä hauskempaa on tieto siitä, että kyseinen PRO vielä uskoo väittämänsä ja luulee todella olevan et-peluri !

Hogan1900 kirjoitti: (30.9.2012 16:59:42)
    Niin, mutta uudessa golfliiton lehdessä yksi pro sanoo pelanneensa ET.llä samoin meriitein. Eli, jos osallistun US-open karsintoihin(siis kaikille ns. pelimiehille avoin) ja jään heti viimeiseksi niin voin sanoa pelanneeni US-Opennissa? Vai miten se nyt menikään 🙂

Olin näkeväni vastauksen palautteeseesi ja siinä sanottiin, että jutussa sanottiin hänen pelanneen EPD touria ja olleen 2x ETn karsinnoissa, en ole itse tarkastanut oliko näin vai ei, mutta jos oli niin EPDn ja ETn väliä on vain kaksi sarjatasoa…

ts

Siis mistä helvetistä kumpuaa tälainen paskanpuhuminen ja panettelu? Lukutaidottomuutta vai pelkkää ilkeyttä?

Minun lehdessäni ei ainakaan mitään tuollaista kyseistä kolleegaa käsitelleessä jutussa ollut. Eli menehän vessaan itkemään ja häpeämää moista herjausta.

’xxx on kilpaillut Saksassa EPD Tourilla ja pelannut kahdet ET:n karsinnat’ on se teksti mitä asiasta lukee. Ja sekään ei ole xx:n sanomaa, vaan tomittajan kirjoittamaa

ts kirjoitti: (30.9.2012 22:27:18)

Siis mistä helvetistä kumpuaa tälainen paskanpuhuminen ja panettelu? Lukutaidottomuutta vai pelkkää ilkeyttä?

Minun lehdessäni ei ainakaan mitään tuollaista kyseistä kolleegaa käsitelleessä jutussa ollut. Eli menehän vessaan itkemään ja häpeämää moista herjausta.

’xxx on kilpaillut Saksassa EPD Tourilla ja pelannut kahdet ET:n karsinnat’ on se teksti mitä asiasta lukee. Ja sekään ei ole xx:n sanomaa, vaan tomittajan kirjoittamaa

Huolestuttavasti vaikuttaa siltä, joku joka kenties jostain sikiää, ei todellakaan ymmärrä kokonaisuuksia. Onneksi.

Kysehän on mm. puheiden kyseenalaistamisesta ja asioiden tarkastamisesta. Onko ko. henkilö edes pelannut EPD:llä vai vain osallistunut huonolla menestyksellä karsintoihin ja saannut kortin Milktrain Back to Finland(MBF-kortti)?. Ilmoittautunut karsintoihin/kilpailuihin ja keskeyttäneensä ko. leikin, kerta toisensa jälkeen? Miksi henkilöä ei tunneta EPD sivustolla? Eli, voinko elvistellä em. meriiteillä driving-rangella pelanneeni ties missä Tourilla! Ei ole paha-asia jos ei ole menestynyt kilpailussa mutta on halveksittavaa jos kertoo väärää tietoa peliurastaan ja vääristelee tietojansa. Ja kyse ei ole pelkästään lehtijutuista vaan yleisestä käytöksestä lajin parissa joka jo itse pelissä perustuu rehellisyyteen ja muiden kunnioittamiseen.

ts

Hogan1900 kirjoitti: (6.10.2012 7:48:56)
    Kysehän on mm. puheiden kyseenalaistamisesta ja asioiden tarkastamisesta. Onko ko. henkilö edes pelannut EPD:llä vai vain osallistunut huonolla menestyksellä karsintoihin ja saannut kortin Milktrain Back to Finland(MBF-kortti)?. Ilmoittautunut karsintoihin/kilpailuihin ja keskeyttäneensä ko. leikin, kerta toisensa jälkeen? Miksi henkilöä ei tunneta EPD sivustolla? Eli, voinko elvistellä em. meriiteillä driving-rangella pelanneeni ties missä Tourilla! Ei ole paha-asia jos ei ole menestynyt kilpailussa mutta on halveksittavaa jos kertoo väärää tietoa peliurastaan ja vääristelee tietojansa. Ja kyse ei ole pelkästään lehtijutuista vaan yleisestä käytöksestä lajin parissa joka jo itse pelissä perustuu rehellisyyteen ja muiden kunnioittamiseen.

Ja kyse on vielä enenmmän siitä, että msutamaalaaminen ja paskanheitto nimimerkin takaa ilman mitään faktapohjaa ja vieläpä törkeästi vääristellen, on maan matosten ja muiden nilviäisten alhaisimman kastin touhua. Vielä järkyttävämpää, että joku palaa tekoaan puolustelelemaan, eikä edes ymmärrä pyytää sitä anteeksi. Varsinkin kun vielä tähän ikään en ole koskaan lehdessä kuullut kenenkään mitään sanovan, vain ja ainoastaan toimittajan kirjoittavan. Siinä on usein valtava ero

Ja mihin helvatin EPD:n karsintoihin… ei siellä mun tiedon mukaan vielä koskaan ole karsintoja järjestetty… eikä muuten ole kiertueen sivuilla tietoa monesta muustakaan siellä aikanaan pelanneesta, joista ensimmäinen suomalainen taisi olla Hirvosen Heikki… eli hetki on tuostakin jo vierähtänyt

Ja minäpä kerron nuorelle herralle vielä hieman lisää tuosta asiasta.

Pelata vaikka muutama kisa noilla kiertueilla ja nähdä mitä se touhu on siellä, on aina iso askel oppimisen tiellä ja valmentajalle tärkeää kokemusta. Ei se pelaaminen ja tulos, vaan koko tapahtumista oppiminen ja asioiden näkeminen. Mulle on ihan sama, pelaisko joku siellä sitten 65 tai 83 noista lähtökohdista, parempana ja kokeneempana golfarina tulee takaisin tietoa tänne välittämään. Itsellä ei noita kokemuksia valitettavasti ole ja siksi olen koittanut sitä aukkoa paikata kantamalla pelaajan mailoja saman tiedon hankkimiseen.

ts kirjoitti: (6.10.2012 9:59:13)
    Itsellä ei noita kokemuksia valitettavasti ole ja siksi olen koittanut sitä aukkoa paikata kantamalla pelaajan mailoja saman tiedon hankkimiseen.

Olen samaa mielta kanssasi tasta asiasta ja hoganin kuranheitto on aika ala-arvoista kylla. Ei heiteta pelaajien paalle kuraa. Kritiikkia voi ja pitaakin tarvittaessa, mutta ei taysin asiatonta kuraa.

Mutta tuosta pitaa hieman kysya, etta oletko mielestasi oppinut siella jotain? Meinaan vaan kun omasta mielestasi tietyt tyypit ei ole siita samasta hommasta isommilla naytttamoilla oppineet yhtaan mitaan… 😉

ts

Golfinn kirjoitti: (6.10.2012 19:25:21)

ts kirjoitti: (6.10.2012 9:59:13)
    Itsellä ei noita kokemuksia valitettavasti ole ja siksi olen koittanut sitä aukkoa paikata kantamalla pelaajan mailoja saman tiedon hankkimiseen.

Olen samaa mielta kanssasi tasta asiasta ja hoganin kuranheitto on aika ala-arvoista kylla. Ei heiteta pelaajien paalle kuraa. Kritiikkia voi ja pitaakin tarvittaessa, mutta ei taysin asiatonta kuraa.

Mutta tuosta pitaa hieman kysya, etta oletko mielestasi oppinut siella jotain? Meinaan vaan kun omasta mielestasi tietyt tyypit ei ole siita samasta hommasta isommilla naytttamoilla oppineet yhtaan mitaan… 😉

Tuota… tässä kuitenkin heitettiin kuraa valmentajan päälle, ei pelaajan.

Aijjaha, mutta tuleehan valmentajastakin pelaaja kun se pelaa turnauksessa, mutta joo ymmarsin kylla taman hieman vaarin…

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #424079 kohteessaOlenko Europian-Tour pelaaja?

Etusivu Foorumit Yleistä Olenko Europian-Tour pelaaja?