11.6.–18.6 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][23]
KilpailuaSuomalaista

Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Etusivu Foorumit Yleistä Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Esillä 25 viestiä, 301 - 325 (kaikkiaan 440)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

    KL kirjoitti: (9.2.2015 19:13:14)

    duffeli kirjoitti: (9.2.2015 18:14:31)
    Lainasit itse viestiä, jossa äijä kertoo antaneensa pari yläpeukkua ja sitten väität vastakkaista. Onko vika näytössä vai jossain muualla laitteistossa?

    Vai kenties luetun ymmärryksessäsi?

    Tuo ’äijä’ kertoi, ettei ollut laittanut yhtään yläpeukkua ts:n viesteihin. Sen jälkeen ’äijä’ kertoi laittaneensa kaksi yläpeukkua viesteihin ylipäätään.

    .

    Niin… ehkä luetun ymmärtämisessä:

    Golfinvihollinen39 kirjoitti: (9.2.2015 10:50:14)

    Normaalin kommunikaation ja hyvien tapojen rajoissa oleviin viesteihisi en ole yläpeukkuja laittanut. Miksi pitäisi? Yläpeukkuja olen laittanut ehkä kaksi. Aiheesta.

    .

    Kyllä tuossa nimenomaan edelleen ymmärtääkseni puhutaan mun kirjoittamista viesteistä.

    Eli normaaleihin ei kumpaakaan, pariin sitten yläpeukku. Aiheesta.

    Tulkitsin tuon silloin, kuten edelleenkin siten, että kyllä TS on parit ylistyspeukut ansainnut. Ei täällä aina voi edellyttää kynien olevan viimeisen päälle teräviä, vaan hieman joutuu lukemaan myös rivien välistäkin. Homma toimii ihan hyvin kun yrittää miettiä mihin kaveri oikein pyrkii, eikä automaattisesti pidä muita vastustajina. Lisäksi jokaisella on omanlaisensa huumorintaju ja omasta mielestä näppärät muuvit menee todennäköisesti usein vituralleen. Esim. omassa vieestissäni en maininnut ollenkaan kenen laitteisstosta mahdollinen vika lopulta löytyy.

    KL

    ts kirjoitti: (9.2.2015 19:51:20)

    KL kirjoitti: (9.2.2015 19:13:14)

    duffeli kirjoitti: (9.2.2015 18:14:31)
    Lainasit itse viestiä, jossa äijä kertoo antaneensa pari yläpeukkua ja sitten väität vastakkaista. Onko vika näytössä vai jossain muualla laitteistossa?

    Vai kenties luetun ymmärryksessäsi?

    Tuo ’äijä’ kertoi, ettei ollut laittanut yhtään yläpeukkua ts:n viesteihin. Sen jälkeen ’äijä’ kertoi laittaneensa kaksi yläpeukkua viesteihin ylipäätään.

    .

    Niin… ehkä luetun ymmärtämisessä:

    Golfinvihollinen39 kirjoitti: (9.2.2015 10:50:14)

    Normaalin kommunikaation ja hyvien tapojen rajoissa oleviin viesteihisi en ole yläpeukkuja laittanut. Miksi pitäisi? Yläpeukkuja olen laittanut ehkä kaksi. Aiheesta.

    .

    Kyllä tuossa nimenomaan edelleen ymmärtääkseni puhutaan mun kirjoittamista viesteistä.

    Eli normaaleihin ei kumpaakaan, pariin sitten yläpeukku. Aiheesta.

    Toisin sanoen epäasiallisiin viesteihisi Golfinvihollinen oli laittanut yläpeukun kahdesti, ja kaiken lisäksi aiheesta?

    Tässä kiteytyy hienosti nettikirjoittelun vaikeus. Joku siis antaa yläpeukun epäasiallisesta kirjoituksesta ja erikseen mainostaa, ettei ole antanut yhtään yläpeukkua saman nimimerkin asiallisesta kirjoituksesta, niinkö?

    Ei ihme, että riitoja syntyy…

    KL

    duffeli kirjoitti: (9.2.2015 20:08:54)
    Esim. omassa vieestissäni en maininnut ollenkaan kenen laitteisstosta mahdollinen vika lopulta löytyy.

    ’Juha Kankkunen oli MM-rallissa kuudes. Vika oli joko vaihteistossa tai laturissa.’

    Ei tuostakaan toi millään tietää kenen vaihteistossa tai laturissa vika oli, eihän?

    ts

    KL kirjoitti: (9.2.2015 20:27:26)

    Toisin sanoen epäasiallisiin viesteihisi Golfinvihollinen oli laittanut yläpeukun kahdesti, ja kaiken lisäksi aiheesta?

    Tässä kiteytyy hienosti nettikirjoittelun vaikeus. Joku siis antaa yläpeukun epäasiallisesta kirjoituksesta ja erikseen mainostaa, ettei ole antanut yhtään yläpeukkua saman nimimerkin asiallisesta kirjoituksesta, niinkö?

    Ei ihme, että riitoja syntyy…

    Ei todellakaan vaan kielellinen osaamisesi nyt takeltelee.

    Hän ei ole laittanut mitään peukkua normaaleihin asiallisiin viesteihini. Sitten pari yläpeukkua kun ne ovat hänen mielestään ylittäneet peukuttamisen kynnyksen, eli olleet perustasoa parempia. Eli laittanut kaksi yläpeukkua…. aiheesta, eli aiheelisesti.

    Mielestään epäasiallisista viesteistä ei sitten uskaltanutkaan sanoa mitään 🙂

    KL

    ts kirjoitti: (9.2.2015 20:39:06)

    KL kirjoitti: (9.2.2015 20:27:26)

    Toisin sanoen epäasiallisiin viesteihisi Golfinvihollinen oli laittanut yläpeukun kahdesti, ja kaiken lisäksi aiheesta?

    Tässä kiteytyy hienosti nettikirjoittelun vaikeus. Joku siis antaa yläpeukun epäasiallisesta kirjoituksesta ja erikseen mainostaa, ettei ole antanut yhtään yläpeukkua saman nimimerkin asiallisesta kirjoituksesta, niinkö?

    Ei ihme, että riitoja syntyy…

    Ei todellakaan vaan kielellinen osaamisesi nyt takeltelee.

    Hän ei ole laittanut mitään peukkua normaaleihin asiallisiin viesteihini. Sitten pari yläpeukkua kun ne ovat hänen mielestään ylittäneet peukuttamisen kynnyksen, eli olleet perustasoa parempia. Eli laittanut kaksi yläpeukkua…. aiheesta, eli aiheelisesti.

    Mielestään epäasiallisista viesteistä ei sitten uskaltanutkaan sanoa mitään 🙂

    Kielellinen osaamiseni ei mielestäni takeltele, vaan looginen luonteeni. Se sanoo, ettei kukaan voi kirjoittaa tuolla tavoin ja tarkoittaa jotakin muuta. Kas kun ’Normaalin kommunikaation ja hyvien tapojen rajoissa oleviin viesteihisi ’ tarkoittaa minun silmissäni kaikkia niitä viestejä, jotka eivät ole olleet epäasiallisia. Niinpä kirjoituksen jatko loogisesti ajateltuna tarkoittaa sitä, että hän on peukuttanut aiheesta joitakin muita viestejä, jotka loogisesti ajateltuna ovat ’Normaalin kommunikaation ja hyvien tapojen rajoissa’. Niinpä kyseessä ei voi olla sinun kirjoittamasi viestit. Mielestäni vain kieroutunut luonne yläpeukuttaa epäasiallisia viestejä.

    Kuten jo kirjoitin, vain Golfinvihollinen voi tietää mitä hän oikeasti tarkoitti, mikä myös osoittaa todeksi sen, että selkeään kirjalliseen viestintään kykeneminen ei ole mikään jokamiehen kyky. Erityisen vaikeaa se on forumilla, jossa viestit on pyrittävä kirjoittamaan nopeasti ja tiiviisti, jolloin väärinymmärryksen todennäköisyys moninkertaistuu.

    ts

    KL kirjoitti: (9.2.2015 20:51:00)

    Kielellinen osaamiseni ei mielestäni takeltele, vaan looginen luonteeni. Se sanoo, ettei kukaan voi kirjoittaa tuolla tavoin ja tarkoittaa jotakin muuta. Kas kun ’Normaalin kommunikaation ja hyvien tapojen rajoissa oleviin viesteihisi ’ tarkoittaa minun silmissäni kaikkia niitä viestejä, jotka eivät ole olleet epäasiallisia..

    EI tarkoita. Se tarkoittaa tavanomaisia viestejä ja olet varmaan ainoana pystynyt tuon väärin ymmärtämään. Tavanomaisista poikkeavia on sitten ollut kaksi, jopa sen arvoisia, että niille on yläpeukun laittanut.

    On varsin outo tulkinta, että olisi peukuttanut ylös asiattomia. Olet varmaan tuonkin tulkinnan kanssa vallan yksin.

    KL

    ts kirjoitti: (9.2.2015 20:57:37)

    KL kirjoitti: (9.2.2015 20:51:00)

    Kielellinen osaamiseni ei mielestäni takeltele, vaan looginen luonteeni. Se sanoo, ettei kukaan voi kirjoittaa tuolla tavoin ja tarkoittaa jotakin muuta. Kas kun ’Normaalin kommunikaation ja hyvien tapojen rajoissa oleviin viesteihisi ’ tarkoittaa minun silmissäni kaikkia niitä viestejä, jotka eivät ole olleet epäasiallisia..

    EI tarkoita. Se tarkoittaa tavanomaisia viestejä …

    No niinhän minä kirjoitin, viestejä, jotka eivät ole olleet epäasiallisia.

    Vai tarkoitatko, että sinun tavanomaiset viestisi ovat epäasiallisia? Siinä tapauksessa olet ansainnut kaikki alapeukkusi 😉

    Huh, on tämä kirjallinen kommunikaatio vaikeaa…

    Ihmettelin pitkään KL:n ja minun mahdollisesti viallisten näyttöjen yhteyttä laukaanmiehen laturiin. Tuo avautuminen takeltelevasta loogisesta luonteesta avasi kummasti tilannetta.

    No jatketaan kuitenkin vielä, että ihan oikeasti nostan hattua lähes aina kun luen tuomarismiehen tekstejä. On upeaa, kun hallitsee kielen koukerot ja oikeinkirjoituksen. Itse olen myöhemmin saanut kärsiä omasta laiskuudestani kouluaikana. Peukuttakaa nää minun viestit piiloon, jos on aihetta. Ymmärrän kyllä vinkin ja en kirjoita tähän ketjuun sen jälkeen lisää.

    I Yleisellä tasolla voi ihmetellä, että blogin puolella vaaditaan kommentointiin kirjautumista, mutta nimimerkin voi sitten itse kirjoittaa. Nähtävästi ominaisuus, ei bugi.

    II Sydänverelläni tätä kirjoitan, mutta ts on tässä asiassa oikeassa. Kun blogin raflaavimpien kommenttien kirjoittajien profiili on tyhjä, niin herää epäilys, että sama kirjoittaja voisi olla kyseessä. Ylläpito tuon voisi helposti tarkistaa, jos haluaisi.

    III Tämä elämää suurempi peukkuongelma koskee käytännössä rajallista määrää nimimerkkejä. Oletko ts koskaan miettinyt sitä vaihtoehtoa, että kun vuosien varrella olet julistanut tyhmiksi, tietämättömiksi ja idiooteiksi lukuisen määrän foorumilaisia, niin alapeukut on annettu ihan oikeasti, harkitusti ja tosissaan. Että suurin/suuri osa peukuista on tullut metodilla yksi per käyttäjä.

    Omalta osaltani voin sanoa, että olen antanut alapeukun suureen osaan viestejäsi. Aiheesta. Kun tuotat viestejä lukuisan määrän, niin palautteen voi antaa peukulla eikä ryhtyä kahden välisivun mittaiseen juupas/eipäs keskusteluun, jossa lopputulos on, että joku julistetaan tyhmäksi, tietämättömäksi tai idiootiksi. Parhaimmillaan voi saada kaikki kolme luonnehdintaa samalla rahalla.

    Normaalin kommunikaation ja hyvien tapojen rajoissa oleviin viesteihisi en ole yläpeukkuja laittanut. Miksi pitäisi?

    Yläpeukkuja olen laittanut ehkä kaksi. Aiheesta.

    Olenko siis ’tiettyä nimimerkkiä vihaava mielensäpahoittaja’? Tähän saa MI myös halutessaan vastata.

    IV Yleiseen keskusteluun peukuttelusta totean, ettei tätä anonyymiä keskustelupalstaa voi verrata naamakirjaan. FB:ssa vain yläpeukutus on mahdollista. Itse käytän fb:a hyvin rajallisesti ystävien kesken kommunikointiin. Ei siellä ole ongelmia törkyteksteistä tai peukkumanipulaatiosta.

    Toistan useaan otteeseen ilmoittamani mielipiteen. Kun golfpisteeseen kirjoittelu vaatii rekisteröitymisen, niin se mahdollistaa keskustelun pitämisen aisoissa. Se moderointi, moderoinnin puute ja moderoinnin taso. Siinä pihvi.

    V Rikottujen lupausten jatkoksi ilmoitan, että kirjallinen antini peukkuihin jää tähän. Peukuttelua jatkan.

    Golpiste, ts ja muut asiaan osalliset; Onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä.

    Edit: kappalejako

    ts

    duffeli kirjoitti: (9.2.2015 22:14:08)
    Ihmettelin pitkään KL:n ja minun mahdollisesti viallisten näyttöjen yhteyttä laukaanmiehen laturiin. Tuo avautuminen takeltelevasta loogisesta luonteesta avasi kummasti tilannetta.

    .

    Tarkoittanet että naisen logiikka on nyt aika heppoista tavaraa tämän rinnalla 🙂

    Paras peukutussysteemi on avoin, kuten vaikkapa täällä

    ts

    Ilkka Kaivosoja kirjoitti: (10.2.2015 16:08:51)
    Paras peukutussysteemi on avoin, kuten vaikkapa täällä

    En ymmärtänyt mitä tarkoitit avoimella. Tuolla näyttää olevan vain tykkäyksiä ja kirjautumatta ei pääse ääntä antamaan. Eli sama mitä tänne on ehdotettu ja monessa paikassa käytössä

    No nyt ollaan mielestäni jo päästy todella paljon eteenpäin, kiitokset ylläpidolle lienevät paikallaan kaikilta foorumia seuraavilta.

    Hienoa todeta että nimittelyt ovat loppuneet ja kaikenlainen henkilökohtaisuuksiin menevä loistaa poissaolollaan.

    Paljon parjattu peukuttelu on mielestäni moderoinut keskustelua todella hyvin, en usko että pitkässä juoksussa kukaan aktiivi foorumilainen tarkoituksella vääristäisi ns. peukuttelua.
    ..

    toveri kirjoitti: (12.2.2015 23:07:37)
    Paljon parjattu peukuttelu on mielestäni moderoinut keskustelua todella hyvin, en usko että pitkässä juoksussa kukaan aktiivi foorumilainen tarkoituksella vääristäisi ns. peukuttelua.
    ..

    Ymmärrän peukutuksen (nykyisellä tavalla toteutettuna) saaman kritiikin, mutta uskon että aika hoitaa alun ongelmat. En usko että hyvin pieni massapeukuttaja-joukko jaksaa jatkaa harrastustaan kovin pitkään. Varsinkaan jos aihetta ei pidetä tapellilla.

    KL

    Hyvää toimintaa moderoinnilta kuluneelta vuorokaudelta, riidanhaastaja(t) on laitettu kuriin. Siitä iso kiitos.

    Entä milloin saadaan korjattua tuo bugi, joka vie viimeisimmän viestin sijaan jonnekin ihan muualle?

    KL

    KL kirjoitti: (15.2.2015 22:44:54)
    Entä milloin saadaan korjattua tuo bugi, joka vie viimeisimmän viestin sijaan jonnekin ihan muualle?

    Taitaa olla vaikeasti korjattava vika, kun ei vieläkään ole korjaantunut.

    Tulin tänne vähästä aikaa ja näköjään tämä piilottelu-uudistus edelleen haittaa viestien lukemista.

    Ja ketjut näyttävät nyt olevan jossain muussa kuin aikajärjestyksessä?

    Alkuperäiseen asiaan: näköjään uudistus vaatii edelleen lukijoita ylimääräisesti klikkailemaan nähdäkseen viestejä (tai rekisteröitymään ja kirjautumaan). Eikö forumin pitäisi olla helppokäyttöinen, vaivaton, lukijaystävällinen?!?

    KL

    Nips kirjoitti: (4.3.2015 17:29:56)
    Tulin tänne vähästä aikaa ja näköjään tämä piilottelu-uudistus edelleen haittaa viestien lukemista.

    Äläs nyt, Nips! Peukuttaminenhan on hauskaa ja alle minuutissa saa 10 peukkua mihin tahansa viestiin! Se se vasta hauskaa on (joidenkin mielestä)!

    Sitä paitsi itse viestistä ja sen sisällöstä ei tarvitse ymmärtää yhtään mitään, riittää että peukuttaa sen kirjoittajaa! Aivan mahtavaa! Sillä tavalla jokainen saa äänensä kuuluville mistään mitään ymmärtämättä ja mitään lisäarvoa ko. keskusteluun antamatta. Sopii meille metsäsuomalaisille kuin nauris otsaan! Tätähän Golfpiste tällä uudistuksella nimenomaan on hakenut, Kaikki Pelaa -konsepti.

    Nips kirjoitti: (4.3.2015 17:29:56)
    Ja ketjut näyttävät nyt olevan jossain muussa kuin aikajärjestyksessä?

    Olepas varovainen! Viittaus tuohon tuottaa sinulle alapeukkuja…

    KL kirjoitti: (4.3.2015 18:27:49)

    Nips kirjoitti: (4.3.2015 17:29:56)
    Tulin tänne vähästä aikaa ja näköjään tämä piilottelu-uudistus edelleen haittaa viestien lukemista.

    Äläs nyt, Nips! Peukuttaminenhan on hauskaa ja alle minuutissa saa 10 peukkua mihin tahansa viestiin! Se se vasta hauskaa on (joidenkin mielestä)!

    Sitä paitsi itse viestistä ja sen sisällöstä ei tarvitse ymmärtää yhtään mitään, riittää että peukuttaa sen kirjoittajaa! Aivan mahtavaa! Sillä tavalla jokainen saa äänensä kuuluville mistään mitään ymmärtämättä ja mitään lisäarvoa ko. keskusteluun antamatta. Sopii meille metsäsuomalaisille kuin nauris otsaan! Tätähän Golfpiste tällä uudistuksella nimenomaan on hakenut, Kaikki Pelaa -konsepti.

    Nips kirjoitti: (4.3.2015 17:29:56)
    Ja ketjut näyttävät nyt olevan jossain muussa kuin aikajärjestyksessä?

    Olepas varovainen! Viittaus tuohon tuottaa sinulle alapeukkuja…

    Myönnän laittaneeni KL:lle yli 10 yläpeukkua alle minuutin, haastan APRILLIPILAN SKABAAN, kyllä mäkin jo osaan.

    KL

    KL kirjoitti: (21.2.2015 20:13:04)

    KL kirjoitti: (15.2.2015 22:44:54)
    Entä milloin saadaan korjattua tuo bugi, joka vie viimeisimmän viestin sijaan jonnekin ihan muualle?

    Taitaa olla vaikeasti korjattava vika, kun ei vieläkään ole korjaantunut.

    Ohoh! Tuohon viestiini on ilmestynyt jo 8 alapeukkua! Ne on taatusti antanut ylläpito itse, koska yksikään lukija ei voi olla niin tyhmä, että alapeukuttaa viestiä, jossa haastetaan ylläpito korjaamaan kaikkia häiritsevä vika forumin softassa.

    Tai sitten sieltä jostain löytyi 8 ihmistä, joiden mielestä on kiva klikkailla paria näpykkää yhden sijaan päästäkseen uusimpaan viestiin. Näköjään makuasia, sanoi koira, kun persettään nuoli.

    Rauski kirjoitti: (9.11.2013 12:49:55)
    Viimeistelemme Forumin uudistuksia ja julkaisemme uudet toiminnot joulukuun alussa.

    Kai nyt kaikki ovat tuon huomanneet, sikäli pieni takaportti näyttää olevan ettei ole vuotta mainittu;)

    Olisihan se tietysti kiva jos joku viitsisi vähän kertoa niistä uudistuksista…..

    Nostetaampa vaikka tämä ketju esille niin pysytään paremmin aiheessa muissa keskusteluissa. Uudistukset ovat siis toteutuneet ja hyvä niin, bänniä on annettu kuin aihetta ilmenee ja foorunilaiset voivat viestiä mitä mieltä postauksista ovat ja peukuttaa niitä haluamallaan tavalla. Kaikin tavoin hyvä uudistus ja kiitos siitä. On ollut ilo seurata mitä mieltä foorumilaiset ovat muiden postauksista mikä osittain näkyy peukutuksista.

    ts

    toveri kirjoitti: (28.6.2015 11:43:55)

    Rauski kirjoitti: (9.11.2013 12:49:55)
    Viimeistelemme Forumin uudistuksia ja julkaisemme uudet toiminnot joulukuun alussa.

    Kai nyt kaikki ovat tuon huomanneet, sikäli pieni takaportti näyttää olevan ettei ole vuotta mainittu;)

    Olisihan se tietysti kiva jos joku viitsisi vähän kertoa niistä uudistuksista…..

    Nostetaampa vaikka tämä ketju esille niin pysytään paremmin aiheessa muissa keskusteluissa. Uudistukset ovat siis toteutuneet ja hyvä niin, bänniä on annettu kuin aihetta ilmenee ja foorunilaiset voivat viestiä mitä mieltä postauksista ovat ja peukuttaa niitä haluamallaan tavalla. Kaikin tavoin hyvä uudistus ja kiitos siitä. On ollut ilo seurata mitä mieltä foorumilaiset ovat muiden postauksista mikä osittain näkyy peukutuksista.

    Sinä voit pitää asiaa hyvänä, mutta uudistusten myötä foorumilta on kaikonneet loputkin tolkun ihmiset ja koko foorumi on ollut lähes kuolleessa tilassa viimeiset 4 viikkoa. Jos se sinusta on hyvä tilanne että kukaan ei kirjoita mitän, olet varmaan aika yksin ajatustesi kanssa. Ja edelleenkin täytyy olla varsin yksinkertainen jos uskoo noiden peukutusten kertovan yhtään mitään yleisestä mielipiteestä.

    ts kirjoitti: (28.6.2015 13:20:50)

    toveri kirjoitti: (28.6.2015 11:43:55)

    Rauski kirjoitti: (9.11.2013 12:49:55)
    Viimeistelemme Forumin uudistuksia ja julkaisemme uudet toiminnot joulukuun alussa.

    Kai nyt kaikki ovat tuon huomanneet, sikäli pieni takaportti näyttää olevan ettei ole vuotta mainittu;)

    Olisihan se tietysti kiva jos joku viitsisi vähän kertoa niistä uudistuksista…..

    Nostetaampa vaikka tämä ketju esille niin pysytään paremmin aiheessa muissa keskusteluissa. Uudistukset ovat siis toteutuneet ja hyvä niin, bänniä on annettu kuin aihetta ilmenee ja foorunilaiset voivat viestiä mitä mieltä postauksista ovat ja peukuttaa niitä haluamallaan tavalla. Kaikin tavoin hyvä uudistus ja kiitos siitä. On ollut ilo seurata mitä mieltä foorumilaiset ovat muiden postauksista mikä osittain näkyy peukutuksista.

    Sinä voit pitää asiaa hyvänä, mutta uudistusten myötä foorumilta on kaikonneet loputkin tolkun ihmiset ja koko foorumi on ollut lähes kuolleessa tilassa viimeiset 4 viikkoa. Jos se sinusta on hyvä tilanne että kukaan ei kirjoita mitän, olet varmaan aika yksin ajatustesi kanssa. Ja edelleenkin täytyy olla varsin yksinkertainen jos uskoo noiden peukutusten kertovan yhtään mitään yleisestä mielipiteestä.

    Minä pidän uudistusta hyvänä asiana. Useasti kuulee väitteen moni/joukossa näitä nauretaan mutta mielestäni peukut kertovat yleisen mielipiteen paremmin kuin pelkät väittämät. Yleisellä tasolla voin sanoa että olet useasti mielipiteinesi ja käytöstapojesi kanssa oppositiossa sen perusteella mitä itse kuulen kentällä.

    Foorumilla tapahtuneet uudistukset ovat hyviä. Uskon pientä hiontaa tapahtuvan ajan kanssa.

    Uudistukset eivät ole syy foorumille kirjoittelun aktiivisuuten tai ei aktiivisuuteen, peukutus niistä vähiten. Kysymys on avauksista jotka kiinnostavat mahdollisimman monia. Myös ajankohdalla on merkitystä osallistumiseen. Nyt porukka pelaa ja on lomilla, eikä koneen selailu ole ykkösasia.

    Voimakkaasen kirjoitusten määrään talvella yksi syy lienee voimakas, ei aina itse aihetta vaan kirjoittajaa koskeva kommentointi, joka näyttää ulospäin siltä kuin mielipiteiden vaihto eri aiheista olisi kovinkin vauhdikasta.

Esillä 25 viestiä, 301 - 325 (kaikkiaan 440)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #411676 kohteessaOikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Etusivu Foorumit Yleistä Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin