Aihe: Ogion bageja alennuksessa Helsingissä? - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Ogion bageja alennuksessa Helsingissä?

Etusivu Foorumit Yleistä Ogion bageja alennuksessa Helsingissä?

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188993 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tietääkö joku onko Ogion bageja alennuksessa jossain pk-seudun liikkeissä? Tai vastaavasti missä olisi kattava valikoima vielä jäljellä. Lähinnnä kiinnostaa tuo Exo malli. Suositelkaa toki muitakin hyviä kantobägejä jos on kokemusta. Ogioissa kiinnostaa lähinnä laatu ja tuo Woode systeemi.

#501091 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nevadassa on jotain Ogion malleja ainakin. Alennusmyynnitkin siellä ovat käynnissä nyt. Tiedä sitten.

#501092 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minä olen erittäin tyytyväinen omaan kantobägiini. Voin lämpimästi suositella.

Se on vihreä ja sen merkki on Carlsberg 🙂

#501093 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ostin itse keväällä Nevadasta Novakin, tuon Exon pikkuveljen. Hintaa taisi olla 180-190 euroa. Sain vieläpä hyviä kaupantekijäisiä, muutaman pötkön palloja ja pari-kolme pussia tiitä!

Itse bägi ei kyllä ratkaisevasti poikkea Exosta, molemmissa taitaa olla samankokoinen suuaukkokin…kyselin itse tuota Exoa, tilaamalla olisi kuulemma saanut. Malli ei kuulunut vakiovalikoimaan, koska Callawayn kallein malli on pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta täysin sama, mutta kalliimpi. Callyn bägille olisi tullut hintaa muistaakseni 235e. Joten Novak selkään ja baanalle. En vielä tänä kesänä ehtinyt katumaan ostostani, Ogion innovatiiviset yksityiskohdat sekä piristävät värivalikoimat ovat pelkkää plussaa.

Suosittelen, sekä Ogiota että Nevadaa. Muita hyviä bägejä lienevät myös Callawayn bägit (Ogion tekemiä, C-merkki tuo kylläkin lisähintaa) sekä ne Titleistin kaksi mallia.

#501094 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nevada taitaa olla ainut mistä varsinaisesti löytyy alennuksia, mutta käy katsomassa esim. Jumbon Intersportista. Joku aikaa sitten löytyi ainakin vielä Ogion bägejä. Siitä en tiedä joko on ale menossa.

Itsellä Ogion Impact ollut ainaskin laatukamaa.

Suosittelen lämmöllä!

#501095 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ogio Probe tuli laitettua.

OVH muistaakseni 190e Oulun Prismassa ja alennuksen jälkeen 130e maksoin.

Hyvin toimii.

On muutes kaiken maailman lyhenteitä bägissä, kuten Woode ja se pallon pidike (liekkö ollu BRS tms. Ball Release System). En muista oikeita, mutta kaverit kun alko kettuilemaan niin johan saatiin hyvät naurut. Lyhenteitä löytyy joka puolelta bägiä.

Lue lisää: Ogio probe linkki

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #501092 kohteessaOgion bageja alennuksessa Helsingissä?

Etusivu Foorumit Yleistä Ogion bageja alennuksessa Helsingissä?