Aihe: Ogio Grom - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Ogio Grom

Etusivu Foorumit Välineet Ogio Grom

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ostin otsikonmukaisen bägin tällä viikolla, kun entinen Cobran bägi petti minut totaalisesti. Tänään pääsen ihan tositoimissa kokeilemaan. Ja nyt mulla on luultavasti aika tyhmä kysymys kun en edes interneetistä löytänyt vastausta. Mikä ihme tuossa on pallotaskun päällä? Tässä vielä taidokkaasti paintilla havaillistava kuva, josta toivottavasti ilmenee mun ihmetyksen aihe (kuvan löysin internetistä, ei siis ole oma bägi). Kuva bägistä Tuossa siis punaisen viivan kohdalta menee vetoketju ja sinisellä merkityssä kohdassa on tarranauha. Tuosta kohtaa siis kaiketi saa tuon kangaspalan kokonaan irti. Olen nyt töissä niin en pääse tarkastamaan. Kai sillä joku tarkoitus on, jota en nyt vaan keksi. Toivottavasti täällä on fiksumpia. Tyhmä kysymys, mutta kuten sanoin niin en netistäkään ratkaisua löytänyt.. Ja kiitos jo etukäteen.

Siis tuossa mallissa pallotasku ei ole sellainen ’jousitetulla’ läpällä varustettu vaan vetoketjulla?

Ja kompassista rankkuja, tosin ei sinulle siis.

Siis on joo, mutta tuo ihmettelemäni juttu on sen läpän päällä.

Moro
    Olisiko käsittelyä varten käden sija, siis kahva?
    Kalle

En pääse tarkastamaan omastani mitä tarkoitit kun olen nyt töissä, mutta jos tarkoitit kahvaa, niin se on tosiaan loistava kun nostaa esim. bägiä auton takaluukkuun.

Omistan myös Ogion bägin. En tosin Gromia. Pallotasku on näissä käytännöllinen toimivan ’pikaluukun’ vuoksi. Muunmuassa teknisen ulkonäön vuoksi tässäkin bägissä on montaa materiaalia ja kuvassa ehkä tästä johtuen näyttää kuin siinä olisi tasku tai jotain. Epäilen että vain näyttää.

PS. Ogion Edge (ilmeisesti Edge) on paras kantobägi mihin olen törmännyt. Onkohan lisäksi hajoamaton? Mailalokeroiden yläosat ovat kumia, joten edes ne eivät repelile. Itsellä kestänyt viisi vuota ja noin 400 kierrosta. Tylsää kun ei pääse vieläkään hankkimaan uutta.

En tarkoittanut nostokahvaakaan, vaan se on vielä senkin päällä. Koitan saada otettua itse kuvia, että saisin vielä paremmin havainnollistettua ihmetystäni :). Aluksi mäkin luulin sitä taskuksi, mutta jos se on tasku, niin se on todella epäkäytännöllinen. Vetoketju menee tossa kuvassa olevan hopeisen muoviosan alta, ja se on hankala sieltä pujottaa. Ja se menee tosiaan koko systeemin ympäri. Ja tosiaan että tasku olisi pohjasta avonainen, tarranauhalla kiinni. Pakko sillä on joku käyttötarkoitus olla..

JK

Minulla on myös Ogion kantobägi (Nexus).

Olisikohan tuo tarrasysteemi hanskaa varten? Siihen voisi näppärästi griinille kävellessä kiinnittää hanskan ja edelleen seuraavalle tiipaikalle kävellessä napata taas hanskan käteen. Tuo kohtahan on kantaessa käden ulottuvilla. Minun bägissäni tuollaista ei kyllä ole, tuli vaan mieleen.

431OS kirjoitti: (25.7.2011 9:38:38)
    Minulla on myös Ogion kantobägi (Nexus).

Olisikohan tuo tarrasysteemi hanskaa varten? Siihen voisi näppärästi griinille kävellessä kiinnittää hanskan ja edelleen seuraavalle tiipaikalle kävellessä napata taas hanskan käteen. Tuo kohtahan on kantaessa käden ulottuvilla. Minun bägissäni tuollaista ei kyllä ole, tuli vaan mieleen.

Gromissa(kin) tuo hanskatarra on oikeassa reunassa ja paaaljon ylempänä.

Q8 kirjoitti: (22.7.2011 12:54:57)
    Siis tuossa mallissa pallotasku ei ole sellainen ’jousitetulla’ läpällä varustettu vaan vetoketjulla?

Ja kompassista rankkuja, tosin ei sinulle siis.

Kompassista ei tule rankkuja vaan DQ. Olen nähnyt niitä silloin tällöin pelaajilla, mm. eräässä Makser’in bag’issä oli sellainen ’vakiovarusteena’.

Noniin, sain itsekin otettua pari kuvaa, joista kaiketi selvinnee paremmin.

’Tasku’ kiinni

’Tasku’ auki

Sen verran olin tuolla aikaisemmin väärässä, että se lift grip on tosiaan tuossa kohtaa, ja sen saa siis irrotettua. Mietinkin että voisko se olla joku vaihdettava..? Siinäkään ei oikeen tunnu olevan ideaa, kun se ei ihan helposti suostunutkaan se vetoketju irrota, enkä lähtenyt sitä kiskomaan, jos sen tarkoitus ei lopulta olekaan irrota.

itselläni on 3v vanha malli Gromista ja sen mukana tuli sadesuoja, jossa oli mm. oikean puolen taskun hanska-tarran kohdalla ’vasta-tarra’ pitämässä sitä paikallaan. (Oli heppoista kamaa, hajosi heti ekassa myrskyssä.)
    Oliskos tuo tarra sadesuojan paikallaan pitäjäksi tarkoitettu?

Jos muistelisin lukeneeni, että kyseisen läpän saa irti, jotta siihen saa helpommin jonkun supertyylikkään prodeerauksen..

Noniin, sikälimikäli jotakuta kiinnostaa, niin viimeisin vastaus on oikea. Laitoin Ogiolle postia ja kysyin samaa kun tässä topicissa, ja brodeeraustahan varten se läpyskä on irrotettava. Olen vähän pettynyt, odotin jotain hienompaa 🙁

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #304054 kohteessaOgio Grom

Etusivu Foorumit Välineet Ogio Grom