Aihe: Oakleyn Golfkengät - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Oakleyn Golfkengät

Etusivu Foorumit Välineet Oakleyn Golfkengät

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • En ole löytänyt netin kautta mistään liikettä, joka myisi Oakleyn golfkenkiä. Aiempi pari ollut käytössä ja itselleni toistaiseksi ehdottomasti parhaat. Reumasairaus kipeyttää jalkapohjan nivelet helposti ja kengän oltava todellakin tietynlainen. Vinkistä kiitollinen josko joku tietäisi mistä Oakleyn kenkiä saa.

Kokeile tuolta: http://www.onlinegolf.co.uk/golf-footwear/golf-shoes/357og_sc.asp

Mä olen joskus tilannut vermeitä tuolta – aina on tullut oikeat kamat ja toimitus kestää n. viikon.

KHI

Golfbalance Hämeenkylässä myy Oakleyn kenkiä. Kannattaa käydä pojilta tsekkaamassa.

Tuolla onlinegolfissa on joku Oakleyn malli myynnissä. Kuten huomaat ovat hinnat tuolla halventuneen punnan ansiosta aivan toiset kuin meillä. Rahtikin on edullinen parin mailan toimitus maksoi kymmenen puntaa (kurssi 0,961)

Joo, toi onlinegolf kyllä rokkaa. Hinnat on halpoja ja kun tilaa enemmän niin se 10 punnan toimitusmaksu ei tunnu missään. Mutta jos kengät on sinulle todella tärkeät, niin suosittelen selvittämään mitä left foot company tarjoaa.

https://shop.leftfootcompany.com/2007/Collection.aspx?Case=5

Löytyy hyvin varustelluista tavarataloista ja Helsingistä. Toki pari maksaa 300e mutta toisaalta huonosti istuvat nettikengät on vielä suurempi riesa. Kaikkea muuta olen tuolta onlinegolffista kyllä tullut tilanneeksi, mutta kenkiä en uskalla sokkona ostaa ellen ole niitä ensin jossain tosissaan kokeillut (kuten sulla tässä) mutta mallista toiseen voi lesti vaihdella, eikä onlinegolffista sitäpaitsi taida saada eccoja tällä haavaa 😉 tossa on pari mallia vaan, mutta toisaalta värit saa itte valita joten aikalailla makuun kuin makuun pitäisi onnistua. Tällä hetkellä kahdet kengät kierrossa, mutta kun niistä toisesta parista aika jättää varmaan ensi kesän aikana niin ehdottomasti selvitän ton Left Foot kortin. Toki ne on tupla tai tripla hinnoissa, mutta aika paljon noille kilometrejä tulee ja mielellään klabbeista pitää huolen kun pitäisi vielä monet kierrokset jaksaa. En ne sentään ihan tonnin stiflat oo 😉

Jos onlinegolffiin lähtee, niin mulla ainakin tulee samaan syssyyn otettua jotain erikoistarjouspalloa, liiviä ja pikeetä – itse menin tällä kertaan tuohon top-flite tour extremeen kun oli multiostos tarjous 20 puntaa kolme laatikkoa eli jotain 7 puntaa lodju. Ei varmaan mikään erikoinen pallo, mutta mun taidoilla (10 20) taitaa olla yksi lysti että mitä käpyjä siellä kentällä tässä vaiheessa hakkaa.

Tulis jo kesä!

Patrickilla on yleensä ollut hyvä valikoima Oakleyn kenkiä. Itsekin ostanut sieltä parit ja samaa mieltä = parhaat omistamani golfkengät

Kiitokset kaikille vastanneille arvokkaista vinkeistä. Taidan koettaa ensin tuota GolfBalancea niin menee varmasti koko oikein…ja sitten tuolta UK:sta jos ei natsaa. Kesää ootellessa.

Sen verran noista Left footin kengistä että vaikka ne kertoo että kengät valmistetaan oman jalan mittojen mukaan. Niin se menee oikeasti vissiinkin silleen että niillä on x määrä valmiita lestejä ja sun jalan muotoa sit vaan verrataan niihin ja valitaan niistä sopivin. Eli kellekkään ei aleta yksilöllistä lestiä valmistamaan.
    Tämähän tarkoittaa sitä että tuurilla voit löytää aivan yhtä hyvät ellet jopa paremmat kengät ihan vain sovittamalla valmiita esim. eccon tai footjoyn kenkiä joissa saatta lesti osua juuri jalallesi sopivaksi.

Left footin etu on kuitenkin se että jos jalat ovat hieman eri muotoiset niin kengätkin tulevat sitten eri lesteillä.

Left footin kengät vaikka kalliita ovatkin, ovat kuitenkin tainneet kärsiä aikamoisia laatu ongelmia. Itselläni ei ole kokemusta mutta kun hieman jaksaa netistä etsiä kokemuksia Leftin kengistä niin aika negatiivisen kuvan niistä sai

Mulla olisi left footille lahjakortti, jolla kengät saa teetettyä, saa lunastaa halvalla.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #310379 kohteessaOakleyn Golfkengät

Etusivu Foorumit Välineet Oakleyn Golfkengät