Aihe: NY:n parhaat golf-kaupat - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

NY:n parhaat golf-kaupat

Etusivu Foorumit Välineet NY:n parhaat golf-kaupat

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olisi reissu tiedossa ison veden taakse, tarkemmin sanoen nykiin ja bostoniin. Osaisiko joku kertoa kokemuksesta hyviä golf-kauppoja ja mitä sieltä kannattaa tuoda(voiton maksimointi, vaikka en ole mitään myymässä:). Miten muuten lentoyhtiöt suhtautuu isompaan tavaraan esim. draivereihin?

Kattele nyt aluksi vaikka Golf Galaxyn, Golfsmithin ja Dick’s Sporting Goodsin sivuilta missa niitten putiikit on kyseisissa kaupungeissa. Hinnatkin naet samalla…

Miten lentoyhtiot suhtautuu golfvalineisiin? Tsekkaa niiden sivuilta. Taalla Jenkeissa tietyt lentoyhtiot on alkaneet velottaa niin tokasta matkalaukusta kuin erikoislaukuistakin (skimbat, golf, surffaus etc). Jokaisella lienee omat saantonsa ja hintansa.

T7

ny olfcenter

Mä olen ostanut enemmän kuin yhden mailan NY Golfcenteristä, se on muistaakseni 35. kadulla. Oon ostanut driverin ja väyläpuita. Noissa on aika hyvä ’kate’. Myös pallot ja kengät on edullisia. Palvelu on ollut asiantuntevaa joka kerta.
    Ei ole Finskillä ollut ongelmia mailalaatikon kanssa, mutta se helvetin pitkä ’NewYork GolfCenter’ -logoin varustettu pahvilaatikko on melkoinen kutsuhuuto tullin pojille. Kaksi kertaa väyläpuun kanssa olen siellä selitellyt kuinka ’halpa maila tää jenkeissä oli..’
    Driverin toin bägissä (jonka senkin ostin sieltä) jotta näyttäis että tuun pelimatkalta. Mukavan kevyt oli vaihteeksi kantaa…

Paragon sports hyvä urheilukauppa muistaakseni lähellä flatironia.
    Nettisivut löytyy joten tsekkaa sielt. itse toin tennsivehkeitä sieltä ja samalla konstilla kuin tuossa joku muukin eli ostin bägin ja mailan ja sillä sitten koneeseen. samalla toin kavereillekin mailat kun mahtu bägiin. golfista ei kokemusta tuosta liikkeessä kun vielä silloin pelannut mutta paljon on kamaa …pelipaitoja …yms…
    silloin ostin wilsonin tennismailan satasella joks suomessa puolet kallimpi joten hyvät kaupat tein…..

Parhaat ovat:

NY Golf Center
    131 West 35th Street (Between B’way & 7th Ave.)
    Penn stationilta ja Macy’s kulmasta yksi katu keskuspuistoon päin

ja

The World of Golf
    74 Broad Street, aivan Wall Streetin vieressä. joku 200-300 metriä NYSEstä rantaan päin

Itse kävin Nykissä viime kesäkuussa, ja tuo Golf center oli ihan hyvän kokoinen kauppa, aika hyvät valikoimat näytti olevan, muttei mielestäni mitenkään erikoisen halpoja hintoja. Suosittelen myös vierailemaan Golfsmithin Manhattanin myymälässä, itse ostin sieltä yhden varren, komponenttinupin ja palloja yms. pientä pikkusälää. Golfsmithin liike sijaitsee 54. kadulla Lexingtonin ja kolmosen välissä. Liike oli myös ihan mukavan kokoinen ja paikassa oli myös muutama lyöntipaikka mailojen testaukseen. Paragon Sportsia en suosittele golfliikkeenä, siellä oli tosi suppeat valikoimat ja kalliit hinnat, muutama Vokeyn wedge olisi tosin ollut aika halvalla hinnalla. Paragon on kuitenkin muuten nähtävyys sinänsä, ihan loistava urheilukauppa kokonaisuudessaan ja tosiaan nyt pari kertaa kun olen siellä vieraillut niin aina on tarttunut jotain pelipaitoja matkaan todella edullisin hinnoin, suosittelen, mutta en välttämättä golfkamat mielessä.

Kaikenkaikkiaan mielestäni ei välttämättä kannata pahemmin ajatella mailojen ostamista matkalta, jos luulee pääsevänsä ilman tullimaksuja, sillä jos mukana on pitkähkö pahvilaatikko, niin tulliin jääminen on käytännössä itsestäänselvyys. Pientä golfsälää joka menee matkalaukkuun, voi sen sijaan ostaa melko huoletta. Kokonaisuudessaan suosittelen lähtemään matkaan käytännössä tyhjällä matkalaukulla ja ostamaan laukun täyteen vaatteita ja kenkiä ja tietysti kaikki hintalaput yms. pois, että näyttää käytetyn näköisiltä. Mekin jäimme tullessamme tulliin, mutta kun eivät löytäneet muuta minkä olisivat voineet todistaa jenkeistä ostetuiksi kuin draiverin varren, niin pääsimme ilman lisämaksuja. Vaikka todellisuudessa tavaraa oli ostettu muutamilla tuhansilla dollareilla ja pelkkä draiverin varsi ylitti todellisuudessa laillisten tuomisten arvon.

Kävin tuolla NY golf centerissä ja oli kyllä valikoimaltaan hyvä kauppa ja tavara oli laadukasta. Hinnat vaan olivat mielestäni jenkkilä hinnoiksi kyllä pienellä nyki lisällä, joten ihmeempiä hankintoja en tehnyt.
    Muista kaupoista myös hieman kommentteja:
    Dick’s Sporting Goods oli positiivinen yllättäjä, halvat hinnat ja perus urheilukaupaksi hyvät golf-valikoimat. Hyviä alennuksia.
    Golfsmith oli myös hyvä ja siellä piti pari palloa käydä nakkaamassa droppler tutkaan, joka oli varsin mellevä laite.
    Nämä edellä mainitut siis eivät ole nykin kauppoja, mutta ajattelin laittaa kommentit. Nykissä lähin Dick’s on manhattanilta 20 mailin päässä.

Olen menossa Nykiin maaliskuussa Finnairilla ja meinasin tuoda setin mukanani Suomeen. Jos Suomesta vie bägin (ilman mailoja) bägilaukussa ja ostaa koko setin Nykistä. Ennen paluuta likaa niitä hieman Central Parkin ruohikossa, että näyttävät käytetyiltä. Meneeköhän läpi tullista ilman maksuja?

markweir kirjoitti: (26.9.2008 21:46:17)
    Olen menossa Nykiin maaliskuussa Finnairilla ja meinasin tuoda setin mukanani Suomeen. Jos Suomesta vie bägin (ilman mailoja) bägilaukussa ja ostaa koko setin Nykistä. Ennen paluuta likaa niitä hieman Central Parkin ruohikossa, että näyttävät käytetyiltä. Meneeköhän läpi tullista ilman maksuja?

No osta saman tien bägi ja matkasuojakin sieltä.

Mutta näkeekö tullimiehet Helsingissä jostain sen, että minulla ei ollut bägiä mennessä, mutta tullessa on…

Jos Suomesta vie bägin (ilman mailoja) bägilaukussa ja ostaa koko setin Nykistä. Ennen paluuta likaa niitä hieman Central Parkin ruohikossa, että näyttävät käytetyiltä. Meneeköhän läpi tullista ilman maksuja?

Onhan se aika mielenkiintoista, jos päällimmäinen asia uuden setin hankinnassa on kysymys, kuinka onnistuu tekemään tullipetoksen…

ts

4par kirjoitti: (27.9.2008 9:38:09)

Jos Suomesta vie bägin (ilman mailoja) bägilaukussa ja ostaa koko setin Nykistä. Ennen paluuta likaa niitä hieman Central Parkin ruohikossa, että näyttävät käytetyiltä. Meneeköhän läpi tullista ilman maksuja?

Onhan se aika mielenkiintoista, jos päällimmäinen asia uuden setin hankinnassa on kysymys, kuinka onnistuu tekemään tullipetoksen…

Mä luin kanssa ketjun läpi ja tuli aika outo fiilis. Täysin avoimesti keskustellaan ohjeista ja keinoista miten voi kusettaa tulli ja valtiota. Ja kukaan ei varmaan edes koe tekevänsä mitään väärää… HERÄTKÄÄ!!!

Wosse kirjoitti: (13.8.2008 21:29:16)
    mitä sieltä kannattaa tuoda(voiton maksimointi)

Ainakin etäisyysmittareissa on Suomessa kovat erot verrattuna jenkkilään.
    Ja laatukengissä. (Siis oikeissa laatugolfkengissä, footjoy tour, Ecco world class ym)..

Lavantauti kirjoitti: (27.9.2008 11:21:07)
    Ainakin etäisyysmittareissa on Suomessa kovat erot verrattuna jenkkilään.
    Ja laatukengissä. (Siis oikeissa laatugolfkengissä, footjoy tour, Ecco world class ym)..

.. ain nii! Mä toisin sieltä vinon pinon ns. teknisiä vaatteita esim Addun Clima365:sta ja Niken dri-fittiä… Suomessa saa esim. yhdestä tommosesta kunnon teknisestä Addun aluspaidasta (Techfit) maksaa ~50€..

No nyt voi saada hyviä diilejä. Kävin just Edwin Wattsilla (US1, Ft. Lauderdale, FL) ja syyskuun myynti on 30% jäljessä viime vuotta.

Alkuasukkailta on rahat loppuneet, eikä kiinalaiset suostu lainaamaan.

Tässä helpotusta omantunnontuskiin.

Tuoppi kirjoitti: (3.10.2008 10:30:27)
    Tässä helpotusta omantunnontuskiin.

Jeps, eli noin 600$:lla saa tuoda tavaraa. Ja käytännössä sitten VAT:n verran enemmän vielä tuosta kun lentokentällä lähtiessä maasta saa verot takaisin.

ts kirjoitti: (27.9.2008 10:00:30)

4par kirjoitti: (27.9.2008 9:38:09)

Mä luin kanssa ketjun läpi ja tuli aika outo fiilis. Täysin avoimesti keskustellaan ohjeista ja keinoista miten voi kusettaa tulli ja valtiota. Ja kukaan ei varmaan edes koe tekevänsä mitään väärää… HERÄTKÄÄ!!!

Ne on näitä samoja risaperseitä, jotka kevällä kyselee, että missä on halvimmat etäjäsenmaksut.

Jos et mene Finskin suoralla vaan niin että lennät jonkun EU-maan kautta (Lufthansalla, SAS:lla, Air Francella jne) et näe kotiin tullessasi tullia missään, koska lentosi tulee Schengen-maasta.

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311594 kohteessaNY:n parhaat golf-kaupat

Etusivu Foorumit Välineet NY:n parhaat golf-kaupat