Aihe: Ny kaikki: ääni Mikolle!! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Ny kaikki: ääni Mikolle!!

Etusivu Foorumit Yleistä Ny kaikki: ääni Mikolle!!

Esillä 24 viestiä, 1 - 24 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #187535 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

http://www.yle.fi/urheilu/muut/id90775.html
 Käypäs, vaikka menneen kauden kunniaksi, antamassa äänesi Mikolle!! Tottakai Kimi voittaa mutta pannaan kortemme kekoon!!

#470260 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Laitettu on. Toivottavasti moni muukin laittaa, niin saa Mikkokin ansaitsemaansa huomiota. Toivottavasti edes näin mainitaan kyseisessä lähetyksessä.

#470261 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tottakai annoin ääneni Iloselle. Sopii sinne varmaan useampikin.

#470262 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Juu

Äänestetty on Härkää!!1

Indonesiastaha se nousu alko…..

#470263 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No ei se #1 kyllä Mikko ole, poikahan on vasta alkutaipaleella eikä ole vielä mitään isoa voittanut vaikka muutoin on menestynyt erittäin hyvin, varsinkin suomalaiseksi.

Vaikea valinta Kimin ja Teemun välillä. mutta Teemu on #1 tänä vuonna.

petitg kirjoitti: (30.11.2007 21:55:41)
    No ei se #1 kyllä Mikko ole, poikahan on vasta alkutaipaleella eikä ole vielä mitään isoa voittanut vaikka muutoin on menestynyt erittäin hyvin, varsinkin suomalaiseksi.

Henkilökohtaisesti pidän Kimin suoritusta nollasuorituksena, eli vähimpänä mitä olisi pitänytkin. Siinä mielessä Kimi ei ansaitse tuota titteliä. Teemu hoiti keskinkertaisessa joukkueessa homman himaan, eli loistava suoritus mutta Mikon KAKSI ainutlaatuista voittoa vie ykkössijan vähintäänkin selvästi. Jos voitot olisivat jääneet Indonesiaan, niin ehkä Teemu olisi ansainnut tittelin, mutta kun ei jäänyt niin oikeasta voittajasta ei ole mitään epäselvyyttä. Kimin kausi oli loppujen lopuksi pettymys, voitto piti tulla mahtavalla marginaalilla, Teemu yllätti, mutta ei niin paljon kuin Mikko.

goldencap kirjoitti: (30.11.2007 22:26:19)
    Henkilökohtaisesti pidän Kimin suoritusta nollasuorituksena, eli vähimpänä mitä olisi pitänytkin. Siinä mielessä Kimi ei ansaitse tuota titteliä. Teemu hoiti keskinkertaisessa joukkueessa homman himaan, eli loistava suoritus mutta Mikon KAKSI ainutlaatuista voittoa vie ykkössijan vähintäänkin selvästi. Jos voitot olisivat jääneet Indonesiaan, niin ehkä Teemu olisi ansainnut tittelin, mutta kun ei jäänyt niin oikeasta voittajasta ei ole mitään epäselvyyttä. Kimin kausi oli loppujen lopuksi pettymys, voitto piti tulla mahtavalla marginaalilla, Teemu yllätti, mutta ei niin paljon kuin Mikko.

Synkimmästä SVG:sta maailmanmestariksi on siis nollasuoritus ja kaiken kamaluuden lopuksi vielä pettymys!?

Jos joskus käyt peräkammaris ulkopuolella niin kysyhän mahdollisilta vastaantulijoilta kuka on Mikko, Teemu tai Kimi. Ja montako ainutlaatuista voittoa kukin on kauden aikana saavuttanut.

Mitenkään Ilosen ansioita vähättelemättä voin vain todeta että eivät nuo kolme mahdu ainakaan tänäpäivänä edes samaan virkkeeseen.

goldencap kirjoitti: (30.11.2007 22:26:19)

petitg kirjoitti: (30.11.2007 21:55:41)

Onko nyt asia näin, että täällä ei Tero Pitkämäkeä ja Virpi Kuitusta edes lasketa mukaan voittotaistoon. Oma valintani olisikin juuri Pitkämäki, Euroopan parhaaksi yleisurheilijaksi valintakin painaa vaakakupissa. Mikko Ilosen saavutukset eivät todennäköisesti saa ansaittua arvostusta.

Koko kisasta sen verran, että aika helkutin kova taso tämän vuoden äänestyksessä kyllä on.

Mikko, Teemu ja Kimi! Miten joku saatanan ääliö voi edes Mikkoa tunkea Kimin ja Teemun seuraksi?

Mikko on pippeli poika verraten Teemun ja Kimin saavutuksiin!

Ääniä vaan Mikolle. Ei niitä kuitenkaan urheilutoimittajilta tule kuten ehdollepanokin osoittaa. Onhan nyt ringette sentään maailmalla kovempi laji kuin golf !?

Urheilutoimittajien lajituntemus on Suomessa mitä on. Surullisen kuuluisin tapaus on vuoden (vai onko siitä jo kaksi) takaa, kun jotakuinkin kaikissa äänestyksissä maailman parhaasta urheilijasta Tiger Woods oli joko listan ykkönen tai kakkonen. Paitsi Suomessa. Iltasanomien kuudesta u-toimittattajasta viisi ei ilmeisesti ollut kuullutkaan mistään Tigerista, joka ei ollut lainkaan listalla. Yhdellä IS-tietäjällä Tiger ylsi sentään 8., huomasi tuolloin mm. T. Tyry tämän saitin uutispalstalla.

Ups, jäipä edellisen tosi harhainen otsikko.

Aplel kirjoitti: (1.12.2007 0:10:35)
    … Mikko on pippeli poika verraten Teemun ja Kimin saavutuksiin!

Höpöhöpö, Ilonen on Härkä!!1

Mikko, Teemu ja Kimi! Miten joku saatanan ääliö voi edes Mikkoa tunkea Kimin ja Teemun seuraksi?

Sun taaksepäin löyntis oli vino duffi.

fukke diise saisse kirjoitti: (1.12.2007 5:04:08)

Sun taaksepäin löyntis oli vino duffi.

ASIAA!! Olen kaikkien kirjoittajien kanssa SAMAA MIELTÄ!

…clip Mikko on pippeli poika verraten Teemun ja Kimin saavutuksiin! clip…

Anteeksi, ja tämä ei nyt ole mikän provo tms. Olen vain varmasti vähän tyhmä/hidas, mutta kuka Teemu?? Ettekai nyt vaan tarkoita Jääkiekon NHL:n joukkuepelaaja Selännettä? Miten joukkuepelaaja voisi olla vuoden paras?

Kyllä Sinäkin APlel taidat olla pippeli poika näihin kundeihin nähden .
    Luulen että jos MIKKO pyytää kundeja samaan flaittiin niin molemmat lähtee innolla .mukaan
    Pyytääkö Sinua .En usko.

otso kirjoitti: (2.12.2007 20:10:10)

Luulen että jos MIKKO pyytää kundeja samaan flaittiin niin molemmat lähtee innolla .mukaan
    Pyytääkö Sinua .En usko.

Näinköhän!! luulo ei ole tiedon väärti

otso kirjoitti: (2.12.2007 20:10:10)

Pyytääkö Sinua .En usko.

No tuohan ei ole mikään uutinen senhän tietää jokainen! Ja meilläpäin ne on MUNAT!
    Ja miksi lähtisin Mikon mukaan, enhän tunne koko heppua? Ja sitäpaitsi Mikolla on ’Väärän firman lippis’.

Teru kirjoitti: (30.11.2007 8:37:37)
    http://www.yle.fi/urheilu/muut/id90775.html

Käypäs, vaikka menneen kauden kunniaksi, antamassa äänesi Mikolle!!
    Tottakai Kimi voittaa mutta pannaan kortemme kekoon!!

Tuskinpa Kimi voittaa ???eiköhän Tero tai Virpi vie potin

Kaikki herrat ovat huippu-urheilijoita omissa lajeissaan ja huipulla urheiltaessa on omattava paljon erilaisia huippuominaisuuksia. Jos ja kun joku teistä vähättelee edellä mainittujen huip-urheilijoiden saavutuksia, olette väärässä. Taso on äänestyksessä erittäin kova kuten (sota norsu) totesi. Mukana on maailman mestareita, ja muita erilaisia maailmalla menestystä saavuttaneita urheilijoita. Urheilulajit ovat maailman eri maissa eriarvoisessa tilanteessa kuten myös Suomessa, siitä syystä jonkun yksilön valitseminen parhaaksi urheilijaksi on vaikeaa. Mielestäni kaikki jotka ovat vuoden urheilija äänestykseen päässeet ovat huippuja ja saavat täten oman hiljaisen ääneni…Te jotka arvostelette ja puhutte paskaa urheilijoista olette ilmeisesti itse kateellisia tai katkeria,kuulemisiin!

Itse en ole pitänyt vuodenurheilija äänestystä juuri minään sen jälkeen, kun Palander ei saanut titteliä sen paremmin maailmanmestaruuden jälkeen kuin maailmancupin pujottelucupin viemisen jälkeenkään. Tänä vuonna äänestin Mikkoa siksi, että tämä suomalainen väkisinhiihtäjien kansakunta ei näitä ’uudempia’ lajeja noteeraa mitenkään. Pakko siis itse nostaa pöydälle. Mielestäni Mikko olisi edes kuulut listalle omana vaihtoehtonaan, vaikkei äänestystä voitakaan.

Voiko nimimerkki (juuri ruusussa) täsmentää mitä tarkoitat ’väkisin hiihtäjien kansakunta’ fraasilla?

Joo.

Näissä vuodenurheilijaäänestyksissä perinteisesti lehtimiesten listoilla pärjää parhaiten, mikäli harrastaa lajia, jossa hiki haisee vahvasti ja suorituksessa pitää olla räkä poskella (lue yleisurheilu ja murtomaahiihto). Poikkeuksen tekevät moottoriurheilijat.

Ja jottei nyt tule hiusten halkomisia, niin kyllä ne golfkamatkin haisee laskettelumonoista puhumattakaan. Myös itse tuota väkisinhiihtoa harrastan, eli kyse ei ole asenteesta.. minun puoleltani.

Juu…itse olen kato hiihtänyt murtsikkaa kilpaa erittäin aktiivisesti aina tuonne 22-ikävuoteen saakka ja tiedän että hiki haisee…ja räkä roikkuu joskus palleissakin asti!arvostan ihmisiä jotka antavat elämänsä noin vaativalle lajille..hiihdän edelleen talvisin n.1500km. murtsikka on Suomessa kansallislaji,mutta tulevaisuudessa sitä uhkaa kasvihuoneilmiö, joka taas on golf harrastajille oiva asia, kausi pidentyy ja harrastajien määrä kasvaa. SE taas tarkoittaa sitä että myös kilpaurheilijoita lajin kansalliselle ja kansainväliselle tasolle saadaan lisää. Ja uskonkin että tulevaisuudessa media, muut vaikuttajat sekä me tavikset ihmiset osaamme arvostaa lajia enemmän. Mikko on tavallaan keulakuva Suomen lisääntyvässä maineessa maailmalla. Hienoa että kannustat mikkoa minäkin varmasti joskus tulevaisuudessa, kun menestystä tulee vielä lisää..Itse olen golfannut muutaman vuoden ja olen hurahtanut lajiin täysin, voin tunnustaa rakastavani sitä. Ja kokemusta on että on kyseessä laji joka vaatii paljon harjoittelua ja muutakin panostusta..äänestän Mikkoa tai ehkä jotakuta muuta tulevaa Suomalaista golf tähteä, mutta vielä tässä vaiheessa arvostan kyllä esimerkiksi Virpi Kuitusen Tai Tero Pitkämäen saavutuksia hieman enemmän.No mutta huiput laji kun laji ovat hyviä.

Esillä 24 viestiä, 1 - 24 (kaikkiaan 24)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #470262 kohteessaNy kaikki: ääni Mikolle!!

Etusivu Foorumit Yleistä Ny kaikki: ääni Mikolle!!