Aihe: Noloimmat tapaukset kentällä - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Noloimmat tapaukset kentällä

Etusivu Foorumit Yleistä Noloimmat tapaukset kentällä

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Albatrossi kirjoitti: (10.5.2008 20:19:14)
    Greencard-kurssilla tein puttigreenin vieressä harkkaswingin (ilman hanskaa) pron antamalla mailalla, joka lipesi käsistä ja lensi komeassa kaaressa klubitalon katolle.

Tässä korttiin ei merkitä albatrossia vaan kattohaikara!

EFC kirjoitti: (10.5.2008 22:28:33)

Albatrossi kirjoitti: (10.5.2008 20:19:14)
    Greencard-kurssilla tein puttigreenin vieressä harkkaswingin (ilman hanskaa) pron antamalla mailalla, joka lipesi käsistä ja lensi komeassa kaaressa klubitalon katolle.

Kumpi haki mailan?

Mitä sanoo paikallissääntö?

Tää nyt ei mitenkään erityisen nolo ole kun periaatteessa mua pitäis nolotttaa jokaikisen lyöntini jälkeen. Mutta kävipä eilen niin että kaverin varapalloa kun lähdin eilen bunkasta noukkimaan niin annoin sille hieman vauhtia haravalla että saan sen ulos montusta. Vauhtia tulikin vähän liikaa ja kaverin pallo päätyi sitten kernille. Ja luonnollisesti se kilkkas mun omaan pallooni. Lyödessä pitäis jättää kuulemma aivot narikkaan mutta mulla tää näyttää menevän juur päinvastoin.

EFC kirjoitti: (10.5.2008 22:28:33)

Albatrossi kirjoitti: (10.5.2008 20:19:14)

Kumpi haki mailan?

No en minä ainakaan. Kyllä se maila (rauta-7) sieltä kesän aikana hävisi.

Olimme siis opetelleet puttaamista, ja tarkoitus oli seuraavaksi siirtyä rangelle lyömään keskipitkällä raudalla, joten pro antoi jokaiselle valmiiksi mailan ja meni vielä hakemaan jotain. Siinä välissä ehdin siis toteuttaa harkkaswingini.

Pro:lla oli hieman hämmentynyt ilme, kun hänen tultuaan takaisin tokaisin: ’Eehmm…voisinko saada toisen mailan, kun tuo edellinen antamasi meni tuonne katolle?’

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #405415 kohteessaNoloimmat tapaukset kentällä

Etusivu Foorumit Yleistä Noloimmat tapaukset kentällä