Aihe: No Eagle lopettaa kilpagolfin ! - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

No Eagle lopettaa kilpagolfin !

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu No Eagle lopettaa kilpagolfin !

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 27)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • EAGLEn tekeminen voi jäädä tavoitteeksi sillä lekuri kertoi aamulla, että olkapää ei kestä golfia ( jonka jo hyvin tiesin kyllä koska nukkuminen on vaikeaa ). Pahinta on että olympialaiset kisat luonnollisesti myös jäävät väliin. Hätä ei liene suuri sillä jos Mikko oppii, että tuuli onkin hänen ystävänsä eikä vihollinen, niin hän voi voittaa, eikä mun tarvi enää yrittää voittaa kuin kipu olkapäässä..ja kortisonipiikki aamutuimaan taisikin juuri siihen auttaa. Hyviä pelejä kaikille..ja varokaa ylipitkiä mailoja ja jäätyneellä maalla treenaamista !

Nimetön

No voi perskeles, eikös siihen edes kirurgin puukko tai vahvistava kuntous auta. Tähtäin seuraavaan olympiaadiin.

leikkaus

Mahdollisesti..odotetaan röntgen tuloksia.

-no eagle- kirjoitti: (29.5.2012 14:55:58)
    EAGLEn tekeminen voi jäädä tavoitteeksi sillä lekuri kertoi aamulla, että olkapää ei kestä golfia ( jonka jo hyvin tiesin kyllä koska nukkuminen on vaikeaa ). Pahinta on että olympialaiset kisat luonnollisesti myös jäävät väliin.

Hätä ei liene suuri sillä jos Mikko oppii, että tuuli onkin hänen ystävänsä eikä vihollinen, niin hän voi voittaa, eikä mun tarvi enää yrittää voittaa kuin kipu olkapäässä..ja kortisonipiikki aamutuimaan taisikin juuri siihen auttaa.

Hyviä pelejä kaikille..ja varokaa ylipitkiä mailoja ja jäätyneellä maalla treenaamista !

Jukkahan olisi ollut ilman muuta Suomen olympiakomitean ykkösvalinta olympiajoukkueeseen. Tämä on iso menetys koko urheiluhullulle Suomen kansalle ja mitalikahvit voidaan nyt unohtaa ;-).

KL

EAGLEn tekeminen voi jäädä tavoitteeksi sillä lekuri kertoi aamulla, että olkapää ei kestä golfia ( jonka jo hyvin tiesin kyllä koska nukkuminen on vaikeaa ). Pahinta on että olympialaiset kisat luonnollisesti myös jäävät väliin.

Mitämitämitä??? Eikös sinulla ole kaksi olkapäätä?? On, siispä vaihtoehtojakin on kaksi.

1) Ryhdyt pelaamaan yhdellä kädellä ja osallistut tavalliseen kaksikätisten sarjaan.

2) Leikkautat sen kipeän olkapään alla roikkuvan turhakkeen pois ja osallistut paralympialaisiin.

Ja mitali tuli!!

KL kirjoitti: (29.5.2012 15:49:03)

Mitämitämitä??? Eikös sinulla ole kaksi olkapäätä?? On, siispä vaihtoehtojakin on kaksi.

1) Ryhdyt pelaamaan yhdellä kädellä ja osallistut tavalliseen kaksikätisten sarjaan.

2) Leikkautat sen kipeän olkapään alla roikkuvan turhakkeen pois ja osallistut paralympialaisiin.

Ja mitali tuli!!

Niin mä oon samaa mieltä, että ihan varma että mitali olisi tullut jos tämä vamma olisi jäänyt syntymättä. Tarkkaan en voi sanoa mistä se syntyi…1979-1980 pelasin jääkiekkoa USAssa ja samaan aikaan pystytin sirkustelttoja along the eastern seaboard newport tent companyn listoilla..työkaluna oli iso leka jolla piti pysyä tahdissa kun kolmeen pekkaan lyötiin spike tyyppisiä vaarnoja maahan. Törmäys Citroen pakettiautoon 4 vuotiaana, jolloin Jupiter fillarini meni kahtia tai myöhemmin lämpökaivannon pohjalle jossa betonissa pilkisti metriset 8 mm harjateräkset..hölmöyksissäni olin lähtenyt ylittämään tätä 4 metrin kaivantoa koska 2 x 2 x 6 tuuman lankkua oli vedetty sen yli..onneton sähkökaapeli vaan meni sitä pitkin myös ja etuhaarukka uppos lankkujen väliin ja minä kaaressa pää edellä betoniin..tosin sain kädet eteen, mutta saattaahan siinä hieman olla nivelet ja jänteet kovilla…adrenaliini rush ainakin oli kova. Hengen pelasti vain oikea aikaine hyppy pyörän selästä ja suuntaus päättäväisesti harjaterästen väliin..selälleen kaatuminen olisi merkinnyt harjateräksellä lävistetyksi tuloa. Opiskeluaikainen vasemman etusormen ruptuura ja jänteen katkeaminen ja sen hoidon välitön aloittamisen laiminlyöminen OYKS:n henkilökunnan toimesta ( 3 lekuria katsoi sitä..heti ekana päivänä, tokana ja viikon päästä..ja silti se leikattiin vasta 3 kk päästä )..voi vaikuttaa siihen että aika ajoin lyön palloa väärin, kun etusormi on hieman koukussa. Se aiheuttaa myös pyrkimystä ’tappaa’ pallo…aina silloin tällöin..siis ikäänkuin voimalla lyödä sitä dimpleillä varustettua kuulaa. No en ole katkera…ainakin hoitosuositukset on sen jälkeen muuttuneet.

vähän treeniä ja kentälle vaan

-no eagle- kirjoitti: (29.5.2012 18:12:33)

KL kirjoitti: (29.5.2012 15:49:03)

Ja mitali tuli!!

Niin mä oon samaa mieltä, että ihan varma että mitali olisi tullut jos tämä vamma olisi jäänyt syntymättä. Tarkkaan en voi sanoa mistä se syntyi…1979-1980 pelasin jääkiekkoa USAssa ja samaan aikaan pystytin sirkustelttoja along the eastern seaboard newport tent companyn listoilla..työkaluna oli iso leka jolla piti pysyä tahdissa kun kolmeen pekkaan lyötiin spike tyyppisiä vaarnoja maahan. Törmäys Citroen pakettiautoon 4 vuotiaana, jolloin Jupiter fillarini meni kahtia tai myöhemmin lämpökaivannon pohjalle jossa betonissa pilkisti metriset 8 mm harjateräkset..hölmöyksissäni olin lähtenyt ylittämään tätä 4 metrin kaivantoa koska 2 x 2 x 6 tuuman lankkua oli vedetty sen yli..onneton sähkökaapeli vaan meni sitä pitkin myös ja etuhaarukka uppos lankkujen väliin ja minä kaaressa pää edellä betoniin..tosin sain kädet eteen, mutta saattaahan siinä hieman olla nivelet ja jänteet kovilla…adrenaliini rush ainakin oli kova. Hengen pelasti vain oikea aikaine hyppy pyörän selästä ja suuntaus päättäväisesti harjaterästen väliin..selälleen kaatuminen olisi merkinnyt harjateräksellä lävistetyksi tuloa. Opiskeluaikainen vasemman etusormen ruptuura ja jänteen katkeaminen ja sen hoidon välitön aloittamisen laiminlyöminen OYKS:n henkilökunnan toimesta ( 3 lekuria katsoi sitä..heti ekana päivänä, tokana ja viikon päästä..ja silti se leikattiin vasta 3 kk päästä )..voi vaikuttaa siihen että aika ajoin lyön palloa väärin, kun etusormi on hieman koukussa. Se aiheuttaa myös pyrkimystä ’tappaa’ pallo…aina silloin tällöin..siis ikäänkuin voimalla lyödä sitä dimpleillä varustettua kuulaa. No en ole katkera…ainakin hoitosuositukset on sen jälkeen muuttuneet.

Mulla on sellaine tunne ettei noista tapahtumista mikään ole ollut niin paha kuin se sun swingi, jolla lyötiin kevysti stadionin tornin yli 80 metrisiä. Siinä saa kenen tahansa olkapää sellaisia vaurioita ettei niistä kovin helposti toivu. Toivottavastii olkapääsi tulee kuitenkin kuntoon ja pääset vielä olympailaisiin pienen swingiremontin jälkeen. Koita kestää, kyllä se siittä.

Näitä Jugin epikriisejä mulla on kyllä kieltämättä ollut vähän ikävä. Tosin tässä oli aika paljon vanhan toistoa. Tuo sirkustelttajuttu tosin oli mullekkin ihan uusi. Kyllähän tuommoinen ilman muuta pilaa scoren ja olkapään.

nickel kirjoitti: (29.5.2012 21:35:46)

Kaveri lyö oikeaoppisesti vasemalla..oikea käsi on golfissa turha. Oikean muuttaminen vasemmaksi taas olisi jo iso remontti ( siis kätisyyden vaihtaminen rightilta leftille ), mutta ainut lääke tässä tilanteessa. Kiva kuva !

Lavantauti kirjoitti: (29.5.2012 23:02:38)Näitä Jugin epikriisejä mulla on kyllä kieltämättä ollut vähän ikävä. Tosin tässä oli aika paljon vanhan toistoa. Tuo sirkustelttajuttu tosin oli mullekkin ihan uusi. Kyllähän tuommoinen ilman muuta pilaa scoren ja olkapään.

Ei tämä Epäkotkan kohtalonyhteys sirkuksen kanssa ainakaan itselleni suurena yllätyksenä tullut: sirkus lähti mutta pelle jäi kaupunkiin, kuten sanonta kuuluu.

Diletantti kirjoitti: (30.5.2012 0:00:52)

Lavantauti kirjoitti: (29.5.2012 23:02:38)Näitä Jugin epikriisejä mulla on kyllä kieltämättä ollut vähän ikävä. Tosin tässä oli aika paljon vanhan toistoa. Tuo sirkustelttajuttu tosin oli mullekkin ihan uusi. Kyllähän tuommoinen ilman muuta pilaa scoren ja olkapään.

Ei tämä Epäkotkan kohtalonyhteys sirkuksen kanssa ainakaan itselleni suurena yllätyksenä tullut: sirkus lähti mutta pelle jäi kaupunkiin, kuten sanonta kuuluu.

Anders är kort men han dansar bra.

Pelle spelar pop men han har inga kejkor !

Muistatko mistä kirjasta ?

Niin mä oon samaa mieltä, että ihan varma että mitali olisi tullut jos tämä vamma olisi jäänyt syntymättä.

Ei oo todellista :-D. Kiitos Jukka tän aamun nauruista, tosin työnteosta ei tuu vähän aikaa yhtään mitään tän hysteerisen naurun jälkeen.

Kaikella ystävyydellä, mäkin olen nähnyt sun swingin livenä Vuosaaressa ja epäilen, että silläkin on ainakin pikkasen osuutta mitalittomaan elämään.

Pitäisköhän kieltää omalta junnulta fillarointi, ettei mee varma olympiamitali sivu suun…

-no eagle- kirjoitti: (29.5.2012 23:33:43)

nickel kirjoitti: (29.5.2012 21:35:46)

Kaveri lyö oikeaoppisesti vasemalla..oikea käsi on golfissa turha. Oikean muuttaminen vasemmaksi taas olisi jo iso remontti ( siis kätisyyden vaihtaminen rightilta leftille ), mutta ainut lääke tässä tilanteessa. Kiva kuva !

Niin, eikös se Hogankin jo tuon saman tokaissut. Eiku hetkinen….

ts

Ettei vaan Jugi nyt suuntautuis tuonne opetus- ja valmennuspuolelle kun aktiivinen kilpapelaajan ura päättyy. Ihan sijoilleen….

ts kirjoitti: (30.5.2012 8:51:08)
    Ettei vaan Jugi nyt suuntautuis tuonne opetus- ja valmennuspuolelle kun aktiivinen kilpapelaajan ura päättyy. Ihan sijoilleen….

Tai mailanfittaajaksi..?

Nimetön

Johtaja XXL kirjoitti: (30.5.2012 9:29:32)

ts kirjoitti: (30.5.2012 8:51:08)

Tai mailanfittaajaksi..?

Tai GP:n moderaattoriksi….

Kiara kirjoitti: (30.5.2012 8:18:18)

Kaikella ystävyydellä, mäkin olen nähnyt sun swingin livenä Vuosaaressa ja epäilen, että silläkin on ainakin pikkasen osuutta mitalittomaan elämään.

Niin Kiara..Vuosaaressa mulla oli taas muita ongelmia..ja vanhat offsett kuokat joilla teloin selkäni..siis ne 2 tuumaa normia pidemmät regut.

Sen jälkeen olen paukuttanut alle 80 kierroksenkin, mutta vasta aivan viimesyksynä opin pelaamaan niillä uusilla stiffeillä bleideillä jotka hankin 2009 paikkeilla ( kiitos Lappalainen ). Sehän tässä juuri harmittaakin..kun välineet sain kuntoon loppu fysiikka…tai keho alkoi pragata…mutta katsotaan..kuinkas vanha se kuka se nyt oli….sieltä vahakabinetista se ukko..niin ja great white iski vielä kerran British Openissa ???

Hoi mailakauppiaat ja mailanrakentajat!

Olkaa kilttejä ja myykää joku tuolle Jukalle kunnon välineet, jotta saadaan Suomeen yksi varma olympiamitali ja menestystä Major-kisoissa!

Kiara kirjoitti: (31.5.2012 9:42:12)

Olkaa kilttejä ja myykää joku tuolle Jukalle kunnon välineet, jotta saadaan Suomeen yksi varma olympiamitali ja menestystä Major-kisoissa!

No antaa vielä hetki niiden mailojen olla…mutta arvelen että seuraavat on titut…ehkä hieman stiffistä reguun fitattuna…ei välttämättä x-varret..ja sen verran liimaa lavoissa ettei lavat lennä irti rangella kuten noissa uusissa Cleveland bladeissa.

Pitää saada toinen kortisoni piikki tohon olkapäähän ainakin.

Eilen muuten frisbee kentällä tein 31 m lähestymisputin ( käytin vain oikeaa kättä )..banaani heitolla joen päältä koukaten puiden takaa ( siis edessä oli pensas/puu ryhmä ) jonka kiersin oikealta banaanilla ..ja koriin uppos..kaverit piti sitä varsin omaperäisenä upotuksena.

EFC

-no eagle- kirjoitti: (31.5.2012 15:27:29)

Eilen muuten frisbee kentällä tein 31 m lähestymisputin ( käytin vain oikeaa kättä )..banaani heitolla joen päältä koukaten puiden takaa ( siis edessä oli pensas/puu ryhmä ) jonka kiersin oikealta banaanilla ..ja koriin uppos..

Sivukierteiset suoritukset saavat siis jatkoa.

-no eagle- kirjoitti: (31.5.2012 15:27:29)

Kiara kirjoitti: (31.5.2012 9:42:12)

Eilen muuten frisbee kentällä tein 31 m lähestymisputin ( käytin vain oikeaa kättä )..banaani heitolla joen päältä koukaten puiden takaa ( siis edessä oli pensas/puu ryhmä ) jonka kiersin oikealta banaanilla ..ja koriin uppos..kaverit piti sitä varsin omaperäisenä upotuksena.

Hetkinen, siksköhän musta ei tullut ikinä kunnollista frisbee pelaajaa kun käytin aina kumpaakin kättä;)

EFC kirjoitti: (31.5.2012 20:20:42)

Sivukierteiset suoritukset saavat siis jatkoa.

Liitokiekon aerodynaamiset ominaisuudet vaan eroaa melko paljon pallosta…kiekon saa sakkaamaan ja palaamaan takaisin rajoitetusti..hieman kuten bumerangin. Toki golfpallokin tavallaan sakkaa kun alkunopeus ja kierre loppuu…sillon siihen ottaa tuuli kiinni.

Voi sitä onnetonta frisbeekiekon myyjää joka erehtyy myymään Jugille vääränmittaisella kehällä tai väärällä painotuksella olevan frisbeen. Menee olympiapaikka siitäkin lajista sivu suun ja voi sitä vaivojen määrää mikä siitä aiheutuu!

snakeshirt kirjoitti: (1.6.2012 11:15:49)
    Voi sitä onnetonta frisbeekiekon myyjää joka erehtyy myymään Jugille …

.. yhtään mitään.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 27)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #212346 kohteessaNo Eagle lopettaa kilpagolfin !

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu No Eagle lopettaa kilpagolfin !