Aihe: Nimimerkit - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Nimimerkit

Etusivu Foorumit Yleistä Nimimerkit

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mielenkiintoisia juttuja näillä palstoilla. Olen itse laittanut nimimerkit seuraaviin kategorioihin: 1. Singelipelaajat tai lähellä olevat tai olleet singeleitä. 2. 15-25 händärillä olevat 3. 26-36 händärillä olevat 4. Aloittelijat 5. Profiilittomat Ykkösryhmän kommentteja arvostan ja ymmärrän eri mielipiteitä. Kakkosryhmässä olevat on pahimmat – pelkkiä p****npuhujia, jotka luulevat tietävänsä kaiken ja ovat aina oikeassa niin pelillisissä, säännöissä, kuin etiketeissäkin. Kolmas ryhmä tietää jo lajista ja kysymykset ja kommentit ovat yleensä järkeviä. Nelosryhmä on kaikkein innostuneinta ja kyselevät laajassa sektorissa kaikenlaista. Vitoset ovat pidättyneitä, sulkeutuneita tullisihteereitä. Hei – tämä ei ole niin vakavaa – mutta miten itse suhtaudut?

Onko 14 lähellä singeliä?…NOT… niin prkleen kaukana vielä. Ehkä kesällä 2009 tai sit ei ikuna.

Opardi kirjoitti: (4.8.2007 1:06:56)
    Onko 14 lähellä singeliä?…NOT… niin prkleen kaukana vielä. Ehkä kesällä 2009 tai sit ei ikuna.

Katsos Emppu, lähes singeli tai ollut singeli, haluaa pitää selvän hajuraon keksimäänsä pahamaineiseen kakkosryhmään.

Emppu kirjoitti: (3.8.2007 23:24:19)
    Mielenkiintoisia juttuja näillä palstoilla. Olen itse laittanut nimimerkit seuraaviin kategorioihin:

1. Singelipelaajat tai lähellä olevat tai olleet singeleitä.
    2. 15-25 händärillä olevat
    3. 26-36 händärillä olevat
    4. Aloittelijat
    5. Profiilittomat

Ykkösryhmän kommentteja arvostan ja ymmärrän eri mielipiteitä. Kakkosryhmässä olevat on pahimmat – pelkkiä p****npuhujia, jotka luulevat tietävänsä kaiken ja ovat aina oikeassa niin pelillisissä, säännöissä, kuin etiketeissäkin. Kolmas ryhmä tietää jo lajista ja kysymykset ja kommentit ovat yleensä järkeviä. Nelosryhmä on kaikkein innostuneinta ja kyselevät laajassa sektorissa kaikenlaista. Vitoset ovat pidättyneitä, sulkeutuneita tullisihteereitä.
    Hei – tämä ei ole niin vakavaa – mutta miten itse suhtaudut?

Hei Emppu, ethän sä itse ole vielä lähellekkään sinkeli. Kyllä mä tolla tasurilla merkkaan sut auttamatta kans tohon itse-edustamaani kakkos-ryhmään. Eli teretulemast puhumaan silkkaa schaibeloa, mate. 😉

Emppu kirjoitti: (3.8.2007 23:24:19)
    Mielenkiintoisia juttuja näillä palstoilla. Olen itse laittanut nimimerkit seuraaviin kategorioihin:

1. Singelipelaajat tai lähellä olevat tai olleet singeleitä.
    2. 15-25 händärillä olevat
    3. 26-36 händärillä olevat
    4. Aloittelijat
    5. Profiilittomat

Ykkösryhmän kommentteja arvostan ja ymmärrän eri mielipiteitä. Kakkosryhmässä olevat on pahimmat – pelkkiä p****npuhujia, jotka luulevat tietävänsä kaiken ja ovat aina oikeassa niin pelillisissä, säännöissä, kuin etiketeissäkin. Kolmas ryhmä tietää jo lajista ja kysymykset ja kommentit ovat yleensä järkeviä. Nelosryhmä on kaikkein innostuneinta ja kyselevät laajassa sektorissa kaikenlaista. Vitoset ovat pidättyneitä, sulkeutuneita tullisihteereitä.
    Hei – tämä ei ole niin vakavaa – mutta miten itse suhtaudut?

Mutta missä on se 0- pienempi händäriryhmä?? Siis ne joitten kommentteja ainoastaan kannattaa kuunnella, tietenkin hieman varauksella. Singeli äijä ei tiiä kyl yhtää mitää viel golflyönnistä, ja sitten taas golf tasoitus ei kerro sitä mitä tietää.

Eli scratch ryhmää ja siitä erotettuna PGA-prot, joita kannattaa kuunnella. Siis jos kyseessä jonkin sortin tekninen pulma yms. Muut aiheet –> ei väliä tasoituksel..

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #475361 kohteessaNimimerkit

Etusivu Foorumit Yleistä Nimimerkit