Aihe: Nike Ignite raudat vs TaylorMade Burner 2.0 - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Nike Ignite raudat vs TaylorMade Burner 2.0

Etusivu Foorumit Välineet Nike Ignite raudat vs TaylorMade Burner 2.0

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen golfin aloittanut nuori pelaaja, pelannut hetken tutulta lainaamalla aloittelijan setillä. Nyt olisi sitten aika ostaa omia KUNNOLLISIA mailoja, ensimmäisenä raudat. Demopäivänä sain käteen Nike Ignite ja TM Burner 2.0 raudat. Kaikki tuttuni sanovat että pallon lyöminen sujuu minulta mahtavasti, ja omastanikin mielestä olen keskivertoa parempi aloittelija. Tarkoituksena olisi ostaa kunnolliset mailat joita ei tarvitse heti vaihtaa parempiin. Noilla kahdella mailala setillä on suuri hintaero, Nike on n. 350 € ja Taylormade n. 670 €, mutta käsittääkseni 670 € on vielä rautasetistä kohtuullinen hinta (olen valmis maksamaan). Testatessa TM tuntui hiukan paremmalta, osumat olivat mielestäni parempia. Kysymykseni kuuluukin: mitä eroa noilla kahdella mailalla on? Lähinnä ihmetyttää se, että Niken sivuilta ei löydy sanaakaan tuosta mallista.

ttr

670€ TP Burner 2.0 setistä? En tiedä missä hintaluokassa ne suomen liikkeissä ovat, mutta aikas kovalta hinnalta kuulostaa kun katsoo mitä nettikaupoissa niistä pyydetään (esim). Itse maksan palvelusta mielelläni jonkin verran, mutta en noin paljoa.

Viineri kirjoitti: (19.6.2011 18:05:19)
    Lähinnä ihmetyttää se, että Niken sivuilta ei löydy sanaakaan tuosta mallista.

Saattaapi johtua siitä että kyseisiä mailoja valmistettu tietääkseni vuosina 2007-2008. Panostavat varmaankin vähän tuoreenpien mallien markkinointiin.

Aika kovat hinnat. 350€ noinkin vanhasta setistä on mielestäni yläkanttiin, samoin 670€ Burnereista. Kolmella ja puolella sadalla saat esimerkiksi Mizunot tai Cobran S-2 Maxit, ja myös uudet Wilsonin DI11:t irtoavat reilusti alle kuuden sadan.

Noista Taylormadet ovat todennäköisesti hieman paremmat mailat, mutta kannattaa ehkä vielä katsella hintoja.

Muistaakseni http://www.golfsmith.com osoitteessa ignitet 299 dollaria…

Suosittelen lämpimästi nettitilauksia varten golfbuyitonline.com:ia. Tuotteet tulevat nopeasti ja luotettavasti ja mailoja saa räätälöidä omaan makuun sopiviksi. +++++

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #304253 kohteessaNike Ignite raudat vs TaylorMade Burner 2.0

Etusivu Foorumit Välineet Nike Ignite raudat vs TaylorMade Burner 2.0