Aihe: nike draiverit - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

nike draiverit

Etusivu Foorumit Välineet nike draiverit

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • olen ostamassa uuden draiverin onlinegolfista.haluaisin maksimaalista anteeksiantavuutta. vaihtoehdot ovat: nike dymo str8-fit 97£ nike dymo2 str8-fit 127£ nike sumo2 5900 78£ kaikki tulisivat alle kahdensadan suomeen. olen aloittelija ja nuori ja kaikilta löytyy regu varsi.

Hei,

Hyviä mailoja ovat kaikki.

Aloittelijalle ehdottaisin noista joko dymo2:n tai sumo2:n. Ovat niitä neliömallisia ja sen mukaan antavat enemmän anteeksi huonoja lyöntejä kun tuo normaalin muotoinen dymo.

Ota vaan se Sumo2 vaikka onkin dymo2:n vanhempi malli. Sillä on helppo lyödä ja on silti tosi hyvä maila. Etkä tohon hintaan parempaa saa.
    Vaikka siinä nyt ei ole sitä str8-fit säätöä niin sen parempi vaan että korjaat svingiä eikä mailaa.

Nuo neliödriverit on aika kolhoja laitteita. Tuossa nike dymo str8-fit:ssä on anteeksiantavuutta aivan varmasti riittävästi ja vielä lisää saat kun otat tarpeeksi nostokulmaa, esim. 11,5 asteisena.

kyllä se dymo str8-fit olis ehkä paras.paljon nätimpi kuin dymo2 ja tosi halpa.

Hei, itse omistan sumo2 5900 ja voin sanoa, että on erittäin hyvä maila. Antaa kyllä anteeksi hieman huonommatkin osumat.

Tuohon hintaan et varmasti pety hankitaan

Ei neliömallin mailat mitään kolhoja ole, samallalailla niillä lyödään kuin perinteisen mallisella, joskin osumaääni on ontto.

Kuinka aloittelija olet? Oletko ostamassa ’sikaa säkissä’ vai esim. viimekesän kokeilujen
    jälkeen. Sinun pitää ehdottomasti kokeilla ja vasta sitten ostaa. Moni Pro Shop antaa varmasti mailoja mukaan rundille jolloin saat parhaan mahdollisen käsityksen mitä olet
    ostamassa.
    ’Neliö-draiverit’ olivat hetken huuma ja sitten finiito, äänikin on ikävä kuten täällä jo todettiin.