Aihe: nike draiverit - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

nike draiverit

Etusivu Foorumit Välineet nike draiverit

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • olen ostamassa uuden draiverin onlinegolfista.haluaisin maksimaalista anteeksiantavuutta. vaihtoehdot ovat: nike dymo str8-fit 97£ nike dymo2 str8-fit 127£ nike sumo2 5900 78£ kaikki tulisivat alle kahdensadan suomeen. olen aloittelija ja nuori ja kaikilta löytyy regu varsi.

Hei,

Hyviä mailoja ovat kaikki.

Aloittelijalle ehdottaisin noista joko dymo2:n tai sumo2:n. Ovat niitä neliömallisia ja sen mukaan antavat enemmän anteeksi huonoja lyöntejä kun tuo normaalin muotoinen dymo.

Ota vaan se Sumo2 vaikka onkin dymo2:n vanhempi malli. Sillä on helppo lyödä ja on silti tosi hyvä maila. Etkä tohon hintaan parempaa saa.
    Vaikka siinä nyt ei ole sitä str8-fit säätöä niin sen parempi vaan että korjaat svingiä eikä mailaa.

Nuo neliödriverit on aika kolhoja laitteita. Tuossa nike dymo str8-fit:ssä on anteeksiantavuutta aivan varmasti riittävästi ja vielä lisää saat kun otat tarpeeksi nostokulmaa, esim. 11,5 asteisena.

kyllä se dymo str8-fit olis ehkä paras.paljon nätimpi kuin dymo2 ja tosi halpa.

Hei, itse omistan sumo2 5900 ja voin sanoa, että on erittäin hyvä maila. Antaa kyllä anteeksi hieman huonommatkin osumat.

Tuohon hintaan et varmasti pety hankitaan

Ei neliömallin mailat mitään kolhoja ole, samallalailla niillä lyödään kuin perinteisen mallisella, joskin osumaääni on ontto.

Kuinka aloittelija olet? Oletko ostamassa ’sikaa säkissä’ vai esim. viimekesän kokeilujen
    jälkeen. Sinun pitää ehdottomasti kokeilla ja vasta sitten ostaa. Moni Pro Shop antaa varmasti mailoja mukaan rundille jolloin saat parhaan mahdollisen käsityksen mitä olet
    ostamassa.
    ’Neliö-draiverit’ olivat hetken huuma ja sitten finiito, äänikin on ikävä kuten täällä jo todettiin.

pitäis kyllä kokeilla mutta ei ole yhtään dymo mailaa pro shopissa,vanhempi sumo löytyy mutta se on 160€ja käytetty.suomen shopeissa on niin ******** kallista.netissä saa uus dymo-str8-fit halvempaan hintaan kuin kolme vuotta vanha käytetty sumo

Sinun kohdalla pointi on juuri hinnassa. Draiveri tahtoo olla se ensimmäinen maila, joka
    lentää nurkkaan ja uusi hankitaan kun peli ei kulje. Onko sinulla tämä tilanne päällä vai onko se vasta heinä/elokuussa tulossa? 150-200,- on mielestäni sopiva, mutta hyviä
    merkkejä on muitakin. Merkkiä tärkeämpi on varsi . Varo liian jäykkää ja varren taipumiskohta sais olla aika alhaalla. Lofti 10,5-11. Eiköhän tämä ole tässä. Lopuksi,
    mukavaa tulevaa kautta.

olet ihan oikeassa että draiveri menee usein ensin,mutta mulla on joku 7 vuotta vanha driveri pienestä merkistä josta en ole kuullutkaan eikä googlekaan.ja se vähän yli satanen niken huippu driverista on aika hyvä hinta.mutta onko se str8-fit hyvä?

unohdin sanoa että dymossa on 59g UST axiv core

Minulla ei ole omakohtaisija kokemuksia Niken draivereista, mutta sehän on selvää, eivät
    ne mitään ’kukkakeppejä’ ole. Näin sokkona valintani osuu kyllä tuohon str8-fit. Voihan
    siitä ’ruuvaamisesta’ vähän apua olla.
    Oma draiveri-historia alkoi lahjavehkeellä. Kaks seuraavaa päätti myyjä ja vasta neljännen
    päätin itse.
    Minulla oli rundilla mukana kaks draiveria joista toinen Cobra LD Offset (loft 12, lite varsi
    low kick ym) jäi bägiin. Tuli lisää metrejä (toki jo syöty) ja mitä parasta slaissi jäi siihen
    päivään.
    Eli, kokeile ja vasta sitten ostat vaikkapa onlinegolfista.

En tiedä onko callaway123 nimimerkillä sama mielessä, kun itse mietin.

Hinnat on tällä hetkellä onlinegolfissa todella alhaalla ja niin kuin ylhäällä on mainittu, mailan saa puoli ilmaiseksi. Itse olen kanssa melko tuore pelaaja enkä onlinegolfia ole seuraillut ennen syksyä. Siis kysyisin: Onko hinnat kesällä korkeammat, kun on sesonki? vai löytyykö sieltä silti tarjouksia? esim. tällä hetkellä saa jotain Niken hybridejä kaksi 100 punnalla ja yksi on noin 60-70 puntaa. Hinnat on heikon muistin varassa heitettyjä sinne päin hintoja, joten älkää niihin tarketuko.

Itse draiverin hankintaa en juurikaan osaa auttaa, kun sen verta, että itse hankin kokeilematta Nike SQ 460- draiverin. Kyseinen malli on käsitykseni mukaan mainitsemiesi mallien esi-isä. Hyvin on pallo hallissa lentäny ja ainakin 50 metrin matkalla suhteellisen suoraa. Helppo maila lyödä ja eiköhän se anteeksi oo antanu, kun olen muutaman kerran sillä onnistunut osumaan palloonkin.

Moi, Varmaan löytyy joitain tarjouksia kesällãkin, mutta nythän se menee niin, että he poistaa ns. vanhat mallit uusien alta pois. Noissa brittien verkko-kaupoissa tuntuis tota tavaraa olevan sen verran paljon, että ne vanhat mallit on pakko myydä pilkkahintaan ettei pyöri nurkissa vielä ensi talvenakin.

Ohessa on linkki PriceRunner sivulle, joka vertaa Brittien nettisivustojen hintoja.

PriceRunner

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #307628 kohteessanike draiverit

Etusivu Foorumit Välineet nike draiverit