Aihe: Nettipalstojen gurut… - Golfpiste.com

24.2.–3.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][4]
KilpailuaSuomalaista

Nettipalstojen gurut…

Etusivu Foorumit Yleistä Nettipalstojen gurut…

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • …kisällit ja häiriköt ’Verkkopalstoilla vain muutaman aktiivin ydin tuottaa noin puolet viesteistä. Suuri enemmistö vain seuraa keskustelua. Guru-opetuslapsi-asetelmien haastajat koetaan usein häiriköiks, arvelee Heikki Ollikainen. – Siellä taistellaan siitä, kuka on asiantuntija. Siellä on asetelma, että kuka on kukkulan kingi ja toiset sitten kivittää sitä alas sieltä.’Yle, Uutiset

Ja ensimmäisen kiven heittää…

No tämä palsta onneksi poikkeaa muista koska täällä ei ole tuollaisia ’Guru-opetuslapsi-asetelmia’

Näprääjä kirjoitti: (16.3.2009 15:38:07)
    Ja ensimmäisen kiven heittää…

No tämä palsta onneksi poikkeaa muista koska täällä ei ole tuollaisia ’Guru-opetuslapsi-asetelmia’

Samaa linjaa Näprääjän kanssa. Tarkennuksena, ettei mielessäni ollut mitään eikä ketään tällä palstalla, sattui vain ko. uutinen silmiini tänään.

Josko heräisi ajatuksia talousaikamme verkkoyhteisöllisistä ilmiöistä.

Jospa ongelma onkin se että kun ei ole Guruja, ei ole opetuslapsiakaan.

Paitsi säännöissä. KL on sääntö-Guru!

KL

Lavantauti kirjoitti: (16.3.2009 16:41:39)

Jospa ongelma onkin se että kun ei ole Guruja, ei ole opetuslapsiakaan.

Paitsi säännöissä. KL on sääntö-Guru!

Ja Lavis on Grindaus-Guru!

Mutta missä ovat opetuslapset….. 🙁

KL kirjoitti: (16.3.2009 18:42:25)

Mulla on yks, mutta sitäkin suurempi, nimittäin Johtaja XXL!!! Hän on erittäin kiinnostunut grindaamisesta. Griinihaarukoista putterinvarsiin, kaikki käy! Tosin hän ei taida enää vaikuttaa tällä palstalla koska täällä on moderaattoreina idiootteja.

Hekkanenkin haluais kovasti grindata mutta taitaa puuttua vielä tahtotila moiseen!!!

Lavantauti kirjoitti: (16.3.2009 19:09:19)
    Hekkanenkin haluais kovasti grindata mutta taitaa puuttua vielä tahtotila moiseen!!!

Ensimmäiset grindaus- ja porttauskokeilut on toki tehtynä.

Mun tahko on vaan sen verran köpöinen, että kunnollista jälkeä on likimain mahdoton saada aikaiseksi. Tarvis hommata vähän järeämpi.

Mika Hekkanen kirjoitti: (16.3.2009 20:06:06)

Ensimmäiset grindaus- ja porttauskokeilut on toki tehtynä.

Mun tahko on vaan sen verran köpöinen, että kunnollista jälkeä on likimain mahdoton saada aikaiseksi. Tarvis hommata vähän järeämpi.

Mä oon vähän kateellinen sulle. Mun pajalle ei oikein mahdu semmonen kunnon äijä-mallin pylväspora. Mä poraisin noita portteja mielelläni enemmän kun pohjassa olis tilaa. Laittaisin tilalle volframia. Tai tungsteenia. Tai jotain muuta mitä kotoa voi hehkulampuista kerätä. Tai kreosoottia. Se on kuulemma hyvää, ja pehmeetä kun voi. Hyvän makuistakin.

EFC

Lavantauti kirjoitti: (16.3.2009 20:59:20)
    Laittaisin tilalle volframia. Tai tungsteenia.

Asia ei nyt mulle hirveesti kuulu, mutta oon siinä luulossa että noi on sama aine.

EFC kirjoitti: (16.3.2009 21:19:21)

Laittaisin tilalle volframia. Tai tungsteenia.

Asia ei nyt mulle hirveesti kuulu, mutta oon siinä luulossa että noi on sama aine.

No perskuta, olimpas minä höpsö. Olisihan minun insinöörinä pitänyt tuo tietää.
    Taidankin käyttää tästälähtien pelkkää kreosottia kun ei noista näköjään ota erkkikään selvää. Sain sitä pienen ämpärillisen tosi halvalla. Pölisee vaan niin perkeleesti.

KL kirjoitti: (16.3.2009 18:42:25)

Mulla on yks, mutta sitäkin suurempi, nimittäin Johtaja XXL!!! Hän on erittäin kiinnostunut grindaamisesta. Griinihaarukoista putterinvarsiin, kaikki käy! Tosin hän ei taida enää vaikuttaa tällä palstalla koska täällä on moderaattoreina idiootteja.

Tekis mieli grindata wedge’istä se pieni pyöreys leading edge’stä pois, mutta miten? Onnistuisko hiomakivellä, koska isompaa tahkoa eikä kyllä pienenpääkään ole omistuksessa vai onko joku muu kotikonsti käyttökelpoinen?

KL

Chip Greenside kirjoitti: (17.3.2009 19:58:47)
    Tekis mieli grindata wedge’istä se pieni pyöreys leading edge’stä pois, mutta miten? Onnistuisko hiomakivellä, koska isompaa tahkoa eikä kyllä pienenpääkään ole omistuksessa vai onko joku muu kotikonsti käyttökelpoinen?

Bilteman viilasarjalla?

Mä oon vähän kateellinen sulle.

Lisäksi mulla on pajalla noin seitsemän askelta vääntöpenkiltä lyöntipaikalle johon on jatkuvasti valjastettuna Vector kertomaan miten pallon käytös muuttuu kun mailaa vääntää reilusti flätiksi.

Mika Hekkanen kirjoitti: (17.3.2009 22:23:24)
    Lisäksi mulla on pajalla noin seitsemän askelta vääntöpenkiltä lyöntipaikalle johon on jatkuvasti valjastettuna Vector kertomaan miten pallon käytös muuttuu kun mailaa vääntää reilusti flätiksi.

Lisää kateutta. Oletko sä varma että tuo 7 askelta ei ole liikaa? Voisiko tuota toimintaa vielä tehostaa?

Tuohon Chipin kysymykseen, esim Bauhaussista saa mun mielestä 50-100€:lla semmosia pöydällä seisovia nauhahiomakoneita, joissa on smirggeli mukana. Sillä kun päräyttää niin ei kauaa nokka tuhise ja Bounssikin on poissa!

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #397033 kohteessaNettipalstojen gurut…

Etusivu Foorumit Yleistä Nettipalstojen gurut…