Aihe: Nainen. aloita golfin pelaaminen - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Nainen. aloita golfin pelaaminen

Etusivu Foorumit Yleistä Nainen. aloita golfin pelaaminen

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nainen, aloita golfin pelaaminen

Huomio kiinnittyi mainoksen kenkiin. Sinänsä hyvä mainos, mutta että esitetään tämän palstan etusivulla. Sama kuva löytyy tämän sivuston etusivulta.

Nimetön

Ulla Heikkinen kirjoitti: (30.6.2012 20:36:58)
    Nainen, aloita golfin pelaaminen

Huomio kiinnittyi mainoksen kenkiin. Sinänsä hyvä mainos, mutta että esitetään tämän palstan etusivulla. Sama kuva löytyy tämän sivuston etusivulta.

Ja pointti oli?

Itse en katsellut kenkiä.

ts

Kualeppi kirjoitti: (30.6.2012 21:15:06)

Ja pointti oli?

Pointti? Ullan kirjotuksissa? Tuota… nii…

Älkää nyt aina menkää samaan lankaan. Fiksut ihmiset. Kun kukaan ei kommentoinut, piti Ullan epätoivoissaan itse vetää oma aiheensa uudelleen ylös.

ts

Mutta hauskahan Ullan postauksia on lukea. Ei sillä että niissä koskaan olis mitään järkeä ollut, eikä varmasti tule olemaankaan, mutta laajentavathan ne käsitystä siitä miten sekava ihminen pystyy olemaan.

ts kirjoitti: (30.6.2012 22:24:55)
    Mutta hauskahan Ullan postauksia on lukea. Ei sillä että niissä koskaan olis mitään järkeä ollut, eikä varmasti tule olemaankaan, mutta laajentavathan ne käsitystä siitä miten sekava ihminen pystyy olemaan.

Aika vakiona tuo on pysynyt,

Minusta tässä trollissa ei ole ollut koskaan mitään hauskaa, mutta jo se siltä tuntuu, niin ei muuta kun ruokaa lisää. Jos tämä huvittaa niin tokihan trollia pitää ruokkia.

ts

Henkka kirjoitti: (1.7.2012 0:05:48)
    Minusta tässä trollissa ei ole ollut koskaan mitään hauskaa, mutta jo se siltä tuntuu, niin ei muuta kun ruokaa lisää. Jos tämä huvittaa niin tokihan trollia pitää ruokkia.

Niin kauan kun Ulla pyörii näissä omissa maailmoissaan, touhutkoon rauhassa. Asiaketjuihinhan hän ei onneksi juurikaan sotekkeenu, eikä niissä kukaan ainakaan häenelle erehdy vastaamaan.

Eihän näissä typerissä trolliavauksisa niinkään muu vituta, kuin se että GP forum on minulle yhdenlainen golfin wikipedia josta usein haen tietoa ja kun tämä yksi trolliipässi kumppaneineen avaa uusia aiheetomia ketjuna innostuessan jopa pari päivässä, järkevien asioiden hakeminen huomattavasti vaikeutuu. Jos tämä trollipässi kirjoittelisi kesken muiden viestien, se ei niinkään haittaisi, mutta jatkuva trollaaminen uusien avausten muodossa ei nyt varsinaisesti saa minua ymmärtämään taas kerran moderointikäytäntöä. Tuo vähän mieleltään ohiammuttu trolli asiasta nauttii, mutta kyllä minä vähän sormella osoitan ylläpitoa ja teitäkin.

Henkka kirjoitti: (1.7.2012 0:05:48)

Forumin ylläpitäjällä on yksiselitteinen vastuu sen tasosta ja suunnasta. Jos ylläpitäjän linjanveto on se että tällaistenkin kukkien annetaan kukkia niin turha meidän muiden postaajien on siihen puuttua.
    Tosin sen verran on pakko huomauttaa että olisi loogista jos poistettaisiin linkki ”Katso Forumin säännöt, netiketti ja ohjeet” jos näistä ei oikeasti kukaan välitä.

”Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin tallennatte viestinne forumiin: onko viestillänne todellakin jotain annettavaa ketjuun.”

Kualeppi kirjoitti: (30.6.2012 21:15:06)

Ja pointti oli?

Pointti oli ainakin minulle aika selvä,ton mainoskuvan typykän korkkareiden tilalle olisi voinut valita asiallisemmat kengät ihan aidot golfmonot. Asia vaan on näin että näillä mainoskuvilla vedotaan enemmän miespuolisiin kuvan töllisteliöihin kun naisiin. Mainosta voi verrata esim, Intersportin mainoksiin missä näteillä naisgolfareilla on asiallinen varustus, kenkiä myöten.

Ps. Kukapa sitä nyt meistä miespuolisista korkokenkäistä lyhythameista naista katselisi vaan mailanlapaa ja taustalla olevaa kalliota!

Hyvä että korot hivuttautuivat (pitäisikö ylläpidon ryhtyä yhteistyöhön e k p : kanssa).

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #425250 kohteessaNainen. aloita golfin pelaaminen

Etusivu Foorumit Yleistä Nainen. aloita golfin pelaaminen