Aihe: Mizunolta uutuuksia….taas - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Mizunolta uutuuksia….taas

Etusivu Foorumit Välineet Mizunolta uutuuksia….taas

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Alkaa menemään jo ööveriksi kun koko ajan uusia malleja myös Mizunolta. Mizuno

Japsivalmistajien ongelma. Roadmappiin on merkattu malleja tasaisesti 5 vuotta eteenpäin ja niitä sit sieltä ripottelee. Saman panoksen kun laittais yhteen mallistoon ja panostais markkinointirahaa kehityksen verran niin varmaan tulis tuottoja sitäkin kautta. Tai sitten siellä Misukalla on huomattu, että tulipas taas tehtyä surkeita mailoja ja eikun uutta tilalle. 🙂

Juu en tiedä mikä on Mizuno strategia mutta ennen vanhaan ei tuollasiat tahtia uutuuksia tullut. Tuntuu, että kuluttajaa kusetetaan silmään. Tai no, eihän niitä uutuuksia ole pakko ostaa, eihän?

kai se pitää niihin Miuroihin vielä mennä tai Wishoneihinkin. Ne eivät kaikenmaailman kotkotusten perässä juokse.

Jep, sama ongelma tuntuu olevan myös Nokialla

Jaa onkos tuonne Bettu osastollekin tullu jotain uutta?
    Jaa eipä taida olla BC3/F.I.T Face millää hömpötyksellä korvattu.
    Robertti vissii teköö samantien toimivaa laitteistoa.

JamasaLupe: sul olis ollu kerran mahis saaha tuo. Myöhäistä.

Jamasa Lupe kirjoitti: (4.9.2008 20:36:26)
    Juu en tiedä mikä on Mizuno strategia mutta ennen vanhaan ei tuollasiat tahtia uutuuksia tullut. Tuntuu, että kuluttajaa kusetetaan silmään. Tai no, eihän niitä uutuuksia ole pakko ostaa, eihän?

kai se pitää niihin Miuroihin vielä mennä tai Wishoneihinkin. Ne eivät kaikenmaailman kotkotusten perässä juokse.

Sama vika Rahikaisella. Jatkuvasti uutta tuottavat ne, jotka eivät osaa kerralla tehdä kunnollista. Miurat alkaa kiinnostaa enemmän ja enemmän.

fukke diise saisse kirjoitti: (6.9.2008 6:41:21)

Sama vika Rahikaisella. Jatkuvasti uutta tuottavat ne, jotka eivät osaa kerralla tehdä kunnollista. Miurat alkaa kiinnostaa enemmän ja enemmän.

Niinpä. Suomalaiset kun tykkää kaikenmaailman testeistä, niin miksei noita Miuroja oteta mukaan testeihin joita siellä rapakon takanakin tehdään? Vai olenko ollut vain sokea.
    Esim. kun wedgeja testaillaan,niin toiset antaa enemmän spinnia kuin toiset. Mihinkähän kategoriaan Miurat sijoittuu? Onko Miurat vaan niin hyviä, ettei tartte testailla.

GIR

Jamasa Lupe kirjoitti: (6.9.2008 8:23:12)

fukke diise saisse kirjoitti: (6.9.2008 6:41:21)

Niinpä. Suomalaiset kun tykkää kaikenmaailman testeistä, niin miksei noita Miuroja oteta mukaan testeihin joita siellä rapakon takanakin tehdään? Vai olenko ollut vain sokea.
    Esim. kun wedgeja testaillaan,niin toiset antaa enemmän spinnia kuin toiset. Mihinkähän kategoriaan Miurat sijoittuu? Onko Miurat vaan niin hyviä, ettei tartte testailla.

Jos suomalaiset tykkää testeistä niin se ei ole mitään japanilaisten rinnalle. Siellä on aivan mieletön määrä erinomaisia testejä. Kielimuuri on kuitenkin hienoinen ongelma 😉

Oma mielipide on, että Miurat ovat hyviä, mutta eivät millään tavoin parempia kuin muutama muu japanilainen high end brandi. Luulen, että Miuran politiikka tuoda harvemmin markkinoille uusia malleja johtuu etupäässä korkeista kustannuksista. Se taas miksi Miuraa ei paljoa ole testeissä näy, johtunee sen pienestä (potentiaalisesta) asiakaskunnasta. Miura kun on pieni ja kallis putiikki.

Mihinkähän kategoriaan Miurat sijoittuu? Onko Miurat vaan niin hyviä, ettei tartte testailla.

Miurat on niin helvetin hyviä että oikein pahaa tekee.

Mulla on raudat 9-5 kulunu leading-edgestään hiekkapohjaisella rangella hakkaamisesta niin paljon että siihen on tullu samalainen grind kun joihinkin esim Cobran rautoihin tehtiin jossain vaiheessa. Silti kulmat on 0,25 asteen tarkkuudella pysyny koko vuoden samoina.

Tosin sitten kun nämä nykyiset kehäpainotteiset game-improvement-kauhat kuluu puhki, mä olen luullakseni jo sen verran hyvä pallonlyöjä että mun seuraavat raudat on TÄMMÖISET (ketjun alussa kuvat)

Lavantauti kirjoitti: (6.9.2008 19:42:48)

Mihinkähän kategoriaan Miurat sijoittuu? Onko Miurat vaan niin hyviä, ettei tartte testailla.

Mulla on raudat 9-5 kulunu leading-edgestään hiekkapohjaisella rangella hakkaamisesta niin paljon että siihen on tullu samalainen grind kun joihinkin esim Cobran rautoihin tehtiin jossain vaiheessa. Silti kulmat on 0,25 asteen tarkkuudella pysyny koko vuoden samoina.

Tosin sitten kun nämä nykyiset kehäpainotteiset game-improvement-kauhat kuluu puhki, mä olen luullakseni jo sen verran hyvä pallonlyöjä että mun seuraavat raudat on TÄMMÖISET (ketjun alussa kuvat)

Ihan komiat on mutta varmistan ettei oo jäänyt näkemättä askeleen enemmän oikealla olevat…
    Raudat

GIR

Täysin objektiivinen ja puolueeton kommentti onnelliselta Miurojen omistajalta 🙂

Jos on mahdollista niin kannattaa silti testata ennen (kallista) hankintaa.

Onhan noita testailtu tosiaan rapakon takana by GD mutta on vaan olleet sen verran rupusia kepakoita ettei mainetta ja kunniaa ole siunaantunut… ;o)

… Tosin sitten kun nämä nykyiset kehäpainotteiset game-improvement-kauhat kuluu puhki, mä olen luullakseni jo sen verran hyvä pallonlyöjä että mun seuraavat raudat on TÄMMÖISET (ketjun alussa kuvat)

Noi on kyl aika saireen käheen näköiset.

Jamasa Lupe kirjoitti: (4.9.2008 8:12:20)
    Alkaa menemään jo ööveriksi kun koko ajan uusia malleja myös Mizunolta.

Mizuno

Melko vaatimattoman näköisiä ovat nuo uudet tuotokset

MP-62 näyttää ainakin ihan samalta kuin melkein 10 vuotta vanhat MacGregor 1025 VIP CB:t!

Alkaa kyllä tuntua, että kaikki on jo keksitty, mikäli lavat prässätään ja koputellaan yhdestä kiinteästä kappaleesta. Muotoilu, sorvaaminen ja taonta on kuitenkin loppuviimeksi vaan muokkaamista.

Testasin vuosi sitten 5 rautamailaa ja päädyin MP-60:iin. Tuntui parhaalta, vaikka ei ollut ehkä helpoin. Osuman palaute ja ääni miellytti korvaa ja lapa miellytti eniten silmää stanssatessa.

Makuasioita, mutta aika tiuhaan tulee mallia markkinaan. Vuosikin tuntuu olevan pitkä aika.

Mizuno näyttää laajentavan reviiriään high-handicapperien suuntaan. Helppoutta tarvitaan lisää, eikä se varmaan olis haitaksi itellekään. Ei pysty taipumaan, jos lapa näyttää lapiolta – miten siihen vois luottaa?

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311362 kohteessaMizunolta uutuuksia….taas

Etusivu Foorumit Välineet Mizunolta uutuuksia….taas