Aihe: Mizuno MP-37 vs. Titleist 681 - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Mizuno MP-37 vs. Titleist 681

Etusivu Foorumit Välineet Mizuno MP-37 vs. Titleist 681

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Osaisiko kukaan ehkä molempiakin kokeillut kertoa hieman fiiliksistä ja mailan käyttäytymisestä muutenkin, kummat olisivat parempi ostos. tack

En ole kokeillut kumpaakaan, mutta molemmat vaativat hyviä osumia. Molemmilla mailoilla topattu rauta 3 tekee yhtä kipeetä. Ne mailat, missä on sinulle sopivat varret, ovat paremmat!

Samaa mieltä, eli jos hankkii bladet ehkä tärkeämpää sopiva varsi ja varren jäykkyys, kuin lapa, mutta Mizuno on mielestäni ’helpompi’, eli sweetspot on isompi, ja osumatunne pehmeämpi, Titut sopii ehkä paremmin korkeille mailanpäännopeuksille, mutta tietysti mailoilla kuin mailoilla pitää aina osua, mutta kehäpainotteisilla offset-mailoilla tulee enemmän onnistuneita lyöntejä!

Olen pelannut nyt useamman vuoden Titun 600-sarjan bleideillä ja ovat kyllä todella hyvät. En pitäisi niitä kuitenkaan hirvittävän vaikeina, esim Niken bleidit ovat mielestäni selvästi vaikeammat mailat ja rankaisevat vähänkin huonoista osumista enemmän. 681-mallia en ole kokeillut kun niitä ei helpolla löydä. Mutta minulla on ollut titun 670, 660 ja nyt pelaan 680 mailoilla. Olen välissä kokeillut muita merkkejä ja aina palannut Tituihin kun tuntuma ja tarkkuus on vain yksinkertaisesti todella hyvä.
    Mizunon MP-37 en ole kokeillut mutta ovat varmasti laatumailat myös. MP-32 ja MP-67 raudat ovat bägissä käyneet mutta kuten sanoin niin Tituihin on aina tullut palattua.
    Itse tykkään pelata bleideillä. Liika offsetti saa varomaan hukkia ja kun joutuu lyöntiä miettimään ja varomaan niin menettää sen edun, minkä kehäpainotteiset muuten toisivat. Sitten taas pelimiehille suunnatuissa kehäpainotteisissa ja bleideissä ei mielestäni ole juuri eroa helppouden suhteen. Toisaalta kaikki mailat tosiaan tarvitsevat hyvää osumaa toimiakseen.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #311274 kohteessaMizuno MP-37 vs. Titleist 681

Etusivu Foorumit Välineet Mizuno MP-37 vs. Titleist 681