Aihe: Mizuno ja Jukka-62 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Mizuno ja Jukka-62

Etusivu Foorumit Yleistä Mizuno ja Jukka-62

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tämä ketju on omistettu Teille arvot sanansäilän taitajat Mizuno ja Jukka-62. Kirjoituksianne on ollut ilo seurata ja reagointinne muiden kirjoituksiin on ollut kadehdittavan nopeaa ja tehokasta. Virittäkää verbaaliset lahjanne taisteluun ja antakaa palaa. Molemmat olette omalla erikoisalallanne ehdottomia asiantuntijoita ja selvästi sielunveljiä keskenänne. Välillä on jopa tullut karmaiseva tunne, josko olettekin sama, mutta jakaantunut persoona, joka on pohjoisesta lähetetty aiheuttamaan foorumillemme sekasortoa, hajaannusta ja hämmennystä. Kun tässä ketjussa ovat vastakkain Jukka-62 ja viimeisen päälle kustomoitujen mailojen tuottamat ihmelyönnit sekä Mizunon kehittämät golfmuunnelmat jaettuinen ja jakamattomine reikineen, lyön 0,5 euroa vetoa, että keskinäisestä taistostanne tulee jännittävä ja kiehtova. Kunnioittaen hömö

Nimetön

Tänä kesänä aloittaneena pelaajana on ollut mielenkiintoista seurata, sekä Mizuno vastaan muut skinin pelaajat keskustelua. Itse en ole skiniä vielä ehtinyt pelata enkä luultavasti ihan heti aloita… Säännöt tuntuvat hiukan sekavilta 😉 En myöskään aio aloittaa mailojen lyhennys projektiani vielä tänään, ehkä sitten tulevaisuudessa kun aloitan skinin pelaamisen oikein isolla rahalla… Mutta toivotaan että keskustelu pysyy yhtä aktiivisena kuin tähänkin saakka.

Itse olen arvaillut, että molemmat ovat yksi ja sama henkilö. Tai sitten ei? :=D

Fold

Rambolli kirjoitti: (10.8.2006 15:59:32)
    En myöskään aio aloittaa mailojen lyhennys projektiani vielä tänään, ehkä sitten tulevaisuudessa kun aloitan skinin pelaamisen oikein isolla rahalla… Mutta toivotaan että keskustelu pysyy yhtä aktiivisena kuin tähänkin saakka.

jep jep…ja muistutan vielä että s-w:ni on tuuma normaalia pidempi ja muutkin kaksi senttiä normaalia pidemmät tosin aiemmin olivat vielä pidemmät…näillä mitoilla saan lyöntipituudet jotenkin aisoihin…suosittelen mitoittamaan mailat oikean mittaisiksi..

..mulla on mizunon sateenvarjo… : )

MAD

Myönnän, että usein olen pudonnut kärrystä, kun olen heidän viestejään lukenut. Jukka -62:n kommentti auton käyttöön kilpailussa oli kyllä sellainen, että ihmelyönnille olisi ollut töitä päästä puusta alas ja takaisin väylälle. Ehkä se todellakin on se maila eikä sen heiluttaja, mikä ratkaisee.

hömö kirjoitti: (10.8.2006 15:22:51)

Kun tässä ketjussa ovat vastakkain Jukka-62 ja viimeisen päälle kustomoitujen mailojen tuottamat ihmelyönnit sekä Mizunon kehittämät golfmuunnelmat jaettuinen ja jakamattomine reikineen, lyön 0,5 euroa vetoa, että keskinäisestä taistostanne tulee jännittävä ja kiehtova.

Kunnioittaen

hömö

Arvoisa Hömö !

En usko että meillä tulee hirveetä skabaa Misukan kanssa. Mizunon HCP on 8:n pinnassa ja mulla jossain 20+ ( virallinen 17,6 ).

Mizuno on siis tuplasti kovempi pelimies kuin minä..saatan tietenkin muutaman väylän voittaa, mutten koko kiekkaa. Satunnaiset onnistumiseni tosin pitävät minut kentällä…usein mielessä on myös todella mustia ajatuksia eritoten rankan ryssimisen jälkeen.

Tosin mailan trimmaus saattaa muuttaa tilanteen. HCP:lle harvoin saa mitään tehtyä välineillä..tosin RAM => PING siirtymä laski 10 pojoa tasoitustani 1998. PINGeillä silloin pelatessani sadattelin aina kun ne eivät olleet ne stiffit joita olin silloin himiöinyt…kaupassa ei ollut sellaisia ja oli kiire pelaamaan yms.

Ehdottomasti otan haasteen vastaan, mikäli loppukesästä olen myös singulariteettimies.

Kiitos omasta threadista ja kunnioittavimmin,

Jukka

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #488462 kohteessaMizuno ja Jukka-62

Etusivu Foorumit Yleistä Mizuno ja Jukka-62