Aihe: Miurat käyttöön - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Miurat käyttöön

Etusivu Foorumit Välineet Miurat käyttöön

Esillä 9 viestiä, 26 - 34 (kaikkiaan 34)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hyvä Johtaja

tuo Titu on minulle tuntematon maila. Itse olen pelaillut Pingin i20 setillä, siksi luulen tuon PP9003 olevan lähempänä oikeaa valintaa. Toisaalta tunnustan erehtyneeni ennenkin.

Mitä mieltä itse olet?

Kiitos neuvoista kuitenkin!

Vesa

Minulle taas PP9003 on tyntematon maila. Ping, sen sijaan, on maila josta en ole hyvää kuullut. Olen ymmärtänyt mailojen aiheuttavan tuki- ja liikuntaeiĺinten tauteja jopa niin, että lääkäritkin ovat olleet ihmeissään. Lisäksi niitten epäillään aiheuttavan hengitystievammoja. Tuottavat tiettävästi pienhiukkasia. Vai miten se meni?

Mutta vastaus kysymykseesi: olen samaa mieltä kanssasi, minkä mailan päätätkään hankkia!

Tuntemanton? Miuran uutuus(?)! Kehäpainotteisempi kuin CB-501.

Olet oikeassa Pingin suhteen. Tosin olkapääleikkaukseni syyksi jälkikäteen ilmeni vanha vaiva. Onneksi en ehtinyt lähettää vahingonkorvausvaadetta Pingille jenkkeihin.

Vesa

Mulla on pari vuotta ollut Miuran 501:set, joilla en ole paljoa ehtinyt pelailla. Hienot mailat, jotka ansaitsisivat enemmän käyttöä. Ja nyt meni selkäkin paskaksi, joten pelit tältä kaudelta pelattu. Pitäisiköhän nuo pistää myyntiin, ovat ranskalaisen mailasepän kasaamat, standardimitoilla ja -kulmilla, TrueTemper Monaco S -varsilla.
    Kinky

Miltäs Miurat ovat tuntuneet hyvä Johtaja XXL?

Olen itse pelannut 4 kierrosta upouusilla PP9003 mallisilla lavoilla. Tosin niihin on liitetty KBS:n varret pelaamista helpottamaan. Täytyy sanoa, että ei mennyt investointi hukkaan.

t. vesa

Innokas kirjoitti: (24.4.2015 17:18:03)
    Miltäs Miurat ovat tuntuneet hyvä Johtaja XXL?

Onnea myös Sinun uusille Miuroille!

Ja kiitos kysymästä, omani otettiin käyttöön pari viikkoa sitten Roomassa jossa pelattiin neljä rundia. Kentät oli siellä tilaisuuden arvon mukaisessa kunnossa ja ilmat loistavat. Sattui vielä niin mukavasti, että itse paavi osui samaan flightiin yhdellä kierroksella ja saman tien siunasi mailat.

Paavihan kiertää Vatikaanin Veteraani Touria, ja voin sanoa, että hemmo tulee harjaamaan skinit kardinaaleilta tällä kaudella suvereenisti. Paavi pelaa ilman hankalaa kasukkaa, mutta pitää päässään sitä korkeaa päähinettään, johon on integroitu Callawayn visiiri.

Tämän reissun jälkeen uskoni uusiin Miuroihin on luja.

WTF. Eikö paavi paukuta Miuroilla vaan joillain casteilla?
    Olisi edes olleet Macgregorin legendaariset MB tourneyt ml. raipe 1.

Saako Johtaja XXL:ltä vielä udella millä varsilla lavat ovat varustettu?

t. vesa

Innokas kirjoitti: (27.4.2015 12:31:39)
    Saako Johtaja XXL:ltä vielä udella millä varsilla lavat ovat varustettu?

t. vesa

Saa udella: TTDG300R, ½” tipattu. Lapoja väännetty 2 astetta ylös. Gripit taitaa olla Lamkin? No, mustaa kumia kumminkin.

Esillä 9 viestiä, 26 - 34 (kaikkiaan 34)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #300972 kohteessaMiurat käyttöön

Etusivu Foorumit Välineet Miurat käyttöön