Aihe: Mitsubishi Rayon Tour -varresta - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][8]
KilpailuaSuomalaista

Mitsubishi Rayon Tour -varresta

Etusivu Foorumit Yleistä Mitsubishi Rayon Tour -varresta

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kenelläkään kokemusta ko varren ominaisuuksista tai tuntumasta stiffinä? Taylorin sivuilla löytyy torqueluku 2,8 vaan eipä muuta, Mitsun kotisivuilta ei löydy sanaakaan golfista.

Mm. alla olevasta linkistä löytyy jotakin lisätietoa tuosta Tour varresta…

Lue lisää: Mitsubishi Rayon

Kiitos vinkistä, näyttää olevan ko. varsi muuallakin maailmassa salattua tietoa. Täytynee päästä vaan kokeilemaan ja toteamaan itse. Käteen varsi tuntuu stiffinäkin kohtuullisen joustavalta.

en tiedä arvoja ,pelaan normaalisti proliten 35regulla,mut mitsun tuntuma aika samanlainen,ehkä ihan vähän tiukempi jos torgue on 2.8 niin se ehkä selittää sen.hyvän tuntuinen varsi

Saako näitä ostaa yksittäiskappaleina jostain päin maailmaa, hinta ja mallisto?

Ja BlueBlade, kirjoittelit tuolla aikaisemmin aikovasi rakentaa mailan Aldila NV65 regu-varrella. Toteituiko tämä ja millä nupilla ? Jos sillä Titun lfe:llä, niin eikö se varsi toimi jäykempänä through-boressa kuin tavallisessa? Ja yleiset tuntemukset?

Itseäni kiinnostaisi myös tämä varsi , mutta olen vähän sekaisin kenen swinginopeus suosituksiin luottaa. Aldila tarjoa regulle 90-100 ja Golfsmith, Diamondtour 80-90 mph. Omat faktani ovat:SS n.97-100,rauhallinen tempo, carry n.210-220m.

Eli jos jollain jotain faktaa Aldila NV65, niin raporttia saa antaa. Kiitos

Lue lisää: Golfpiste-> Blueblade-> aldila nv65

Onko sulla stiffinä tämä varsi? Minkälainen lentorata pallolla matala vai korkea? Mikä nuppi sulla on varressa kiinni?

get.mulla ei ole sitä keppiä se on kaverin mutta olen lyönyt sillä aika paljon ja jos menisin tiukempaan varteen se ehkä tulisi mulle.toimii mulla paremmin kuin grafalloyn blue regu.nuppi on r540 9.5* ja lentorata mun mielestä hyvä ,ei liian korkea ,tuppaa nousta mun r580 9.5* prolite 35r varsinkin vastatuuleen kun en oikein pysy alhaalla.

Kiitos, itselleni hankkimassa just R540 9,5 loftilla. Nykyinen keppi R510 regulla vakio MAS:lla ja siinä kaari pysyy aika kivasti mediumina. R540 nostaa vähän korkeammalle, toisaalta tää varsi stiffinä saattaisi pitää kaaren aika sopivana mulle.

noita MASsia ei meidän muija haluu edes kukka kepeiksi.leikkii,leikkii.ei niitä voi verrata keskenään,on ne ihan eri luokkaa.

sori et taas unohtu.jos jollain sun kaverilla on graphit design ys-6 s, (mailanpää nopeuksille 85-95 torgue 3.5)vastaa aika hyvin regua tai ennemmin firmiä (mun mielestä)tosi hyvä varsi kans.kokeile.

Rakensin draiverin NV65 R varrella ja SMT Babylon (10) lavalla. Vartta en tipannut ja asensin sen 1.5′ syvyyteen (Babylonissa hoselin syvyys 2.25′). Kokonaispituus 45′.

Parin Peuramaan rangesession jälkeen varsi tuntuu tosi hyvältä, hieman jopa pehmeämmältä kuin LFE Prolite 4565 (Reg) varrella, potkua löytyy juuri sopivasti omalle swingilleni. Hajonta näin kevätruosteisella swingillä oli yllättävänkin hyvä. Pallon lentorata on suurinpiirtein sama kuin Titulla. Pituuksia/rulleja on vaikea mennä rangella arvioimaan, mutta luulenpa, että LFE (joka on mielestäni todella hyvä draiveri) saa tulevalla kaudella väistyä bägistä. Suosittelen NV65 vartta (ja lapaakin).

Swingini tempoa voit arvioida ao. linkistä.

Lue lisää: http://www.sunpoint.net/~soukanseve/

Edit: Meni nuo linkit edellisessä viestissä väärinpäin.

Rakensin draiverin NV65 R varrella ja SMT Babylon (10) lavalla. Vartta en tipannut ja asensin sen 1.5′ syvyyteen (Babylonissa hoselin syvyys 2.25′). Kokonaispituus 45′.

Parin Peuramaan rangesession jälkeen varsi tuntuu tosi hyvältä, hieman jopa pehmeämmältä kuin LFE Prolite 4565 (Reg) varrella, potkua löytyy juuri sopivasti omalle swingilleni. Hajonta näin kevätruosteisella swingillä oli yllättävänkin hyvä. Pallon lentorata on suurinpiirtein sama kuin Titulla. Pituuksia/rulleja on vaikea mennä rangella arvioimaan, mutta luulenpa, että LFE (joka on mielestäni todella hyvä draiveri) saa tulevalla kaudella väistyä bägistä. Suosittelen NV65 vartta (ja lapaakin).

Swingini tempoa voit arvioida ao. linkistä.

Lue lisää: Pari swingiä

Tarkoituksenani on myös jälkiasentaa NV65R TM:n nuppiin. Kysyin asiaa Aldila-mieheltä, ja toimivaksi referenssiyhdistelmäksi annoin 975J ja Prolite 35 R (vajaa insertiosyvyys). John vastasi:

The overall stiffness of the NV is very similar to that of the Prolite 35.

So, if the ProLite 35-R worked for you, than the NV 65-R is a very good

choice. To get it to play similar in the new driver, make sure the total

insertion depth in the 540 head matches the insertion depth of the ProLite

in the 975J. For example, if you had the shaft inserted 2.5′ in the 975J,

and the hosel depth of the 540 is 1.5′, then tip the shaft 1′ before

insertion, and so on. With a 100 mph swing speed, an NV 65-R tipped about

1.5′ should work perfect!!

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #381558 kohteessaMitsubishi Rayon Tour -varresta

Etusivu Foorumit Yleistä Mitsubishi Rayon Tour -varresta