Aihe: Miten tuon aina esiin tulevan Bemarin rullaverhomainoksen saa pois? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Miten tuon aina esiin tulevan Bemarin rullaverhomainoksen saa pois?

Etusivu Foorumit Yleistä Miten tuon aina esiin tulevan Bemarin rullaverhomainoksen saa pois?

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Varmaan siihenkin on joku ohjelma. Eihän tätä palstaa enää pysty lukemaan. Harvinaisen typerä mainossysteemi, mutta kai siitäkin on maksettu.

EFC

Mikä ihmeen rullaverho? Onhan tossa valikon päällä mainos, mutta äkkiähän siitä scrollaa ohi.

Niin, ja aina kun vaihtaa sivua niin samaa mainos rullaa päälle.

EFC kirjoitti: (21.2.2012 23:16:54)
    Mikä ihmeen rullaverho? Onhan tossa valikon päällä mainos, mutta äkkiähän siitä scrollaa ohi.

On siihen melko hyvä apuohjelma ainakin firefoxissa, kuukkeloi Flashblock ja sen kun asennat niin tuon mainoksen saat sitten näkyviin kun napsautat ikonia.

Adblock Plus. Olen käyttänyt Firefoxin kanssa, mutta näyttää olevan saatavissa myös Chromeen ja Safariin.

Täytyy opetella katselemaan ja näkemään selektiivisesti. Itse en edes tiennyt mistä mainoksesta puhuit, nyt se kyllä iskee silmään aina kun avaa pääsivun. Toivottavasti saan sen pian feidattua näkökentästä.

Toivottavasti keskustelun avaus ei ollut tietoinen puffi, sillä nyt kun kiinnitin asiaan huomiota sitä rullaverhomainosta on paljon vaikeampi olla näkemättä. Näin se havaintopsykologia toimii.

No ei ollut tietoinen puffi, ei todellakaan. Minua taitaa vain häiritä tuo mainos enemmän kuin muita, koska yhtäkkiä muistin että olen suurentanut Golfpisteen sivun koneellani johtuen siitä että Foruumin fonttikoko jossain vaiheessa pieneni niin paljon ettei sen takia viitsinyt lukea. Mutta mainoksista yleensä: eri lehtien nettisivuilla on alkanut näkyä toinen toistaan rasittavampia mainoksia kun tiedotusvälineet yrittävät jotenkin haalia kokoon tuloja sivustoistaan. Ymmärrettävää, mutta itse olen jo tietoisesti alkanut vältellä tiettyjä lehtiä netissä , enkä tietääkseni koskaan ole ostanut mitään tuotetta jonka mainos väkisin hyppii silmille. Eli sekä nettilehtien että mainostajien kannattaisi vähän miettiä strategioitaan (no sitä ne tietysti tekevätkin, ja joka päivä).

EFC

eikka kirjoitti: (22.2.2012 6:03:28)

EFC kirjoitti: (21.2.2012 23:16:54)

On siihen melko hyvä apuohjelma ainakin firefoxissa, kuukkeloi Flashblock ja sen kun asennat niin tuon mainoksen saat sitten näkyviin kun napsautat ikonia.

Kiitti Eikka vinkistä, mutta kuten jo yllä kirjoitin niin äkkiähän siitä scrollaa ohi.

Olen myös, kuten sixties. En ole mainonnan uhri, ostan vain merkkituotteita.

Niinhän se sitten oli, että kun pienensin fonttikokoa tai siis koko sivua niin mainoskin on pienempi eikä enää ’liiku’ vähän niin kuin rullaverhon tapaan.Eli nyt on tässäkin kaksi vaihtoehtoa: Tirkistellä teksitä huonoilla lukulaseilla tai suostua tuon mainoksen suureen peittävyyteen ja siihen että se tulee silmille joka alasivun vaihdon yhteydessä.

sixties kirjoitti: (23.2.2012 6:00:38)
    Niinhän se sitten oli, että kun pienensin fonttikokoa tai siis koko sivua niin mainoskin on pienempi eikä enää ’liiku’ vähän niin kuin rullaverhon tapaan.Eli nyt on tässäkin kaksi vaihtoehtoa: Tirkistellä teksitä huonoilla lukulaseilla tai suostua tuon mainoksen suureen peittävyyteen ja siihen että se tulee silmille joka alasivun vaihdon yhteydessä.

Kolmaskin vaihtoehto on: Kuten jo tuolla yllä on aiemmin mainostettu, ainakin Firefoxissa mainosten piilotukseen löytyy helppokäyttöinen suodatin eli AdBlock Plus. Sillä kun laittaa filtterin päälle, niin ei tarvitse tulevaisuudessakaan sitä mainosta nähdä. Operassa on sisäänrakennettu sisällönsuodatustekniikka. Siitä vain suodatus päälle, niin taas pääsee vaivasta.

Itse olen aina hämmentynyt monien sivustojen ulkoasusta vierasta konetta käyttäessä, kun kaikki mainokset ovatkin näkyvissä.

Kiitos AdBlock Plus suosituksista! Taas on elämä himpun verran helpompaa.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #429322 kohteessaMiten tuon aina esiin tulevan Bemarin rullaverhomainoksen saa pois?

Etusivu Foorumit Yleistä Miten tuon aina esiin tulevan Bemarin rullaverhomainoksen saa pois?