-
JulkaisijaArtikkelit
-
Avatessani tänään golfpiste.comin sivuston, esiin putkahti ikkuna, josta pääsin vastailemaan kenttäranking-kyselyyn. Kun tulin kyselyssä sivulle, jossa haluttiin tietää mitkä kentät olen pelannut viimeisen viiden vuoden aikana, otin hyllystä mapin, joka sisältää Suomessa pelaamieni kenttien tuloskortit. 127 tuloskortin huolellinen läpikäynti (mitkä kentät olen pelannut viiden viimeisen vuoden aikana) vei ilmeisesti liian kauan aikaa. Minut pullautettiin kyselystä ulos. Miten saan uuden mahdollisuuden vastata kykelyyn?
Viimeksi kysely tehtiin ainakin niin, että noin joka 15:sta pääsi vastaamaan kyselyyn, kun kävi etusivulla. Eli sun kai pitää vain käydä täällä sivulla mahdollisimman usein.
junnu93 kirjoitti: (18.10.2009 12:53:56)
Viimeksi kysely tehtiin ainakin niin, että noin joka 15:sta pääsi vastaamaan kyselyyn, kun kävi etusivulla. Eli sun kai pitää vain käydä täällä sivulla mahdollisimman usein.Kiitos vinkistä. Kokeillaan.
Itse olin vastaillut jo yli 10 minuutin ajan kun ikkuna vain hävisi.nuolen painamisen jälkeen.
Selkeästi ei homma ollut vielä viimeisessä vaiheessa. (oli kysymys siitä millä kentällä olisi paras caddiemaster).
En tiedä olenko ’vastannut väärin’ vai miksi minut heitettiin pihalle. En jaksa lähteä uudestaan kokeilemaan.
10 minuuttia kyselyyn käyttämääni aikaa katsottiin kuin halpaa makkaraa, ja nuolta painaessani kysely sulkeutui…. En siis ole ainoa jolle tämä on tapahtunut.
Bogikone kirjoitti: (18.10.2009 13:09:57)
Itse olin vastaillut jo yli 10 minuutin ajan kun ikkuna vain hävisi.nuolen painamisen jälkeen.….En jaksa lähteä uudestaan kokeilemaan.
Kyselyn teknisessä toteuttamisessa lienee jotain hämminkiä. Tuntuu siltä, että uutta vastausmahdollisuutta ei tule.
Joo itsekkin olin jo loppusuoralla kun kysely ’hävisi’ eipä tuota jaksa uudelleen alkaa tekemään..
yamato kirjoitti: (18.10.2009 14:06:36)
Joo itsekkin olin jo loppusuoralla kun kysely ’hävisi’ eipä tuota jaksa uudelleen alkaa tekemään..Mä vastasin ja luullakseni meni läpi, mutta kyselee nyt melkein joka kerta halautko osallitua.
Mulla sama juttu kun Rauskilla. Vastasin ekalla kerralla, sen jälkeen haluani vastata kyselyyn on kysytty melkein joka kerta, kun olen etusivun avannut.
Ylläpito / Golfpiste.comModeraattoriKyselykutsu esitetään noin joka kymmenennelle vierailijalle, poislukien ne, jotka ovat jo kyselyyn vastanneet. Kyselyssä on tietty aikaraja, jonka sisällä kyselyä pitää jatkaa ja mikäli tämä aikaraja ylittyy, niin kysely keskeytyy tietoturvasyistä. Kysely on palveluntuottajamme IRO Researchin mukaan teknisestikin vaativa, joten voi käydä niin, että useiden vastaajien samanaikainen vastaaminen voi ruuhkauttaa kyselyn ja katkaista sen kesken kaiken. Tällöin kannattaa hakeutua jollekin toiselle koneelle ja surfata Golfpisteen etusivulle.
Kyselykutsun pompsahtaminen ruudulle toistuvasti johtuu mitä todennäköisimmin kyseisen koneen selaimen asetuksista.
Tuo selittääkin jo paljon. Meikäläiselle tulee muitakin ko tuottajan rakentamia kyselyitä.
Olen oppinut, että niihin ei kannata aikaa tuhrata vaan ruksia suoraan pois näytöltä. Harvinaisen epästabiilisti tehtyjä, verrattuna muihin vastaaviin.
Toivottavasti oli edes halpa 🙂
Ylläpito / Golfpiste.com kirjoitti: (19.10.2009 11:12:03)
Kyselykutsu esitetään noin joka kymmenennelle vierailijalle, poislukien ne, jotka ovat jo kyselyyn vastanneet. Kyselyssä on tietty aikaraja, jonka sisällä kyselyä pitää jatkaa ja mikäli tämä aikaraja ylittyy, niin kysely keskeytyy tietoturvasyistä. Kysely on palveluntuottajamme IRO Researchin mukaan teknisestikin vaativa, joten voi käydä niin, että useiden vastaajien samanaikainen vastaaminen voi ruuhkauttaa kyselyn ja katkaista sen kesken kaiken. Tällöin kannattaa hakeutua jollekin toiselle koneelle ja surfata Golfpisteen etusivulle.Kyselykutsun pompsahtaminen ruudulle toistuvasti johtuu mitä todennäköisimmin kyseisen koneen selaimen asetuksista.
Suoraan palvelutoimittajan etusivulta otettua ’IROResearch Oy on suomalainen, riippumaton ja itsenäinen markkina- ja mielipidetutkimusten tekijä’. Eli ammattilaisia?
Ja järjestelmät ruuhkautuvat tällaisista kyselyistä. Huh, huh.
Veikkaanpa, että samoilla serverillä pyörii n+1 kappaletta muitakin kyselyitä ja siksi ruuhkautuminen on mahdollista..
Ylläpito / Golfpiste.com kirjoitti: (19.10.2009 11:12:03)
Kyselykutsu esitetään noin joka kymmenennelle vierailijalle, poislukien ne, jotka ovat jo kyselyyn vastanneet. Kyselyssä on tietty aikaraja, jonka sisällä kyselyä pitää jatkaa ja mikäli tämä aikaraja ylittyy, niin kysely keskeytyy tietoturvasyistä. Kysely on palveluntuottajamme IRO Researchin mukaan teknisestikin vaativa, joten voi käydä niin, että useiden vastaajien samanaikainen vastaaminen voi ruuhkauttaa kyselyn ja katkaista sen kesken kaiken. Tällöin kannattaa hakeutua jollekin toiselle koneelle ja surfata Golfpisteen etusivulle.Kyselykutsun pompsahtaminen ruudulle toistuvasti johtuu mitä todennäköisimmin kyseisen koneen selaimen asetuksista.
Myönnän että mietin yhdessä kysymyksessä hetken. Mutta käsittääkseni kysymykset olivat sellaisia että niihin haluttiin punnittu vastaus (varsinkin kun olin kohdassa jossa kysyttiin kirjoitettua perustelua).
Taisi käydä niin että käyttäjät pääsivät sitten kyselyn testaajiksi. Mutta tiedän ensi kerralla minkä firman tekemiin kyselyihin ei kannata lähteä aikaansa kuluttamaan. ’What’s in it for me’ osuus kun jäi aika ohuenlaiseksi. Tosin tässä tapauksessa ajattelin että yhteisön etu olisi minunkin etuni.Ja että tulokset olisivat siten jotenkin arvokkaita.
Mutta nyt myös luen ’gallupin’ tuloksia siten että nämä on sitten niitä hätiköidysti vastattuja… (Tietoturvasyista 😉
Kuinka ollakaan, tänä aamuna tuli tuolta palveluntuottajalta kysely jossa pyydettiin testikatsomaan joku mainos.
No, vaikutti kivalta ja yritin. Mainos ei koskaan latautunut, vaan tuli jotain erroreita…
Mistä/missä pääsee katsomaan Suomen golfkenttien rankingin ?
-no eagle- kirjoitti: (23.11.2009 14:49:45)
Mistä/missä pääsee katsomaan Suomen golfkenttien rankingin ?Tämän sivuston kenttärankig
Tahi liiton sivuille piilotettu kenttäpuntari
Tilpehööri kirjoitti: (23.11.2009 18:24:49)
Mistä/missä pääsee katsomaan Suomen golfkenttien rankingin ?Tämän sivuston kenttärankig
Kuka muuten slouppaa kentät Suomessa ?
-no eagle- kirjoitti: (24.11.2009 17:19:01)
Mörökölli heittää noppia..
-no eagle- kirjoitti: (24.11.2009 17:19:01)
Tilpehööri kirjoitti: (23.11.2009 18:24:49)
Golfliitolle ostopalveluna tätä tekee tällä hetkellä Finnish Golf Consulting. Löytyi varsin vähällä etsimisellä golf.fi-sivustolta.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)