Aihe: miten koskemattomia ovat omat välineesi ? - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

miten koskemattomia ovat omat välineesi ?

Etusivu Foorumit Välineet miten koskemattomia ovat omat välineesi ?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 143)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • monet eivät tykkää, että joku ottaa mailasi ja hypisteelee sitä mitä mieltä ollaan? onko sopivaa ottaa jonkun maila 1) HYPISTELLÄ SITÄ 2) lyödä sillä 3) astua väyläpuun tai draiverin lavan päälle ja kääntää gripitsä 270 astetta vaikkapa jaidossa jossa käytetään katana miekkaa ei tule kysymyksenkään ropistella toisten aseita. Miten golfissa??

PERAKALE kirjoitti: (25.8.2009 19:52:20)
    3) astua väyläpuun tai draiverin lavan päälle ja kääntää gripitsä 270 astetta

Tälläisestä tempusta saisi myös kokeilla miltä tuntuu rautaseiskan varsi kaulassa. Muutoin saa toki katsella ja jopa koskeakin, kunhan vain muistaa ensin kysyä luvan.

Samba kirjoitti: (25.8.2009 20:08:37)

Tälläisestä tempusta saisi myös kokeilla miltä tuntuu rautaseiskan varsi kaulassa. Muutoin saa toki katsella ja jopa koskeakin, kunhan vain muistaa ensin kysyä luvan.

Kyllä minulla ja kavereilla on aina tapana kokeilla kaverin uutta hankintaa, joita hankintoja tapahtuu viikottain.

Chip Greenside kirjoitti: (25.8.2009 20:13:48)
    Kyllä minulla ja kavereilla on aina tapana kokeilla kaverin uutta hankintaa, joita hankintoja tapahtuu viikottain.

Niinhän se vanha sananlaskukin sanoo..: Uskovaisten tavara on yhteistä..

Tilpehööri kirjoitti: (25.8.2009 20:36:54)

Chip Greenside kirjoitti: (25.8.2009 20:13:48)

Niinhän se vanha sananlaskukin sanoo..: Uskovaisten tavara on yhteistä..

Ja vehkeisiin saa koskea!

Mitä useampi pelaaja minun mailojani tutkailee ja kokeilee, sen parempi.

Ullamaisia virityksiä tässä avauksessa. Jännä juttu.

ts

Parti kirjoitti: (25.8.2009 21:08:13)
    Ullamaisia virityksiä tässä avauksessa. Jännä juttu.

Täähän oli jo toinen avaus aiheesta. Ensimmäinen oli aika huigea 😉

Mutta meillä on Rovva sanonu, että mun vehkeisiin ei ainakaan saa kukaan muu koskea.

Mun vehkeisiin ei saa koskea kuin desinfioidun käsin 😉

D&G

Kerran annoin kaverin testata,LÖI ALTA! Jäi rivo jälki Ajuriin.et sillee.

tos

Kaveripiirissä on tapana tutustua toisten uusin vehkeisiin rangella tai viimeistään 1. tiillä. Mailoja hypistellään, mittaillaan ja myös lyödään. Se on ikäänkuin mailojen tarkotus…

Jos elämäntehtävänä on naarmuttomat mailat niin ne kannattaa säilöä myyntipakkauksessa vintin perälle.

Tällaisia tiukkapipoja tuntuu kyllä olevan varsin paljon jolffikentällä. Mitenköhän urpo sitä pitää olla, jos ei anna edes tuttujen kokeilla tai tutkia omia mailojaan?

Ihan niinkuin Hekkanen tuolla edellä. Kyllä minun mailoja saa kokeilla ja itse asiassa toivonkin, että kanssapelaajat kokeilisivat. Olen myös usein itse ehdottanut sopivan kiinnostuneelle kanssapelaajalle kokeilemaan mailojani. Siis näitä puuvartisia.

Khelde kirjoitti: (27.8.2009 23:39:54)
    Tällaisia tiukkapipoja tuntuu kyllä olevan varsin paljon jolffikentällä. Mitenköhän urpo sitä pitää olla, jos ei anna edes tuttujen kokeilla tai tutkia omia mailojaan?

No yks syy voi olla toi D&G kertoma tapaus.

Itelle käynyt kerran samoin. Kaveri halusi testata puumailaani raffista kun minäkin olin muutamaan otteeseen saanut pallon lähtemään sieltä hyvin. Varoitin että pitää olla hyvä ’lie’ jotta onnistuu. Joo, joo sanoi kaveri, swingas, ja eikö se mennyt alta, metalliin asti naarmut. Kyllä vitutti kun maila oli suht uusi, eikä se ’sori’ paljoo lämmittänyt. Tuon jälkeen kyllä tarkkaan katon kenelle ja mihin mailojani annan kokeiltavaksi. Se ei kuitenkaan minusta tiukkapipoa tee. Välineistäni olen kyllä suht tarkka, koska ei ne ihan halpojakaan ole.

D&G

Khelde kirjoitti: (27.8.2009 23:39:54)

Mites itse hinnoittelet ALTA LYÖDYN AJURIN?! Olisko -10% Hyvä??

mun mailoihin ei ainaskaan kosketa ilman lupaa! Draiveri on pyhä asia ja sitä ei kaikille anneta lainaan! period.

AriYlämäki kirjoitti: (28.8.2009 15:58:07)
    Draiveri on pyhä asia..

Mitäs pyhää siinä on?

Noh…sanotaan että joku kaveri tosiaan läväyttää ’kynttilän’ taivaalle ja skraadi mailan päälle ja pystyt hymyillen sanoo et ei se mitään…? ei lähde anteeksipyynnöllä se naarmu…;) ja pelifiilikseen vaikuttaa myös mailan ulkonäkö vai oonko väärässä…? 🙂

Otetaan saman verran hinnasta pois kuin miten paljon mailan ominaisuudet heikkenevät kynttiläjäljestä. Onko tämä ok?

AriYlämäki kirjoitti: (28.8.2009 16:42:04)
    Noh…sanotaan että joku kaveri tosiaan läväyttää ’kynttilän’ taivaalle ja skraadi mailan päälle ja pystyt hymyillen sanoo et ei se mitään…? ei lähde anteeksipyynnöllä se naarmu…;) ja pelifiilikseen vaikuttaa myös mailan ulkonäkö vai oonko väärässä…? 🙂

Mitä helkutin väliä sillä on kuka ne naarmut siihen mailaan saa aikaan, kun joka tapauksessa niitä ajan mittaan tulee? Ja eikös se naarmuuntunut maila toimi ihan yhtä hyvin kuin naarmuton? Sehän kai on ns. pitkässä juoksussa pääasia että maila toimii, vai mitä? Työkalujen ulkonäöllä ei oo mitään merkitystä pelaamisen kannalta.

Jos naarmut haittaa niin on todellakin paras pitää ne mailat paketissa vintillä.

monet eivät tykkää, että joku ottaa mailasi ja hypisteelee sitä
    mitä mieltä ollaan?

onko sopivaa ottaa jonkun maila

1) HYPISTELLÄ SITÄ

2) lyödä sillä

Miksi ihmeessä joku tekisi näin? Tuohan on silkkaa sabotaashia!?

vähemmän v*tuttaa ku ite vetäsee naarmut! ja kynttilänjälkiä tulee yleensä vain niille jotka 1.ei arvosta mailojaan2. ei osaa lyödä 3.ei osaa pelaa…:D ja mailojen ulkonäöllä todellakin on merkitystä pelaamisen kannalta (ainakin mun mielestä,moni väittää ettei oo mut…se kuka väittää niin aijaijai)…lyötkö mielummin uudella draiverilla vai kynsilakalla maalatulla vanhalla louskulla…? 😉

AriYlämäki kirjoitti: (29.8.2009 12:05:38)
    …lyötkö mielummin uudella draiverilla vai kynsilakalla maalatulla vanhalla louskulla…? 😉

Lyön mielummin uudenmallisella kuin vanhanmallisella draiverilla, vaikka se uudenmallinen olisi maalattu kynsilakalla.

Haha, keitä nämä ovat jotka eivät itse lyö ikinä kynttilöitä? Säännöllisesti alle 80 pelaavat ainakin vielä lyövät, joten Ari lienee poikkeuksellisen kova luu. Rapatessa roiskuu, joten tuskin sitä kannattaa yöuniaan pikkunaarmujen vuoksi menettää.

Khelde kirjoitti: (29.8.2009 14:32:46)
    Haha, keitä nämä ovat jotka eivät itse lyö ikinä kynttilöitä? Säännöllisesti alle 80 pelaavat ainakin vielä lyövät, joten Ari lienee poikkeuksellisen kova luu. Rapatessa roiskuu, joten tuskin sitä kannattaa yöuniaan pikkunaarmujen vuoksi menettää.

Ei muuten lyö, enkä lyö minäkään joten ei se Ari siinä mielessä mikään poikkeus ole. Uskallan kyllä väittää ettei kukaan joka säännöllisesti pelaa alle 80 enään lyö kynttilöitä.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 143)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #308267 kohteessamiten koskemattomia ovat omat välineesi ?

Etusivu Foorumit Välineet miten koskemattomia ovat omat välineesi ?