Aihe: Mitä sisältää liiton jäsenmaksu? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Mitä sisältää liiton jäsenmaksu?

Etusivu Foorumit Yleistä Mitä sisältää liiton jäsenmaksu?

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kiinnostukseni heräsi Suomen Golfliiton jäsenmaksun antamaan sisältöön.Syy kyselyyni on, että sain seurastani karhukirjeen maksaa Suomen Golfliiton jäsenmaksuna 30€, vaikka olen aikoinani ostanut itselleni seuraani ikuisen jäsenyyden.Raflaavaa oli, että minulle annettiin kaksi mahdollisuutta, joko maksaa suomen Golfliitolle tai erota seurastani(vaikka olen ikuisen jäsenyyden omistajan statuksella.)Vuosiin en ole liiton golflehteä tilannut sen laadun takia , mutta nyt vuoden alusta olen joutunut heittämään roskiin ko lehden sen alkaessa ilmestymään minulle.

Täällä

Alla lainaus sivulta..

Lajin harrastajille liiton jäsenseurojen jäsenyys sekä kunkin seuran jäsenyydelleen asettamien ehtojen täyttäminen antaa mm.

osallistumisoikeuden liiton- sekä kansainvälisiin kilpailuihin
    jäsen- ja tasoituskortin, jolla avautuu mahdollisuus vieraspelaamiseen sekä kilpailutoimintaan
    Suomen Golflehden (+ kenttäopas ja kilpailukalenteri)
    golf.fi -verkkopalvelun
    vastuu- ja tapaturmavakuutukset
    lahjakkaiden pelaajien maajoukkue- ja valmennustoiminnan

Liitto tarjoaa myös tietoa harrastuksen aloittamisesta, järjestää tapahtumia ja useat toiminnot ovat järjestäytyneet liiton kautta kuten senioritoimikunta ja vammaisgolf.

TeesHot kirjoitti: (14.4.2012 17:10:34)
    Täällä

Alla lainaus sivulta..

Lajin harrastajille liiton jäsenseurojen jäsenyys sekä kunkin seuran jäsenyydelleen asettamien ehtojen täyttäminen antaa mm.

osallistumisoikeuden liiton- sekä kansainvälisiin kilpailuihin
    jäsen- ja tasoituskortin, jolla avautuu mahdollisuus vieraspelaamiseen sekä kilpailutoimintaan
    Suomen Golflehden (+ kenttäopas ja kilpailukalenteri)
    golf.fi -verkkopalvelun
    vastuu- ja tapaturmavakuutukset
    lahjakkaiden pelaajien maajoukkue- ja valmennustoiminnan

Liitto tarjoaa myös tietoa harrastuksen aloittamisesta, järjestää tapahtumia ja useat toiminnot ovat järjestäytyneet liiton kautta kuten senioritoimikunta ja vammaisgolf.

Onkos tuolla golf.fi sivustolla nyt joku kohta johon pääsee vain jäsenet? Vai mitä tuolla golf.fi verkkopalvelulla nyt tarkoitetaan, eikös se ole ihan kaikille jotka klikkaa sivun auki?

Raimo Kajanen kirjoitti: (14.4.2012 16:49:08)
    Kiinnostukseni heräsi Suomen Golfliiton jäsenmaksun antamaan sisältöön.Syy kyselyyni on, että sain seurastani karhukirjeen maksaa Suomen Golfliiton jäsenmaksuna 30€, vaikka olen aikoinani ostanut itselleni seuraani ikuisen jäsenyyden.Raflaavaa oli, että minulle annettiin kaksi mahdollisuutta, joko maksaa suomen Golfliitolle tai erota seurastani(vaikka olen ikuisen jäsenyyden omistajan statuksella.)Vuosiin en ole liiton golflehteä tilannut sen laadun takia , mutta nyt vuoden alusta olen joutunut heittämään roskiin ko lehden sen alkaessa ilmestymään minulle.

Enpä maksaisi,koska sinä et ole, etkä ole koskaan ollutkaan golfliiton jäsen.
    Et voi edes olla golfliiton jäsen,koska golfliitossa voi olla sen sääntöjen mukaan vain seurat jäsenenä.
    Kun olet aikanasi ostanut ns. ikuisuusjäsenyyden,niin täytyisi tietenin tietää,mitkä ovat ehdot ns. ikuisuusjäsenelle.
    Nyt tässä on mielenkiintoinen ansa asetettu sinulle,että sinulle on annettu kaksi vaihtoehtoa,joko maksaa suomen golfliitolle tai erota seurasta.
    Suoraan sanoen sinua yritetään kusettaa,jotta sinä eroaisit seurasta,koska sinua ei voi seurasi sääntöjen ja yhdistyslain mukaan erottaa.Mutta sinä aiheutat kustannuksia seurallesi 15 euroa,jos seurasi on niin hölmö ,että sinulle lehden tilaa.Muutoin 15 euroa.
    Seurahan joutuu maksamaan golfliitolle seuran jäsenmaksun muistaakseni syyskuun lopun jäsenmäärän perusteella 30 euroa/jäsen.
    Siihen sisältyy lehti,osuutesi seuran jäsenmaksusta liitolle ja vakuutus.
    Lehti lienee puolet maksusta suurinpiirtein.
    Kun luet seurasi säännöt,niin siellä voi olla sitten kylläkin erilaisia ehtoja erottamiselle ja myös ikuisuusjäsenyyden osalta.
    Mutta sääntöjen muutoksillakaaan ei vältämättä voida poistaa saavutettuja etuja.

Tämä on hieman rinnastettavissa tähän kunniajäsenyyteen ,jolloin kunniajäsen on jäsenmaksusta vapaa.

Olisi mukava nähdä tämänkin seuran säännöt,mitä siellä sanotaan,mutta en menisi kyllä eroamaan,vaan katsoisin ,mikä on seurasi seuraava liike asiassa.
    Jos erottavat,niin valitustiehän on sinulle helppo,valitus urheilun oikeusturvalautakunnalle.Maksaa sinulle 200 euroa ,jos häviät jutun.
    Mutta kusetukselta haiskahtaa.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #427365 kohteessaMitä sisältää liiton jäsenmaksu?

Etusivu Foorumit Yleistä Mitä sisältää liiton jäsenmaksu?