Aihe: Mistä pelaat? - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][12]
KilpailuaSuomalaista

Mistä pelaat?

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä pelaat?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 50)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #401098 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    mac

-jake- kirjoitti: (12.10.2008 22:36:12)
    Tänään oli viimeinen kierros Vaaralla 73 joten ei kehumista. Ballmarker kyllä mä ton sun piikin ymmärsin,mut en sitä mistä ärsyynnyt, mut meitä on moneksi. Kyllä Golf on laji jota pelataan valkoisilta,mikä on edes jotain mikä kertoo tasosta. Oulussa ei ole noita mustia aloituksia. Mahtaa ne olla vaikeissa paikoissa? Pelataanko kisoja noilla kentillä pelkästään mustilta. Onko Linnan kentällä käytössä mustat? Pakko on päästä sinne ensi kesänä jos kerta on Suomen vaikein kenttä. Mutta nyt on kausi ohi,jotain jäi käteen tällä kaudella paras muisto oli par nelosella 26cm päähän reijästä. Kyllä mitattiin oli pelikaverilla oikea mitta mukana. Tosta tuli mieleen mikä se on jos tekee par 4:lla hole in onen,ei tietänyt myöskään peliseurani silloin. Oikein mahtavaa talvea kaikille ja kesän odotusta.

Olisko syytä korja tota tulosta sen verran että tulos on NETTO 73 KÖ? Ei Linna todellakaan ole Suomen vaikein kenttä….

#401099 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Tee

Monilla ulkomaan kentillä on ne ihan takimmaiset mustia.

Sieltä ne ammattilaiset pelaa. Ja tyhmät tuupparit…

#401100 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mutta nyt on kausi ohi,jotain jäi käteen tällä kaudella paras muisto oli par nelosella 26cm päähän reijästä. Kyllä mitattiin oli pelikaverilla oikea mitta mukana. Tosta tuli mieleen mikä se on jos tekee par 4:lla hole in onen,ei tietänyt myöskään peliseurani silloin. Oikein mahtavaa talvea kaikille ja kesän odotusta.

Mikäs väylä oli kyseessä ja mistä kohtaa huitaisitte avaukset? Olihan se eka pallo eikä mikään varapallo tai mulligani?

#401101 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mitä siellä Oulussa oikein juomaveteen tai maitoon sekoitetaan? Ensin oli ne B-rapun skinit, sitten tuli jugi ja sitten tämä jake…

#401102 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

januz kirjoitti: (13.10.2008 9:29:16)
    Mitä siellä Oulussa oikein juomaveteen tai maitoon sekoitetaan?

oosny!
    Ai niin, just huomasin etten minä enää Oulussa asustakaan 🙂

#401103 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mitä siellä Oulussa oikein juomaveteen tai maitoon sekoitetaan? Ensin oli ne B-rapun skinit, sitten tuli jugi ja sitten tämä jake…

Ettei vaan Juki olis taas vaihtanut nimimerkkiä?

#401104 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tosta tuli mieleen mikä se on jos tekee par 4:lla hole in onen,ei tietänyt myöskään peliseurani silloin.

Se on Hole In One.

#401105 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

maksy kirjoitti: (13.10.2008 12:00:18)

Tosta tuli mieleen mikä se on jos tekee par 4:lla hole in onen,ei tietänyt myöskään peliseurani silloin.

Se on Hole In One.

Niin tai siis Ace.

#401106 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kyllä se oli normaali avaus valkoisilta.Kyseessä oli Vaaran 6 väylä 299m valkoisilta.

#401107 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Elikkä toi Ace on oikea nimikö kyseiselle lyönnille?

#401108 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Taitaa siellä konttorin nurkassa olla kiva viisastella. Mutta kun ahdistaa niin pakkohan se on johonkin purkaa. Toi ei ny ole kovin täyspäisen juttuja skinit? juomavesi? paneppa lääkitys kuntoon ja aloita puhtaalta pöydältä.

#401109 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

-jake- kirjoitti: (13.10.2008 13:20:49)

Taitaa siellä konttorin nurkassa olla kiva viisastella. Mutta kun ahdistaa niin pakkohan se on johonkin purkaa. Toi ei ny ole kovin täyspäisen juttuja skinit? juomavesi? paneppa lääkitys kuntoon ja aloita puhtaalta pöydältä.

Taitaa olla nyt -jake-:lla näytön paikka.
    Ensi vuonna saavut siis GPI 2009:iin ja koska se pelataan keltaisilta, ei ton tason pelimiehelle varmaankaan brutto 70:n alitus ole homma eikä mikään, kun kerran 73:kaan ei enää tunnu oikein miltään.
    Täällähän voitais kerätä Sinulle jonkinlainen stipendi 6:lla alkavasta BRUTTOtuloksesta.
    Saat pelata Gallalla tai Titulla, ihan kummin päin vaan. Muttei molemmilla yhtäaikaa.

Mä voin aloittaa ja laitan peliin 50€.

#401110 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ensi vuonna saavut siis GPI 2009:iin ja koska se pelataan keltaisilta, ei ton tason pelimiehelle varmaankaan brutto 70:n alitus ole homma eikä mikään, kun kerran 73:kaan ei enää tunnu oikein miltään.
    Täällähän voitais kerätä Sinulle jonkinlainen stipendi 6:lla alkavasta BRUTTOtuloksesta.
    Saat pelata Gallalla tai Titulla, ihan kummin päin vaan. Muttei molemmilla yhtäaikaa.

Mä voin aloittaa ja laitan peliin 50€.

Ei tarvitse mitään rahaa kerätä mutta kanssasi pelaisin kyllä mieluusti. Kytäjän SE tai Vanajanlinna. Nehän oli sinun mielestäsi ne vaikeimmat. Pelaamme ne ensikesänä jos sinulle passaa. Olen luvannut itselleni käydä noi kentät kesällä 2009. Ajankohtana voisi olla heinäkuu viimeinen viikko. Olen Tahkolla 3viikkoa alusta Heinäkuuta. Joten pääsemme (pullistelemaan) molemmat omilla taidoillamme ja ihan kahdestaan. Joten tämmöinen ehdotus sinulle. (Tietenkin valkoisilta)

#401112 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

-jake- kirjoitti: (13.10.2008 14:53:25)
    Ei tarvitse mitään rahaa kerätä mutta kanssasi pelaisin kyllä mieluusti. Kytäjän SE tai Vanajanlinna. Nehän oli sinun mielestäsi ne vaikeimmat. Pelaamme ne ensikesänä jos sinulle passaa. Olen luvannut itselleni käydä noi kentät kesällä 2009. Ajankohtana voisi olla heinäkuu viimeinen viikko. Olen Tahkolla 3viikkoa alusta Heinäkuuta. Joten pääsemme (pullistelemaan) molemmat omilla taidoillamme ja ihan kahdestaan. Joten tämmöinen ehdotus sinulle. (Tietenkin valkoisilta)

Sopii. Pelataan Kytäjän SE. Palataan asiaan ensi vuonna. Muista muistuttaa mua.

#401113 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Lavantauti kirjoitti: (13.10.2008 15:37:50)
    Sopii. Pelataan Kytäjän SE. Palataan asiaan ensi vuonna. Muista muistuttaa mua.

Varmaan moni muukin kuin minä pisti jo herätyskellon soimaan ensi vuodelle.

#401114 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jaa että kahdestaan Jake ehdotteli ja heinäkuussa. mitähän CM siihen sanoo? ’juu menkkää vaan kahdestaan, kenttä onkin ihan tyhjä’.

Mutta kyllä sinne muitakin tulijoita voisi olla. Oulun herrat on aina näkemisen arvoisia.

#401115 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Lavantauti kirjoitti: (13.10.2008 13:38:04)

Jake, pitäisköhän sun yrittää ensin pudottaa händärisi edes 20:n alapuolelle punasilta tai keltasilta. Onkohan valkoset sulle liian vaikeet kun händärisi ei oo ton alemmas pudonnut kuin 24:ään?

#401116 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Bulls Hit kirjoitti: (13.10.2008 10:59:29)

Kyllä tuo jake taitaa olla ihan eri henkilö.

#401117 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

-no eagle- kirjoitti: (13.10.2008 17:51:06)

Kyllä tuo jake taitaa olla ihan eri henkilö.

Mutta et ole siitä ihan varma….?

#401118 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Eri henkilöistä täytyy olla kyse, vaikka samankaltaisuuttakin löytyy. Jake sentään sanoo tehneensä tuloksen (unohdetaan nyt oliko se brutto vai netto), eikä vain lähteneensä yrittämään. Ja kyllä Jaken viesteistä paistaa läpi samanhenkisyys edustamansa seuran (Härmä golf) kanssa.
    …clip…
    Ylihärmään on rakennettu todella täysipainoinen golfkenttäkokonaisuus. Härmä Golf & Academyn golfkenttä tulee olemaan Eurooppa Tour -tason Golf-areena ja samalla korkealuokkainen golfpelin opetus- ja harjoitteluakatemia. Kentän rakentamisen ensimmäinen vaihe on valmistunut keväällä 2004, jolloin käytössä ovat harjoitusalueet ja ’etuysi’.
    …clip…

Vaatimattomuus ei kaunista, ainakaan Etelä-Pohjanmaalla…

#401119 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ballmarker kirjoitti: (13.10.2008 17:54:35)
    Mutta et ole siitä ihan varma….?

Se mitä ihmettelen on tuo hcp 24 ja alle parin kierrokset ja muka holari 299 m Vaaran 6:lla..sen voi kyllä myötiksessä hyvinkin lyödä päälle mutta holari….tolla händärillä…seems unlikely…vähän niinku kaapo juttua, mutta voi olla todellinen henkilökin…mene ja tiedä.

Kuiri ja Savolampi vois tehdä tollasia tempauksia..mutta niilläkin hcp 0 tai +1,5 tms.

Olin jo aiemmin vapaaehtoinen kiertämään tasoituskierroksen hemmolle, mutta ei tullut vastausta.

#401120 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No joo…

Olikos se tulos nyt sit brutto vai netto? 24 tasoituksella…

Sen verran -no eaglen- kirjoitukseen tosta holarista, jos sen kerran voi lyödä oikeissa olosuhteissa yhdellä päälle, niin miks ei vois holarikin onnistua? Ei se ainakaan tasoituksesta ole kiinni…

Ja se on todellakin hole in one, holari, ässä, ace tai miten sitä kukin nimittää. Albatrossi se EI ole vaikka onkin -3…

Itse pelaan muuten keltaisilta, paitsi kerran valkoisilta Sveitsissä (ei Hyvinkäällä)…. tulos 93 brutto…

#401121 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ompeson kirjoitti: (16.10.2008 12:06:47)
    Ja se on todellakin hole in one, holari, ässä, ace tai miten sitä kukin nimittää. Albatrossi se EI ole vaikka onkin -3…
    .

-1 on birkku, -2 on eagle ja -3 on alba. Te voitte mennä niitten säkäholareitten ja Ässien kanssa vaikka Ouluun pelaamaan skinejä. B-mallin.

#401122 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Itse pelaan muuten keltaisilta, paitsi kerran valkoisilta Sveitsissä (ei Hyvinkäällä)…. tulos 93 brutto…

Kerran viimekesänä pelasin Virpiniemen valkoisilta 39 pb…ei taida juuri kenttää paljon muuttaa muutaman metrin lisäpituus…silloin tällöin joutuu ottamaan pidemmän mailan kuin keltaisilta….itse asiassa saattaa jopa saada kentän näyttämään järkevämmältä, varsinkin jos lyöntipituudet ei ole muutoinkaan ongelma..lyhytlyöntiselle valkoiset saattavat aiheutta stressiä.

Vastaavasti jos talvigreenit pelaa huonolla pallolla on tilanne sama kuin normaalisti pituuksien puolesta suhteessa valittuun mailaan ( olihan tuo ymmärrettävää suomea ? ).

#401123 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

Tää voi olla hiukka OT, mutta eipä Hyvinkään Sveitsissä kenttää olekaan.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 50)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #401091 kohteessaMistä pelaat?

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä pelaat?