Aihe: Mistä löytyisi hieno kuva hienosta kentästä? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Mistä löytyisi hieno kuva hienosta kentästä?

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä löytyisi hieno kuva hienosta kentästä?

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hakusessa olisi huippulaatuinen ja hieno valokuva ihan mistä tahansa golfkentästä. Kuvan pitäisi olla sen verran hiano että sitä jaksaisi pöntöllä vääntäessä katella seuraavat 40 vuotta. Tarkoitus on tulostaa se siis WC:n seinälaattoihin noin 2 x 2 metrin kokosena. Hullujahan me.

Kelpaako nämä, taitaa olla vähän pieniä, mutta jos printtaat sen vain yhteen laattaan kerralla niin on sitten enemmän kuvia:
    Golfkenttä

Tuolla vähän enemmän:
    paljon golfkenttiä

Tuli edelliseen joku ihan väärä linkki, oikea tässä:
    oikeat

Unohda edelliset, täällä on paljon hienoja kuvia ja isoina:
    isoja kuvia kentistä

Harmi kun on niin pieni paskahuusi ettei noin isot kuvat sinne mahdu, mutta tässä on yksi kauneimpia kuvia mitä olen golfkentistä koskaan nähnyt. Tämän minä printtaisin hyyskän seinään jos vaan mahtuisi.

2m x 2m vähintäin

Toisaalta makuuhuoneessa on kyllä aika laaja kattopinta-ala?

Henkka kirjoitti: (18.9.2007 10:32:41)
    Harmi kun on niin pieni paskahuusi ettei noin isot kuvat sinne mahdu, mutta tässä on yksi kauneimpia kuvia mitä olen golfkentistä koskaan nähnyt. Tämän minä printtaisin hyyskän seinään jos vaan mahtuisi.

2m x 2m vähintäin

Toisaalta makuuhuoneessa on kyllä aika laaja kattopinta-ala?

Pääsitkö C.B.n lähietäisyydelle tänä vuonna?? Ei tainnut pelata tänä vuonna sunnuntaina.!

otso kirjoitti: (18.9.2007 10:53:51)
    Pääsitkö C.B.n lähietäisyydelle tänä vuonna?? Ei tainnut pelata tänä vuonna sunnuntaina.!

En valitettavasti tänä vuona enää ja ei valitettavasti tänä vuona enää.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473305 kohteessaMistä löytyisi hieno kuva hienosta kentästä?

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä löytyisi hieno kuva hienosta kentästä?