-
JulkaisijaArtikkelit
-
Olen etsinyt useista golfalan ja ulkoiluvarusteliiikkeistä syksyiselle kentälle sopivia vedenpitäviä kenkiä kokoluokassa 48 -49, mutta turhaan. ’Isot koot menevät aina ensiksi…’ Parista postimyyntifirmasta mahdollisuuksia löytyy, mutta haluaisin tukea pienehköjä yrityksiä. Löytyykö forumilta vinkkejä kokorasismin kukistaneista yrityksistä Salpausselän eteläpuolelta ? Vihjettä kanoottien ostamisesta en tarvitse…
Ei sellaisia liikkeitä olekaan jotka on ’erikoistuneet’ pitämään varastossa isoja golfkenkiä.
Mä olen lapsellisen pienen 47-kanoottini kanssa pahoittanut mieleni niin monesti kivijalkoja ryynätessäni, että tilaan nykyään lähes poikkeuksetta golfkengät netistä. Homma on helppoa kun tiedän minkä merkkiset/malliset kengät haluan.
Kesällä kävin Peltomäessä kenkiä kattelemassa ja sain vastauksen että he ei edes ota varastoon yli 46:n kenkiä.
Loytyy isompaakin, mutta tossa 15 (US -> 48 EUR?) koossa on aika paljon valinnan varaa.
Lavantauti kirjoitti: (11.9.2014 11:42:22)
Ei sellaisia liikkeitä olekaan jotka on ’erikoistuneet’ pitämään varastossa isoja golfkenkiä.Mä olen lapsellisen pienen 47-kanoottini kanssa pahoittanut mieleni niin monesti kivijalkoja ryynätessäni, että tilaan nykyään lähes poikkeuksetta golfkengät netistä. Homma on helppoa kun tiedän minkä merkkiset/malliset kengät haluan.
Kesällä kävin Peltomäessä kenkiä kattelemassa ja sain vastauksen että he ei edes ota varastoon yli 46:n kenkiä.
Viimeksi ostin NIKKORGOLFin 46,5 piikittömät ( siis irtopiikittömät ) kengät Siikajoelta vikko sitten à 50 euroa pari…kuten Vagabondan siniset nahkakengät Stokkan kupeessa VIMAssa Oulussa ja Real DEALin LAKAI kengät kivijalassa….niinikään Oulussa.
Siikajoella oli 14 koon ( 48 ) kolopallokengät myös.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)