Aihe: Mistä kaikesta turhia penaltteja - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Mistä kaikesta turhia penaltteja

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä kaikesta turhia penaltteja

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188987 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Seniorin avaaman ’montako lyöntiä’ keskustelun pohjalta aloitin tähän uuden. Eli mistä kaikesta olet saanut / antanut / tiedät saadun tai annetun penaltteja jotka eivät ole golfin sääntöjen mukaisia?

#501040 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Löin palloni väärälle viheriölle. Sain dropista muistaakseni kaksi penalttia

#501041 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tässä yksi, tosin vain tilapäinen penaltti. Pallo jäi tuetun puun juureen. Droppasin sen ulos, mutta sivurinteessä pallo pomppasikin vasemmalle ja osui bägiini tai paremminkin kärryni pyörään. Tuomari sattui olemaan paikalla ja ilmoitti heti, että kaksi penalttia: syy pallon osuminen omiin varusteisiin.

Kun tulin klubille 18:ta, tuomari hölkkäsi vastaan ja perui penalttinsa. Oli tutkinut sääntökirjaa. Dropattavana ollut pallo ei ollut vielä pelissä, kun se osui varusteisiini

#501042 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kerran löin puu-vitosella kaveria takaraivoon tehdessäni harjoitus-svingiä..däääm!!

#501043 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Se taisin olla minä joka sai puufemmasta päähänsä vuonna -85. Hiukset ei kasva vieläkään kyseisessä kohdassa. Ei oikein lyömässä ollut heppu arvostanut pientä manausta joka suustani pääsi mailan kilahtaessa kallooni, mutta kyllä kirpaisi.

Taisit muuten faarao tehdä sen holen sinne yhdentoista tiin viereiseen mainoskylttiinkin. On ne sentään se vaihtanut. Mutta et saa koskaan anteeksi minulle aiheuttamaasi henkistä väkivaltaa.

#501044 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

mitä? nyt olet kyllä selvästi erehtynyt..taitaa tässä olla kyseessä eri höseltäjä kuin minä..:D

#501045 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No en salettiin ole erehtynyt. Sama tumpelo joka pisti siitä samasta reiästä toisenkin soketin perään.

Ei se tosin ihan vuonna 85 ollut. Mutta minähän ole tunnetusti kova liioittelemaan.

Koski kyllä niin p*leesti.

#501046 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tämä on hyvä ketju, joten siirrän omankin vastaukseni tänne.

Juniori siis sanoikilpailussa: Voi v—u s—–a!

Tähän vanhempi totesi, että siistipä kielenkäyttöäsi tai saat penaltin.

Muutaman reiän jälkeen junnu löi ilkeän topin poikittaiseen veteen kommentein: ’J——-a, s——n v—u, p—-le!

Tähän isälliseksi heittäytynyt merkkari: – Se on nyt sitten yksi rankkari.

Kauhea vääryyshän siinä tapahtui, mutta juniorin oma vikahan oli, ettei hänkään osannut sääntöjä vaan allekirjoitti rankkarilla höystetyn kortin.

Vai tapahtuiko vääryyttä sittenkään…?

#501047 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ei kiroilusta voi penaltia antaa. ite oon junnu ja tunteenpurkauksia tulee useamminkin…

#501048 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei voikaan, juurihan pääsin siitä kirjoittamasta. Luepa edellinen viestini ajatuksen kanssa niin pääset perille mistä taas olikaan kyse.

#501049 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minä otin 4 penalttia ylimääräisestä mailasta kilpailuissa. Ostin uuden bägin ja löin joka reiän täyteen mailoja laskematta niitä.

#501050 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tässä piti kerätä tietoa aiheettomista penalteista. 4 penalttia Sinulle tarkoittaa, että olet pelannut 2 väylää enemmän kuin 14 mailaa bägissäsi. Eli saamasi rankut olivat sääntöjen mukaisia.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #501049 kohteessaMistä kaikesta turhia penaltteja

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä kaikesta turhia penaltteja