Aihe: Mistä hankin greenfeen - Golfpiste.com

27.1.–3.2. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][6]
KilpailuaSuomalaista

Mistä hankin greenfeen

Etusivu Foorumit Matkailu Mistä hankin greenfeen

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen lähdössä 2-9.6 tällaiseen paikkaa: Sunset Bech Club, Avenida del Sol, 5-E-29630, Benalmàdena, Costa-Malaga, Spain.
    Onko suosituksia kentästä/kentistä. hcp;ni on 15 Mistä varaan greenfeet .

kirjoitti: (26.1.2006 13:35:37)
    Olen lähdössä 2-9.6 tällaiseen paikkaa: Sunset Bech Club, Avenida del Sol, 5-E-29630, Benalmàdena, Costa-Malaga, Spain.
    Onko suosituksia kentästä/kentistä. hcp;ni on 15 Mistä varaan greenfeet .

Hanki ny vaikka nimimerkki ens alkuun… hmmm, minkäslaisella profiilivirityksellä tuo muuten onnistuupi?

Kesäkuussa on jo voimassa edulliset kesä green fee-hinnat Costa Del Solin kentillä eikä silloin enää kentillä ruuhkia ole. Eli ei tarvitse varata aikoja etukäteen, menet vaan suoraan klubille caddie masterin tiskille ilmoittautumaan.
    Torrequebradan kenttä on lähinnä hotelliasi, mutta heillä ei ole ollut käytössä kesähintoja vaan green fee on ollut kesäisinkin suht kallis, noin 80 €.
    Lähellä olevista kentistä voisin suositella Santanaa, LaCalaa, Alhaurinia ja Cabopinoa, miksei Mijastakin.
    Par1Golfista voi kyllä tilata ajat etukäteen, mutta ei tarpeellista kesäaikaan.Par1Golf

Linkin takaa kuvia ja tarinaa alueen kolmesta kentästä. Kentille kannattaa varausasioissa soitella suoraan aivan kuin täällä kotosuomessakin. Torressa saa jopa hyvällä tuurilla palvelua suomeksi, jos sattuu oikea rouva luuriin.

Kuvia kentiltä

http://www.par1golf.com täältä löydät gf hinnat ja muut tarvittavat tiedot

Lauro on kenttänä tosi hyvä, sinne pääset hyvin Benalmadenasta Malagan ohitustietä tai sitten, jos haluat ihailla maisemia Mijaksen kylän läpi oikaisemalla. Itse pidän myöskin Mijakasesta, joka sijaitsee lähellä Fuengirolaa ja on täten helppo mennä taksillakin. Mijaksen Los Olivos on kivan avoin. Alhaurinia en voi suositella ja siellä sinulla on oltava ehdottomasti golfauto. Alhaurin on tehty vuorille ja se kertonee kaiken. Itse en pidä kentistä, jotka ovat kapeita rännejä ja greenit sijoitettu rotkojen taakse. Pidän skottityylisistä pititkistä linkseistä. Osasyynä saattaa olla, että olen pitkälle lyövä. Jolloin vähäinenkin poikkeama päätyy asuntoalueelle tai rakennustyömaalle. Kuten Alhaurinissa. Paradoria voisit kokeilla myös, se on alueen vanhin kenttä.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #640346 kohteessaMistä hankin greenfeen

Etusivu Foorumit Matkailu Mistä hankin greenfeen