Aihe: Missä huhtikuun taustakuva? - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Missä huhtikuun taustakuva?

Etusivu Foorumit Yleistä Missä huhtikuun taustakuva?

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Huhtikuu on jo pitkällä, mutta golfpiste.com:ssa on tarjolla edelleen vain maaliskuun taustakuva. Eikö löydy kuvia vai onko kalenteri talviajassa? Hienoja kuvia katsoo ilokseen, joten päivitystä peliin.

Maalaistollo kirjoitti: (3.4.2012 7:25:44)
    Huhtikuu on jo pitkällä, mutta golfpiste.com:ssa on tarjolla edelleen vain maaliskuun taustakuva. Eikö löydy kuvia vai onko kalenteri talviajassa? Hienoja kuvia katsoo ilokseen, joten päivitystä peliin.

TV Viihde lopettaa toimintansa 30.4, eikä varmaankaan ole kiinnostunut enää sponsoroimaan taustakuvan mainospaikkaa.

Se näissä ilmaisissa palveluissa on ikävä puoli, ettei käyttäjä oikein voi vaatia mitään. Jos palveluntarjoaja ei saa kuvalleen sponssia eli tulo jää saamatta, niin ei laiteta sitten kuvaa ollenkaan, jolloin käyttäjä äänestää jaloillaan. Mutta mitäpä minä analoginen golfaaja käyn neuvomaan digitaaliajan ihmisiä…

Mulla on taustalla vuoden 2010 huhtikuun kuva Augustan 12 väylän greeniltä. Kuva on otettu sieltä veden takaa ja greenillä tepastelee Phil itse. Ja tuota taustakuvaa ei tarvitse vaihtaa, on se niin hieno:)

Olen kade 🙁

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #427855 kohteessaMissä huhtikuun taustakuva?

Etusivu Foorumit Yleistä Missä huhtikuun taustakuva?