Aihe: Minnin ja Mikon uutispommit - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Minnin ja Mikon uutispommit

Etusivu Foorumit Yleistä Minnin ja Mikon uutispommit

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mitähän toi Teemu vihjailee Sunnuntaina kuultavista uutisista? Minulla on tietty epäilys asiasta. Mikon kohdalla lienee kysymys houkuttelevasta tarjouksesta, jonka Britney Spears tekstaili suoraan Ossianin kännykkään. Ellen Ford on tarjonnut viikon täysihoitoa klinikallaan periaatteella ’ pay on take two’. Kun Britney kuuli, että Mikko on heilunut kännissä kaupungilla ja hukannut putterin ja draiverin, hän pyysi Mikkoa mukaan tähän houkuttelevaan diiliin. Ellen Ford lupasi myös, että muisti palautuu viikossa ja mailat löytyvät. Minni taas pelästyi uutista, joka mukaan LPGA:n seuraava kisa pelataan vastoin ennakkosuunnitelmia Irakissa tarkoituksella kohottaa sotilaiden itsetuntoa. Alunperin Natalie Gulbisin ideasta (varastettu Dolly Partonilta) lähtenyt sotasuunnitelma perustuu siihen että, Maria Hjorth ja Laura Davis astuvat jokaisen cutin missaavan leidin varpaille. Minni päättääkin palata loppukaudeksi Eurooppaan, jossa pelaaminen on paljon turvallisempaa myös siksi, että ihmiset eivät kuvittele neliödraiveria Smith&Wessoniksi. Onko muita veikkauksia uutisista?

fukke diise saisse kirjoitti: (31.3.2007 6:03:18)

Onko muita veikkauksia uutisista?

Noh
    Ne menee keskenään naimisiin tiätysti, ja Minni kuudennennella kuulla raskaana, ja tuleva lapsi on tiätysti roopen, mutku roope haluaa pelata vain golffia, niin hän anto pakit minnille.
    Mikko tempas sankarin viitan hartioilleen, tuli hätiin, ja kosi minniä

Eikös huomenna ole aprillipäiväkin ja pääsiäsnoidat tulevat rimputtamaan ovikelloa vitsojen kera ;o).

Niinpa, huomenna julkaistava uutinen, oli se mika tahansa niin ma en ainakaan usko 🙂

No nyt menitte ja paljastitte koko jutun idean, maku meni jopa purukumista 🙁

Turhaan se Roope pelkästään golffii pelaa, kosk eihän se edes osaa(verrattuna esim. Mikkoon) joten kyllä mä uskon enemmän tohon ekaan juttuun. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

XTT

the star of future kirjoitti: (31.3.2007 13:10:55)
    Turhaan se Roope pelkästään golffii pelaa, kosk eihän se edes osaa(verrattuna esim. Mikkoon) joten kyllä mä uskon enemmän tohon ekaan juttuun. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

En ny ihan noinkaan sanois..

Musta tuntuu, että Mikko alkaa kenttäarkkitehdiksi.

Itse asiassa Minnin paluu Eurooppaan vähäksi aikaa voisi olla jopa järkevää.

Nimetön

Ilonen perustaa tietty ravintolan ihan niin kuin kelpo NHL-pelaajatkin (ainakin haaveilevat). Byääh.

varapallo kirjoitti: (31.3.2007 19:44:59)
    Musta tuntuu, että Mikko alkaa kenttäarkkitehdiksi.

Itse asiassa Minnin paluu Eurooppaan vähäksi aikaa voisi olla jopa järkevää.

Mikon osalta osuit oikeaan ja se on hieno asia. Minnin osalta et valitettavasti osunut oikeaan. Olihan se oikea uutispommi kun oma ukko lähtee caddieksi! Olis vaan siirtyny Eurooppaan..

Apinaa koijataan, apinaa pumpataan… 🙂 Hauskaa aprilllipäivää vaan kaikille!

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #479943 kohteessaMinnin ja Mikon uutispommit

Etusivu Foorumit Yleistä Minnin ja Mikon uutispommit