Aihe: Minkä ikäinen olet? - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Minkä ikäinen olet?

Etusivu Foorumit Yleistä Minkä ikäinen olet?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188964 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tämän keskusteluryhmän muoto on varsin alkeellinen. Siinä ei voi selvittää keskustelukumppanistaan oikeastaan mitään. Minä ainakin olisin halukas tietämään useaan kertaan kysellyn tasoituksen ohella millaisten henkilöiden kanssa keskustelen. Niinpä minkä ikäinen henkilö nimimerkkisi taakse kätkeytyy? Kauanko olet harrastanut golfia? Oma nimimerkkini on harhaanjohtava (se on lyhenne harrastusteni rahoittamista varten perustamastani yhtiöstä). Olen paria päivää vaille 58-vuotias seniori ja golfia on takana ruhtinaalliset vuosi ja pari kuukautta. Erityisen mielelläni kuulisin, onko palstalla muita senioreja kuin luonnollisesti Seniori ja Mäkisuksi?

#500758 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minä olen 35-vuotias, golf-iältäni kuitenkin vielä lapsi. Pelikesiä on takana vasta neljä.

#500759 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hekkasen kanssa ihan samoilla linjoilla, ikää 35 ja pelikesiä takana 4.

#500760 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Katsokaahan täältä vuoden alusta aihetta laajemminkin käsitellyt viestiketju. Prboyn omakin viesti löytyy tuolta…

#500761 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ikää on 55 ja golfin aloitin 1989. HCP nyt 9.3.

#500762 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Tuoppi, oli hauskaa katsella laittamastasi linkistä tämän porukan tietoja. Minä en vielä silloin täällä keskustellut ja nytkin satunnaisesti.

Golflady on 41-vuotias ja kolmas kausi golfia takana. Tasoitus 33 ja seura StLG.

#500763 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Tuoppi, tulihan todistetuksi, että muistini on lyhyempi kuin 10 kuukautta! – vanhuus ei tule yksin.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #500759 kohteessaMinkä ikäinen olet?

Etusivu Foorumit Yleistä Minkä ikäinen olet?