Aihe: Miljardi urheilusta palkkana! F1 ei ole urheilua. - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][22]
KilpailuaSuomalaista

Miljardi urheilusta palkkana! F1 ei ole urheilua.

Etusivu Foorumit Yleistä Miljardi urheilusta palkkana! F1 ei ole urheilua.

Esillä 13 viestiä, 101 - 113 (kaikkiaan 113)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • EFC

    Parti kirjoitti: (16.1.2010 22:57:22)
    Nigel oli toinen listalla.
    Ivan tuli listani ulkopuolelta joten toinen itäblokin karvapallisti odottaa paljastamistaan.

    Pakkohan se on vielä arvata, kun vihjettäkin heitetään: Marat Safin? Ja varmaan sitten pelannut Moskovan ET-kisassa?

    Kelpaako Sven Tumba Johansson. Hankkiko S-T rahaa pelaamalla golffia?

    Ilie Nastase haaveili jossain vaiheessa pelaavansa pro-golfia. En ole varma pääsikö kaveri niin pitkälle että olisi saanut kortin johonkin kisaan.

    Parti kirjoitti: (17.1.2010 13:33:45)
    Ilie Nastase haaveili jossain vaiheessa pelaavansa pro-golfia. En ole varma pääsikö kaveri niin pitkälle että olisi saanut kortin johonkin kisaan.

    Nastase on Romaniasta ei muinaisesta Tsekkoslovakiasta. Siitä ei ole tietoa yrittiko golf ammattilaiseksi.

    MacG kirjoitti: (17.1.2010 14:03:45)
    Nastase on Romaniasta ei muinaisesta Tsekkoslovakiasta.

    Juuri näin. Itäblokkia kuitenkin.

    EFC

    Sen verran jäi vaivaamaan tuon Russian Openin kanssa, että joutui googlaamaan asiaa ja se olikin Yevgeny Kafelnikov, joka kyseiseen kisaan osallistui vuonna 2005.

    tgc

    Nigel Mansell kertoili loistavan F-1 -uransa päättyessä pressitilaisuudessa, että urheilu ei jää tähän: hänen seuraava tavoitteensa on amatöörien maailmanmestaruus golfissa.Hän pelasi silloin tasoituksella 1. Ja kun pro-ameista ei makseta vaan niistä joutuu yleensä maksamaan, ei Nigel taida täyttää kilpailun sääntöjä.
    Olisin ehdottanut Michael Jordania (sanottukin jo) ja toiseksi vaikka Kimi Räikköstä joka siirtyy Formula ykkösistä ralliin ’tienaamaan’. WHAHAH!

    Koska palstan nimi on mikä on, pistän yhtä vaikean. Oikea vastaus tsekattu WHO:lta (Maailman Terveysjärjestö):

    Kun ammattilaisurheilu jätetään pois, mitkä kolme ovat vaativuusjärjestyksessä maailman kovimmat ammatit? Palkintona kolmen tuubi klubisi osoitteella palloja, merkki toivomuksen mukaan, mutta Suomessa yleisesti myytävä.

    Lopuksi lisään (jos Mansell sittenkin ehti hankkia pron paperit) listaan itseni. Vaihdoin koripallosta ralliin ja kuittasin MM – luokkavoitosta ns. ruskean kirjekuoren. Selvää ammattilaisuutta.

    Se potassa joka aamu oleva jalka on vieläpä nimenomaan vasen jalka, viitaten tuossa hieman ylempänä olevaan osuvaan tietoon.

    EFC

    tgc kirjoitti: (17.1.2010 18:10:53)

    Koska palstan nimi on mikä on, pistän yhtä vaikean. Oikea vastaus tsekattu WHO:lta (Maailman Terveysjärjestö):

    Kun ammattilaisurheilu jätetään pois, mitkä kolme ovat vaativuusjärjestyksessä maailman kovimmat ammatit? Palkintona kolmen tuubi klubisi osoitteella palloja, merkki toivomuksen mukaan, mutta Suomessa yleisesti myytävä.

    Olisko: lääkäri, päätoimittaja ja… mennään noilla kahdella 😉

    ts

    tgc kirjoitti: (17.1.2010 18:10:53)

    Lopuksi lisään (jos Mansell sittenkin ehti hankkia pron paperit) listaan itseni. Vaihdoin koripallosta ralliin ja kuittasin MM – luokkavoitosta ns. ruskean kirjekuoren. Selvää ammattilaisuutta.

    Tolla perusteella mä olen sitten kaksinkertainen ammattilainen ja sä yksinkertainen 😉

    Parti kirjoitti: (16.1.2010 19:39:52)

    Tilpehööri kirjoitti: (16.1.2010 15:26:09)
    Muuten, harvinaisen monet kaikenmaalaiset autourheilun huiput pitävät sesongin ulkopuolella yhtenä kuntoilumuodoista juuri golfia.

    Pimeän lauantai-illan ratoksi pistän tietokilpailun pystyyn: Nimeä kaksi jonkun muun lajin huippu-ammattilaista jota ovat yrittänet ansaita rahaa myös golfia pelaamalla.

    Älkää laittako sanoja suuhuni, edelläoleva ’Tilpehööri kirjoitti:’ on suora lainaus tgc:n tuotoksesta..

    Joku roti sentään padanjauhamisessakin..?

    Olen pahoillani väärästä lainauksesta. Näppihäiriö.
    Lainaamini teksti on siis oikeasti tgc:n näppikseltä, kuten jokainen voi alempaa ketjusta lukea.

    Parti kirjoitti: (18.1.2010 18:20:08)
    Olen pahoillani väärästä lainauksesta. Näppihäiriö.
    Lainaamini teksti on siis oikeasti tgc:n näppikseltä, kuten jokainen voi alempaa ketjusta lukea.

    Älä suotta minun takia ole pahoillaan. En vain halua viedä kunniaa moisesta aivopierusta, vaikkakin se profiilini sopisikin..

    Pitäähän sentäs jotain kunnioitusta olla päätoimituksen puoleen – olkoonkin entinen.

    tgc kirjoitti: (17.1.2010 18:10:53)
    Se potassa joka aamu oleva jalka on vieläpä nimenomaan vasen jalka, viitaten tuossa hieman ylempänä olevaan osuvaan tietoon.

    Jos viittaat Myyrän tiedonantoon, niin voin kertoa että puskaan menee tuo(kin) arvailusi.

    Totuuden nimessä voin kertoa, että se on kolmijalasta keskimmäisin ja jäykin joka siihen aamuastiaan osuu. Anteeksi, jos kyvyttömät ei pysy kärryillä..

    Paskaako minä siitä muuten välittäisin mutta kun illalla on sen täyttänyt muroilla ja seuraavan kerran kun herää niin joku kuraperse on käynyt siihen nimenomaiseen astiaan tekemään tarpeensa..

    Sapettaahan se ihmistä?

Esillä 13 viestiä, 101 - 113 (kaikkiaan 113)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #391996 kohteessaMiljardi urheilusta palkkana! F1 ei ole urheilua.

Etusivu Foorumit Yleistä Miljardi urheilusta palkkana! F1 ei ole urheilua.