18.6.–25.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[17][22]
KilpailuaSuomalaista

Miksi?

Etusivu Foorumit Yleistä Miksi?

Esillä 4 viestiä, 51 - 54 (kaikkiaan 54)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • kebax kirjoitti: (13.10.2007 0:32:29)
    Aika ajoin tämä kysymys on päässäni pyörinyt ja siihen olen koittanut itelleni vastatakin. Jonkun vastauksen iteltäni saanutkin, vaikka näistä yksi on kuitenkin aika selkeä ja vailla vertaa. Tosin sitä en käy tässä ruotimaan. Eli kysynkin sitten teiltä, arvon foorummmistit:

    Miksi harrastat tätä lajia?

    Vastata saa jos haluaa. Myös tyyli on vapaa.

    Pitää isojen miestehhii saaha leikkiä. Taikka pienmpienkkii. Ja naisten kansa.

    Kyliksen tapaan heitän Dostolle papukaijamerkin.

    Ei se ole koskaan mitään antanut.

    Eniten minua on jaksanut sapettaa hyvän kierroksen jälkeinen totaalisen paska rundi. Miksei isä voinut läksyttää minua pikkupoikana ankarammalla kädellä (ei pelkällä tukistamisella ja selkäsaunalla tällaista nöyryytystä opi kestämään).

    Laji vaihtuu marjapussiin ensi viikolla…

    Nimetön

    Kerrassaan hauska juttu. Olen sitä mieltä, että Suomen golfliiton nimi on muutettava Suomen kolohviliitoksi. Kolohvi luontoo suomalais-savolaiseen puheeseen hyvin ja antaa lajistamme oikeamman kuvan kuin hienosteleva ’golf’. Kaiken lisäksi kolohvi kuitenkin viittaa aivan oikein myös golfiin ja sopii kansainväliseen aikaamme. Ihan pienenä sivuhuomautuksena lopun hauskasta kirjallisesta heitosta tekstin pituudesta ja siihen käytettystä vähästä ajasta: on voinut Mark Twainkin noin sanoa, mutta sanontaa on myös kerrotti itsensä Goethen käyttäneen.

Esillä 4 viestiä, 51 - 54 (kaikkiaan 54)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #472121 kohteessaMiksi?

Etusivu Foorumit Yleistä Miksi?