-
JulkaisijaArtikkelit
-
toveri kirjoitti: (9.11.2008 14:38:19)
Dittis kirjoitti: (9.11.2008 11:07:28)
piispanen kirjoitti: (9.11.2008 0:12:07)
Minähän puhuin vain vuokrapelioikeuden käyttäjistä eli hyyryläisistä.
Greenfeepelaajat ja jäsenten vieraan ovat tervetulleita,joille voisi jopa levittää punaisen maton cäditoimiston edustalle.
Tykkänääneri asia on nämä vuokrapelioikeuden käyttäjät ,pelilippumiehet,jotka pelaavat kaikenlaisilla korteilla maksamatta mitään pelaamisesta ja ovat tavallaan jonkinlaisia siipimiehiä,rinnastettavisa ns.sosiaalipummeihin,jotka notkuvat leipäjonoissa ja sossun luukuilla.Tämä on sitä sosialidemokratiaa,joka sai kunnallisvaaleissa vielä torjuntavoiton,vaikka paskat valuivatkin osin saappaisiin.
Ei. Tämä jos mikä on puhdasta markkinataloutta. Tässä annetaan vapaa hallintaoikeus ja mahdollisuus myydä edelleen omistamansa tuotteen käyttöoikeutta.
Mutta onneksi sinä olet vain sarkastinen… eihän kukaan voi olla noin tollo 🙂
Tätä täällä on mun mielestä yritetty jankuttaa vuosia markkinatalous määrää hinnat mutta kuka uskoo?
Enhän minä ole tuossa viestissäni puhunut mitään pelioikeuksien hinnoittelusta. Annoin vain vastakommentin mielipiteelle, joka yhdistää pelioikeusvuokrauksen sosiaalidemokratiaan. Koettakaa nyt vähän skarpata, ettei taas lähde mopo käsistä.
Yökerho-ideasi, jonka varastit piispaselta, on jo aikaa sitten toteutettu.
Kimi Räikkösen vaimolla, Jenni Dahlmanilla (nimi ehkä vain sinne päin, siis vaimon) on jo kuvailemasi yökerho täydessä toiminnassa Stadissa. Palveluihin pitää vielä lisätä hulppea vuosijäsenmaksu. Varmaankin samaa luokkaa kuin golfosakkaan jäsen- ja pelikausimaksu yhteensä.
Mutta kyllä me yritetään Mäkkärin kanssa mun seuraavalla Stadin reissulla sinne ’inessiiviin’. Onhan Mäkkäri sentään pankinjohtaja.
En minä ole kuuluisa missään. Riverissä puolestaan on tasan kaksi kuuluisaa jäsentä: maailmantähti Bobby Mitchell ja tangokuningas Tomi Markkola. Ja miksei toki vielä kilpaileva ammattilaisemme Janne Mommo.
Ehkä väärä käsityksesi johtuu siitä, että meillä kaikki tervehtivät toisiaan. Tervehtiminen ei edellytä, että tuntisi kumppania lainkaan. Käy useammin, mutta et ole silloin TSG:ssä, Tampereen Suogolf ry:ssä.
tgc kirjoitti: (9.11.2008 15:51:41)
En minä ole kuuluisa missään. .Eipäs nyt vähätellä sentään saavutuksia. Olet paljon kuuluisampi kuin tiedätkään.
tgc kirjoitti: (9.11.2008 15:51:41)
En minä ole kuuluisa missään. Riverissä puolestaan on tasan kaksi kuuluisaa jäsentä: maailmantähti Bobby Mitchell ja tangokuningas Tomi Markkola. Ja miksei toki vielä kilpaileva ammattilaisemme Janne Mommo.Ehkä väärä käsityksesi johtuu siitä, että meillä kaikki tervehtivät toisiaan. Tervehtiminen ei edellytä, että tuntisi kumppania lainkaan. Käy useammin, mutta et ole silloin TSG:ssä, Tampereen Suogolf ry:ssä.
Olet sinä kuuluisa, sen verta juttuja olen sinusta kuullut :D.
Ja se on TG, Tammer Golf, ei TSG kuten sinun vanhana miehenä pitäisi tietää.
River golf on hieno kenttä, ei tulisi mielenkään alkaa arvostelemaan tavallasi sitä. Aikas ala-arvoista jopa sinulta tuo TSG-heitto. Vai oliko se vitsi? Voit sen kertoa kun menet TG:hen pelaamaan.Koska muuten vaihdoit lääkityksen kun sinusta on noin kärttyinen tullut? katselin vanhoja juttujasi ja olit aikas lupsakka mies jopa.
Jonkinlainen puolijulkkis olin esim. Hymyn erikoistoimittajana, mutta – kiitos vain – en enää missään muodossa.
Kun nyt ’olet kuullut tarinoita’ niin kerro edes yksi. En loukkaannu vaikka se olisi ilkeäkin – kunhan pysyt tarkoin totuudessa!Kärttyisyyteeni (missä?) ei vaikuta lääkitys tai sen puuttuminenkaan. Eniten minua ärsyttää Seuran kollegan sanoin: ’tyhmyys ja köyhyys’.
tgc kirjoitti: (9.11.2008 16:27:34)
Kärttyisyyteeni (missä?) ei vaikuta lääkitys tai sen puuttuminenkaan. Eniten minua ärsyttää Seuran kollegan sanoin: ’tyhmyys ja köyhyys’.
Mutta ethän sä ole köyhä?
tgc kirjoitti: (9.11.2008 16:27:34)
Jonkinlainen puolijulkkis olin esim. Hymyn erikoistoimittajana, mutta – kiitos vain – en enää missään muodossa.
Kun nyt ’olet kuullut tarinoita’ niin kerro edes yksi. En loukkaannu vaikka se olisi ilkeäkin – kunhan pysyt tarkoin totuudessa!Kärttyisyyteeni (missä?) ei vaikuta lääkitys tai sen puuttuminenkaan. Eniten minua ärsyttää Seuran kollegan sanoin: ’tyhmyys ja köyhyys’.
Miksi minä niitä sinulle kertoisin, kerron ne muualla ja toisille ihmisille. Rattoisia juttuja ne oli :D.
p.s. miksi sun piti laittaa nimeni otsikkoon jonka jokainen näkee profiilista? Sinulle olen vain Jamasa Lupe, en muuta.
p.p.s pitäskö mun nyt laittaa sinun nimesi esille ja oikeen kuvan kera?
tgc kirjoitti: (9.11.2008 15:03:24)
Yökerho-ideasi, jonka varastit piispaselta, on jo aikaa sitten toteutettu.Kimi Räikkösen vaimolla, Jenni Dahlmanilla (nimi ehkä vain sinne päin, siis vaimon) on jo kuvailemasi yökerho täydessä toiminnassa Stadissa. Palveluihin pitää vielä lisätä hulppea vuosijäsenmaksu. Varmaankin samaa luokkaa kuin golfosakkaan jäsen- ja pelikausimaksu yhteensä.
Mutta kyllä me yritetään Mäkkärin kanssa mun seuraavalla Stadin reissulla sinne ’inessiiviin’. Onhan Mäkkäri sentään pankinjohtaja.
Tais kyllä lopettaa toimintansa kannattamattomana näin olen kuulut.
Niin Jamasa mä muistaisin että senior oli aiemmin Tammerin jäsen itekkin ja vieläpä ylpeä kentästään. Jotain sitten sattui ja Antsa alkoi vanhaa kenttäänsä haukkumaan. Ehkäpä siellä joku ei jaksannu enää hyssytellä.
piispanen kirjoitti: (8.11.2008 8:35:58)
Näyttää keskustelu hiipuvan.
Onhan se kylläkin tosiasia,että oman osakkeen pelioikeudella on huomattavasti mukavampi pelata kuin vuokrapelioikeudella.
Ei tarvitse tulla ikäänkuin korvat luimussa ja hieman häpeillen nopsasti nurkan takaa liukkaasti livahtaen ilmoittautumaan clubin tiskille.
Kun pelaa oman osakkeen pelioikeudella, niin voi kävellä suoraan sivuilleen vilkuilematta ja henskeleitä paukutellen ilmoittautumaan kierrokselle.
Clubillakin omalla osakkeella pelaava voi juoda arvokkaammin tiikaljansa kuin syytinkiläinen.
Toimiston tiskillä ja clubiravintolassa pitäisikin olla eri osasto näille omalla osakkeella pelaaville vähän samalla tavalla kuin lentokentillä tämä businesosasto lodgeineen.Hyyryläisille olisi oma jono.Voisi olla jopa ulkosalla,jotta eivät toisi jaloissaan hiekkaa clubin sisätiloihin.
Tällainen etu saattaisi nostaa osakkeen arvoa ja tehdä osakkeen hankinnan houkuttelevammaksi.Näyttää olevan lukemisen ymmärtäminen vaikeaa joillekin ,joilla vielä on korvan taustat märät.Mutta ,kun ikää tulee ,niin korvantaustatkin kuivuu.
Minähän puhuin vain vuokrapelioikeuden käyttäjistä eli hyyryläisistä.
Greenfeepelaajat ja jäsenten vieraan ovat tervetulleita,joille voisi jopa levittää punaisen maton cäditoimiston edustalle.
Tykkänääneri asia on nämä vuokrapelioikeuden käyttäjät ,pelilippumiehet,jotka pelaavat kaikenlaisilla korteilla maksamatta mitään pelaamisesta ja ovat tavallaan jonkinlaisia siipimiehiä,rinnastettavisa ns.sosiaalipummeihin,jotka notkuvat leipäjonoissa ja sossun luukuilla.
Tämä on sitä sosialidemokratiaa,joka sai kunnallisvaaleissa vielä torjuntavoiton,vaikka paskat valuivatkin osin saappaisiin.
(piispanen 9.11.2008 0:12:07)Tähän voin sanoa vain että onko sulla kaikki murot kulhossa?
Mä oon pelannu vuokrapelioikeudella aina, eikä ole tarvinnut korvat luimussa kuljeskella.Olen tuonut tuolle golfyhteisölle vähintään yhtä paljon kuin olen saanut. Housutkin pysyy ylhäällä ilman henkseleitä, joten niiden paukutteluakaan en voisi harrastaa.Olen kai ollut sitten vähän tyhmä. Saako noita pelilippuja ja vuosipelioikeuksia oikein jostain ilmaiseksikin? Täytynee kysyä fattasta ennen kuin vuokraa ensi vuodeksi.
Eiks noi peliliput ole pääsääntöisesti maksullisia ja joku osakkeenomistaja tekee niillä vieläpä tuottoa sijoittamalleen pääomalle, tai ainakin myy ylimääräiset käyttämättömät lippunsa, keventäen omia maksujaan.
Vuosipelioikeuskin kai maksaa jotain, ainakin minä maksan ja eikös nämä ole niitä pelioikeuksia, joita osakkeenomistajilta jää käyttämättä?Olet aivan oikeassa että pelilipuilla ja vuokrapelioikeudella pelaavilla pitäisi olla klubiravintolassa oma osasto, ettei tarvitsisi katsella tollasia k…päitä klubilla, kun välillä joutuu olosuhteiden pakosta kierroksella monta tuntia kestämään. Tosin yleensä vain vieraskentillä greenfeepelaajana, paikallisten ihramahaisten osakkeenomistajien seurassa. Ollaankohan me törmätty joskus?
TeesHot kirjoitti: (10.11.2008 17:09:15)
[.Olet aivan oikeassa että pelilipuilla ja vuokrapelioikeudella pelaavilla pitäisi olla klubiravintolassa oma osasto, ettei tarvitsisi katsella tollasia k…päitä klubilla, kun välillä joutuu olosuhteiden pakosta kierroksella monta tuntia kestämään. Tosin yleensä vain vieraskentillä greenfeepelaajana, paikallisten ihramahaisten osakkeenomistajien seurassa. Ollaankohan me törmätty joskus?
Hei, jarrutas vähän. On solakoitakin, jopa kauniita osakkeenomistajia!
Mun mielestä on äärimmäisen hienoa, että golfareilla on vaihtoehtoja ja jokainen pystyy niistä valitsemaan oman tapansa rahoittaa pelaamisensa. Jos joku haluaa ostaa osakkeen ja pelata vastikkeella niin miksi sitä pitää arvostella, huonomminkin voi rahansa sijoittaa.
Pelioikeuspelaajien on syytä olla iloisia, että on henkilöitä tai seuroja jotka ovat osakkeen ostaneet ja heidän ei tarvitse sijoittaa pääomiaan siihen. Loistava vaihtoehto on myös se, että joku on ostanut ison kasan osakkeita ja myy niiden pelioikeuksia eri kentille pientä korvausta vastaan, sopii hyvin vähän vähemmän pelaaville.
RY kentät ovat oivallisia vaihtoehtoja johon ei tarvitse kovinkaan paljon alkupääomaa (riippuu tietysti liittymismaksusta), kun voi aloittaa pelaamisen ja katsoa onko tämä se mun laji jota haluan pelata niin kauan kuin pysyy pystyssä. Pay and Play kentillekin on tilaus olemassa kun niitäkin kerran löytyy ja niihinkin saa paljon pelaava ostaa kausikortin.
Ei tämä ole riidan aihe, vaan meidän tulee olla iloisia, että kaikki pystyy valitsemaan itselleen sopivan pelitavan upeasta lajista.
HCP99 kirjoitti: (11.11.2008 19:31:08)
Hei, jarrutas vähän. On solakoitakin, jopa kauniita osakkeenomistajia!
Kauniita ja solakoita ’kestän’ mielelläni 🙂
NimetönTeesHot olet varmaan ihmisenä ja pelaajana juuri kirjoituksesi kaltainen. Välttäkää.
Chip Greenside kirjoitti: (9.11.2008 0:01:33)
Et arvaa hyvä benwade, miten me nautimme pelaamisesta toistemme seurassa. Pelin jälkeen saunomme, pistämme parempaa päälle ja lounastamme viihtyisässä klubiravintolassamme, joka on tunnettu laadukkaasta ruo’astaan. Saatamme ottaa palan painikkeeksi konjakin tai pari aurinkoterassillamme sikarista nautinnollisia henkäyksiä maistellen. Keskustelun lomassa kyselemme luonnollisesti perhekuulumiset, erityisesti lastemme kuulumiset yritysmaailman ja valtionhallinnon johtopaikoilta. Nämä herättävät aina meissä kiinnostusta ja ihailuakin.Tämän idyllin murskaa joskus karkeakäytöksinen ja kielenkäytöltään meidän seuraamme sopimaton greenfee-pelaaja, jonkalaisia olemme aika-ajoin vastentahtoisesti joutuneet ottamaan kentällemme. Käytöstavat opitaan kotona ja sillä sektorilla on kyllä paljon parannettavaa.
Sydäntä lämmittää kuulla että muuallakin arvostetaan klubihenkeä. Muista pistää viestiä kun tulet pelaamaan meille, olisi ikävää jos sotkisimme siniverisen osakkeenomistajan persaukisiin greenfeepelaajiin. Ennen eron näki helposti, nykyään klubilla pyörii monenlaista väkeä.
Tässä yksi lisäpointti tähän keskusteluun, Kullo Golfin yhtiökokous käsittelee seuraavassa yhtiökokouksessa reilun viikon päästä ehdotusta yhtiön lainojen pois maksamisesta. Eli osakkailta perittäisiin ylimääräinen n. 4.500 e:n vastike vuosittaisen hoitovastikeen lisäksi.
Pari osaketta taisi tulla golfpörssiin myyntiin aika edulliseen hintaan heti kokouskutsun saavuttua. Taitaa olla 1 euro liian kova hinta osakkeesta tällä hetkellä, itse voisin ottaa osakkeen vastaan jos myyjä antaa lisäksi 1.000 e rahaa 🙂
DoubleHit kirjoitti: (14.11.2008 21:57:14)
Tässä yksi lisäpointti tähän keskusteluun, Kullo Golfin yhtiökokous käsittelee seuraavassa yhtiökokouksessa reilun viikon päästä ehdotusta yhtiön lainojen pois maksamisesta. Eli osakkailta perittäisiin ylimääräinen n. 4.500 e:n vastike vuosittaisen hoitovastikeen lisäksi.Pari osaketta taisi tulla golfpörssiin myyntiin aika edulliseen hintaan heti kokouskutsun saavuttua. Taitaa olla 1 euro liian kova hinta osakkeesta tällä hetkellä, itse voisin ottaa osakkeen vastaan jos myyjä antaa lisäksi 1.000 e rahaa 🙂
Kun luki tuon hallituksen esityksen ja jos omistaisin Kulloon osakkeen niin tulisi kyllä mieleen, että miksi omistaa osake. Tuossa puhutaan aktiivista osakkeista, onkohan nämä niitä joista on vastikkeet maksettu, vai mitä. Jollain lienee myös ei aktiivisia osakkeita jotka ei kait joudu tuota summaa pulittamaan/osake. Tuon kyllä ymmärtää kun lukee tilinpäätöstä aikamoiset tappiot siellä on ollut ja ei kai niitä vaihtoehtoja paljoa ole. Tosin onhan aina mahdollisuus mennä konkkaan ja kuitata velat joku sitten jatkaa puhtaalta pöydältä. Voi tosin olla ettei ainakaan vanhat jäsenet enää uusia osakkeita osta, vai mites tää nyt menisi? Ovat näköjään muuttaneet myös pelaaja hankinta strategiaa, kun aikaisemmin yritettiin houkutella pelaajia pääkaupunkiseudulta ja nyt sitten Porvoon seudulta.
Ihan vertailun vuoksi Porvoon seudulta vuoden 2008 hoitovastikket Kulloo 770€, Porvoo Golf 500€, Rönnäs 550€ (27 väylää), Nevas 650€ (27 väylää), Virvik (Ry) 395€.
Ihan fiksuahan on maksaa velat pois, nyt vastikkeista on n. 1/3 osa mennyt korkokuluihin. Saadaan sekin raha kentälle eikä pankkiin. Monelle kyllä taitaa 4.500 e olla tässä tilanteessa aika iso raha jos perheeessä vielä on useampia osakkeita. Velkahan on syntynyt sen johdosta että aiempina vuosina perityt vastikkeet ovat olleet liian pienet eli aiempien vuosien perimättä jääneet vastikkeet tulevat nyt kerralla maksuun.
Eikä 770 e vastike taida jatkossakaan riitää, yritystilaisuudet ja greenfee pelaaminen tulee varmasti vähenemään tulevina vuosina. Budjetoidut summat on ilmeisesti otettu viime kesän luvuista ja niitä ei yleisen taloudellisen tilanteen nopean muuttumisen johdosta voi käyttää enää. itse työni puolesta olen tekemisissä yritystapahtumien kanssa ja niiden buukkaustilanne on pudonnut dramaattisesti viimeisen kuukauden aikana.
Kenttää ilmeisesti markkinoidaan edelleen aktiivisesti ja nyt ilmeisesti havahduttu että osakaista/jäsenistä pitää pitää huolta myös sen jälkeen kun heidät kentälle on saatu jotta sinne myös jäisivät jäseneksi. Ilmeisesti tapahtumia ja jäsenkoulutusta tullaan lisäämään = saadaan samalle tasolle kuin se muilla kentillä on ollut. Klubitoiminta tähän asti ollut aika olematonta. Klubilla ei periaatteesa muuta toimintaa jäsenille ole ollut kuin kauden avajaiset, mestikset ja päättäjäiset. Päättäjäisiin ei taidettu tänä vuonna edes lähettää kutsua, paikalla oli kuulemma ollut n. 10 jäsentä. Ry:n tilinpäätöksessä mainitaan että ’tapahtumia järjestettäsiin enemmän koko yhteisölle’. Onko siellä nyt ollut sitten jotain ’sisäpiirin’ pippaloita? 🙂
Siis eikös velkaa ole jäänyt sen takia, että osakkeita myytiin 18.000€:n hintaan ja niitä kait lunastettiin 300-350 kpl, iso määrä osakkeita jäi jonnekin (yhtiölle, kuka lie omistaa) eikä niistä luonnollisesti vastikkeita maksettu, jos ne olisivat menneet joskus kaupaksi ei koko velkaa olisi. Toinen tapahan olisi rahoittaa tuo velan maksu esittää osakkeen arvon korotusta vastaavalla summalla, mutta se ei kai ole oikein realistista. Tässä nyt jotenkin maksetaan syntynyttä pääomavelkaa hoitokulujen muodossa. Eihän tuossa osakkeenomistajalla ole oikein muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä, tai muuten sen osakkeenárvo on kohta 0€. Osakkeita on näköjään edelleen myynnissä firmalla nimeltä HHH-rakennus. Osakkaalle olisi varmaankin parempi jos HHH laittaisi osakkeet huutokaupattavaksi ja kuittaisi niistä saaduilla tuloilla lainaa pois niin paljon kuin pystyy.
Tuossa linkki HHH-rakennus firmaan.
linkki
Ymmärettvästi eivät ole maksaneet hoitovastikkeita joka vuosi.HHH-Rakennus Oy on aikoinaan rakennuttanut kentän. Yhtiö on aikoinaan omistanut kaikki Kullo Golf Oy:n osakkeet mutta osan saanut myytyä. Eli on edelleen yksi kentän osakkeen omistajista. Kullo Golf Oy:n yhtiöjärjestyksen mukaan ainoastaan sellaiset osakkeet velvoittavat vastikkeen maksuun jotka on aktivoitu eli niihin sisältyvä pelioikeus otettu käyttöön joskus. Tämän johdosta kaikki kentän osakkaat eivät ole velvollisia maksamaan vastiketta. Järjestely on ihan fiksu, ilman sitä tuskin koko kenttää olisi rakennettu koska muuten HHH Oy:n omistajat olisivat ottaneet melkoisen riskin siinä tapauksessa etteivät olisi saaneet myytyä kaikkia osakkeita kuten nyt on käynyt. Kytäjällä vastaavassa tilanteessa ovat Laakkoset mutta he maksavat myös vastikkeet kaikista omistamistaan osakkeista. Siellä kuulemma kaudelle 2008 vastike nostettiin 800 e:n ja pelilippujen määrä pudotettiin 20 kpl aiemmasta 25 kpl:sta. Eli silläkin kentällä on taloudellisia vaikeuksia jonka johdosta vastikkeiden määrää on jouduttu nostamaan.
DoubleHit kirjoitti: (15.11.2008 1:43:17)
HHH-Rakennus Oy on aikoinaan rakennuttanut kentän. Yhtiö on aikoinaan omistanut kaikki Kullo Golf Oy:n osakkeet mutta osan saanut myytyä. Eli on edelleen yksi kentän osakkeen omistajista. Kullo Golf Oy:n yhtiöjärjestyksen mukaan ainoastaan sellaiset osakkeet velvoittavat vastikkeen maksuun jotka on aktivoitu eli niihin sisältyvä pelioikeus otettu käyttöön joskus. Tämän johdosta kaikki kentän osakkaat eivät ole velvollisia maksamaan vastiketta. Järjestely on ihan fiksu, ilman sitä tuskin koko kenttää olisi rakennettu koska muuten HHH Oy:n omistajat olisivat ottaneet melkoisen riskin siinä tapauksessa etteivät olisi saaneet myytyä kaikkia osakkeita kuten nyt on käynyt. Kytäjällä vastaavassa tilanteessa ovat Laakkoset mutta he maksavat myös vastikkeet kaikista omistamistaan osakkeista. Siellä kuulemma kaudelle 2008 vastike nostettiin 800 e:n ja pelilippujen määrä pudotettiin 20 kpl aiemmasta 25 kpl:sta. Eli silläkin kentällä on taloudellisia vaikeuksia jonka johdosta vastikkeiden määrää on jouduttu nostamaan.Kahdesta kentästä 800€ on varsin kohtuullinen vastike.
Aiemmin vastikkeen taso on ollut selkeästi alimitoitettu, syystä tai toisesta.
Vedät DoubleHit aika hätäisen päätelmän yhtiön talodellisista vaikeuksista, siis jos näihin nojaat.Ystävällisesti: Taikis
DoubleHit kirjoitti: (15.11.2008 1:43:17)
HHH-Rakennus Oy on aikoinaan rakennuttanut kentän. Yhtiö on aikoinaan omistanut kaikki Kullo Golf Oy:n osakkeet mutta osan saanut myytyä. Eli on edelleen yksi kentän osakkeen omistajista. Kullo Golf Oy:n yhtiöjärjestyksen mukaan ainoastaan sellaiset osakkeet velvoittavat vastikkeen maksuun jotka on aktivoitu eli niihin sisältyvä pelioikeus otettu käyttöön joskus. Tämän johdosta kaikki kentän osakkaat eivät ole velvollisia maksamaan vastiketta. Järjestely on ihan fiksu, ilman sitä tuskin koko kenttää olisi rakennettu koska muuten HHH Oy:n omistajat olisivat ottaneet melkoisen riskin siinä tapauksessa etteivät olisi saaneet myytyä kaikkia osakkeita kuten nyt on käynyt. Kytäjällä vastaavassa tilanteessa ovat Laakkoset mutta he maksavat myös vastikkeet kaikista omistamistaan osakkeista. Siellä kuulemma kaudelle 2008 vastike nostettiin 800 e:n ja pelilippujen määrä pudotettiin 20 kpl aiemmasta 25 kpl:sta. Eli silläkin kentällä on taloudellisia vaikeuksia jonka johdosta vastikkeiden määrää on jouduttu nostamaan.Joo fiksu on, mutta ei varmasti pelioikeutetun osakkaan kannalta, varsinkaan jos aktivoimattomia osakkeita on paljon.
Jos noita aktivoimattomia osakkeita on enemmän kuin kuin aktivoituja niin lienee aika selvää, että hallituksen esitys menee läpi. Kohtuullista olisi osakkeita omistavien pelaajien kannalta, että vain aktivoiduilla osakkeilla olisi ääniä, kerran tuollainen sääntö on kirjattu yhtiöjärjestykseen. No mitäpä minä tätä murehdin kun ei ole Kulloossa osaketta, mutta kyllä tuollainen tuntuu jotensakin vähän oudolta. Toivottavasti Kulloo selviää kunnialla hommasta ja sinne päästään joskus tulevaisuudessa myös pelaamaan, ihan hyvä kenttähän se sinänsä on. Tosin 60€ greenfee ei kiinnosta yhtään, kun parempiakin kenttiä on johon pääsee paljon halvemmalla. No onhan niitä hyviä tarjouksiakin ollut.
Kapu kirjoitti: (13.11.2008 21:20:07)
TeesHot olet varmaan ihmisenä ja pelaajana juuri kirjoituksesi kaltainen. Välttäkää.Kannattaa kuule Kapu lukea nuo viestit oikein kunnolla. Vai oletko kenties esim. nimim. Piispasen kanssa samaa mieltä?
-
JulkaisijaArtikkelit