Aihe: Miksi ihmeessä wedget maksaa niin p**keleesti??? - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][8]
KilpailuaSuomalaista

Miksi ihmeessä wedget maksaa niin p**keleesti???

Etusivu Foorumit Yleistä Miksi ihmeessä wedget maksaa niin p**keleesti???

Esillä 7 viestiä, 51 - 57 (kaikkiaan 57)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kysymyshän on liki elinikäisestä hankinnasta. Haluatko hyvän vai halvan?

Tämän pohdinnan jälkeen ei muutama euro merkitse kovin paljoa.

Muista, että valintasi tulee seuraamaan sinua ja peliseuraasi väylältä toiselle, eikä sen vaikutus katoa koskaan.

Sanoisin sulle,että golfmaila ei todellakaan ole elinikäinen hankinta.Etenkään wedget.Ne ovat puhdasta käyttötavaraa,ja kuluvat siinä missä tiskirättikin!

PS.Halvalla saa hyvät,kun ostaa kunnon varret!Samoja 8$ dynamic goldeja on niissä mailoissakin,missä roikkuu 125€ hintalppu kaupassa…Ja rifle oli sentään 13$ 😉

Mitäpä olisit mieltä jos laittaisit ne mun mailat pelikuntoon parhaaksi katsomallasi tavalla kohtuullista korvausta vastaan? (kohtuullinen korvaus= esim. kierros golfia on me, yhdistettynä tietysti armottomalla välineiden vertailu sessiolla)

Tiedä tosta…Saat kyllä ihan hyvää jälkeä itsekin varmasti aikaan.Eikä teräsvarsia voi mitenkään pilata,edes kokematon näprääjä…Jos sulla ruuvipenkki autotallissa,niin melkein suosittelen kokoamaan itse.Saat hyvää kokemusta.Ja wedget ovat helpoin maila aloittaa näpertely-ura.

Eikä se penkki maksa biltemassa ku jotain 13€.(Clampsi 2$,epoksit 7$,hiekkapaperi,rautasaha.Ei tarvi edes jiiriä teräsvarsille,eikä nyt välttämättä graffoillekaan)…

Mutta jossei sulla oo välineitä/et halua edes yrittää (huomaa psyykkaus..) niin kyllä se mulle sopii.

Olisiko Rifle spinner varsi paras vaihtoehto sittenkin, ajattelin vaan, että voisihan ne sieltä McCann Golfistakin tilata?

Diamondtourin tilaus saapunut sipooseen…jee!

Olishan se spinner paras vaihtoehto,mutta ei se niin nuukaa ole.Kyllä se rifle 6.5 tipaatuna melkein yhtä bra on.Jos porukka haluaa puttereita yms.hirekosta niin tilatkaa sieltä…Oli kuulemma jotain ongelmia maan valinnan suhteen hirekosta tilattaessa.Joku sitä multa maililla vaan kyseli…Karsokaaa miten se selviää

Tervehdys kaikille!

Kerron oman mielipiteeni noista kopio mailoista!

Ne eivät ole aivan samanlaisia kuin alkuperäiset mailat vaan samantapaisia, niinkuin niiden mainostekstikin sanoo. Itse tilailin kopiomailoja ennen ja olin niihin tyytyväinen. Mielipide on kuitenkin vuosienaikana muuttunut kun mailat joko hajosivat tai muuten niiden tuntuma ei ollutkaan niin hyvä. Kokemuksia on Drivereista,Rescuemailoista,rautamailoista ja putterista!

Driverini oli loistava niin kauan kun se kesti! Eli yhden kesän! Se repesi pohjasta käsittämättömällä tavalla. Näissä tapauksissa on turha mailaa takuuvaihtoon lähettää. Myöskin rautamailat jotka piti olla samanlaiset kuin TM:n eivät loppujen lopuksi oleetkaan ’ihan samanlaiset’ ja tuntuma mailoissa ei todellakaan ole samaa luokkaa.

Muutamalta kaveriltani myös lähti nuppimailasta.

Mailat oli valmiiksi koottuja ostaessamme ne.

Putteriin olen ollut tyytyväinen!

Lisäksi huomasin senkin että loppujen lopuksi hinta ei ole niin halpa alv:n ja tullin (n.27%) jälkeen (kun tilaa USA:sta) ja tietty vielä rahti.

Kun siirryin näihin oikeisiin mailoihin, niin enää ei tarvitse pelätä että nuppi lähtee lyönnissä 🙂

Muutenkin mailojen tuntuma on huomattavasti parempi!

Tässä vaan oma kokemukseni!

Esillä 7 viestiä, 51 - 57 (kaikkiaan 57)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #384340 kohteessaMiksi ihmeessä wedget maksaa niin p**keleesti???

Etusivu Foorumit Yleistä Miksi ihmeessä wedget maksaa niin p**keleesti???